Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - EasyBlendr

Strony: 1
1
To jest bardziej trik niż zaawansowany sposób o tym jak zaanimować gąsienice tanku.
Kiedyś na Swoim kanale miałem różne tutoriale na ten temat, ale to jeszcze dla wersji 2,5 ;) teraz przerabiam na nowo i w planie mam podmianę mojego starego tutorialu o kompletnym stworzeniu takiej gąsienicy tanku którą da się animować i przesuwać w każdym kierunki, zresztą wciąż go mam na kanale i usunę go dopiero jak dodam nową wersje, ale jest trochę bardziej skomplikowana i na razie do tego się nie zabieram. Tak czy inaczej, ale ten prosty w tym poście film jest jakby wstępem do tego który powstanie wkrótce.

2
Offtopic / Blender Live
« dnia: 02.04.2021 01:32:14 »
Oglądacie to czasem?
zabawny moment  w 30:15 minucie

3
Jeden ze sposobów jest pewnie znany wszystkim, a drugi myślę że jest mniej znany, przynajmniej ja na yt nie spotkałem.

4
Jakiś czas temu zrobiłem na szybko krótką animacje wirusów, ale poszło tak szybko że zdałem sobie sprawę iz może z tego wyjść dobry tutoriał, no i już mam przygotowany więc zapraszam.

5
za duża wartość strength no i  tangent może trzeba, ale nie koniecznie, bo to zależy od mapy, od tego jak była wypalana. Ogólnie nie bardzo lubię normal map bo często dziwne efekty wychodzą, lepiej dawać bamp dla małych nierówności i displacement.

6
Witam wszystkich. Daje tutaj link do mojego nowego filmu na yt gdzie można się dowiedzieć jak wykorzystać Blender 2.9x dla morfingu dwóch obrazów. Oczywiście wiem że są do tego specjalne programy,  ale kiedy potrzebowałem czegoś takiego to się okazało że zrobienie kilka prostych efektów będzie mnie sporo kosztować, a zakupiony soft będzie się kurzył w rejestrze komputera, wpadłem więc na to jak zrobić to w Blenderze, no i teraz postanowiłem tutaj wyłożyć.

Zapraszam do oglądania komentowania i pisania do mnie.

Strony: 1

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek