Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 2 3 ... 21
1
Tutoriale / Odp: FAQ - czyli jak zacząć z Blenderem
« dnia: 22.09.2024 15:07:16 »
Załóż osobny wątek i pokaż co już masz zrobione i jak - UV na tęczówce czy nie?
Tu masz poradnik:
https://www.youtube.com/watch?v=5EgXq-DywQk

2
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 22.09.2024 14:50:38 »
To wygląda pięknie! Jako osoba, która też ze światłem ma problem, nie powinienem się wypowiadać. Ale w sumie tylko ja się tu wypowiadam to... coś powiem, a raczej napiszę.

Jedyne co bym zmienił to tło - za jasne. W tedy postaci by się uwypukliły bardziej na pierwszy plan, bo teraz się z nim zlewają szczególnie, że mają identyczny kolor - co akurat uważam za plus, bo tancerki mają być tłem dla głównej bohaterki. Kombinowałem nad zielonym, pozwolę sobie podrzucić efekt. Chociaż chyba jednak pozostałbym przy pierwotnej wersji.
Rim light super na pierwszych ujęciach. Tu bym nic nie zmieniał.
Co do tła to może mogło by się ściemniać i rozjaśniać w zależności od ujęcia?

3
Tender Blender / Odp: Zmiana interfac na 3dsMax
« dnia: 22.09.2024 14:09:48 »
Szkoda zachodu. Każdy poradnik jaki będziesz miał w internecie będziesz musiał "przekładać na swój" i szukać guziczków. Generalnie właściwie da się go napisać od podstaw - wystarczy znać pythona.
Na dzień dobry za to możesz używać skrótów klawiszowych z maxa (ustawiane na ekranie powitalnym lub w opcjach).

4
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 24.08.2024 10:56:26 »
Zmiany na plus - widać, że to w końcu nabrało bardziej docelowego kształtu i ma sens (ujęcia, ruchy itd). Dobra decyzja z rozsunięciem marionetek.

5
Oświetlenie i rendering / Odp: Viewport
« dnia: 30.07.2024 20:05:14 »
Dzięki za (u)trzym(y)anie tego forum przez te wszystkie lata Mad Max i wszystkim użytkownikom za rady i wsparcie.

6
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 28.07.2024 14:50:36 »
No i spoko. Ja bym może zostawił po 2 i tylko środkową tancerkę usunął żeby nie było za gęsto.

7
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 04.07.2024 10:42:43 »
Cytuj
...i to tyle
Czasami tyle wystarczy i od razu lepiej się to ogląda.  :)

W 47. chyba włosy trochę szaleją.

8
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 16.06.2024 14:24:27 »
Cytuj
Na razie po prostu zostało jak było
No to trochę bez sensu poddawać to ocenie.
Pomysłów nie mam na razie, bo się nad tym nie zastanawiałem. Początek wydaje mi się ok. Może dokończ resztę animacji i modeli i się pomyśli nad montażem, bo to o to głównie tu chodzi.

9
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 12.06.2024 12:37:10 »
O! Cześć. Przedwczoraj sprawdzałem czy się tu coś nie wydarzyło.  :P Ja mam raczej pytanie przy tych wspomnianych ujęciach czemu kamera tak kijowo. Plecy, tył głowy, szybko i jeszcze jedno ujęcie rozmyte. Frame_22 w przypadku tego modelu mało atrakcyjny, w ręcz się przeraziłem.   ;D

10
Offtopic / Odp: sprzedaż dzieł online w Polsce
« dnia: 30.05.2024 18:35:11 »
Dobre pytanie - najlepiej spytaj w banku jak to robią, bo powinno być tak, że jak masz konto w dolarach i płacą ci w dolarach to nie przewalutowują tego.

11
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 03.05.2024 19:45:11 »
No wczoraj akurat tu zaglądałem. Ja też bym chciał wolny czas dokupić (choć akurat mam niemało zasobów). :) Co do ujęcia 20 - nie za szybko ten obrót głowy? Aż się wystraszyłem, że im te makówki poodpadają. Ale jak patrzę na to 8 raz to nawet ok.  8)
Ciś dalej.

12
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 29.01.2024 19:17:36 »
Mam uwagi ale konkretne:
1. Moment jak wstają, sam początek filmu - cały ciężar tego ruchu opiera się na lewej nodze - w momencie wstawania podnoszą jednocześnie cały ciężar ciała pozbawiając go początkowych punktów podparcia - rąk i prawej nogi (która szura na swoją ostateczną pozycję w przebiegu tej animacji więc nie może za bardzo podpierać ciała). Ale jak rozumiem są wyćwiczone i nie wstają jak ja w stylu połamanego dziadka. ;) Ja bym zaczął od ruchu bioder do góry
2. Tak, ten obrót w uj. 5 jest bardzo... mało dynamiczny.
3. Te głośniki to do muzyki drgają? Mam wrażenie, że nie.  ::)
4. Zauważyłem, że niektóre ujęcia mają statyczną kamerę - to te gorsze ujęcia, być może właśnie przez to, że ta kamera stoi. Może to też pomoże wykadrować uj. 10, bo to właśnie jedno z takich ujęć.
5. Schodzenie z podestu - zastanawiam się jak to wygląda z boku - w sensie bez kadrowania i ruchu kamery - mam wrażenie, że ona tam pokonuje nadludzki dystans z nierealnymi ruchami ciała. Jeżeli robi tam zeskok, bo podest jest bardzo wysoki, to tego w cale nie czuć. ???

13
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 01.01.2024 11:28:50 »
Dopóki "manekiny" nie tańczą niektóre ujęcia są komiczne. 8)  Ja bym szedł z tym dalej.  Szczerze się już gubię w tym co jest zrobione i jak. Ogólnie odbiór OK.

ps. Szczęśliwego nowego roku. :)

14
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 04.12.2023 12:43:03 »
Jakbym się miał przypieprzać to chyba na siłę. Jest ok.

15
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« dnia: 25.11.2023 19:34:04 »
Reszta ujęć spoko przy tym montażu jest git IMO.

Strony: 1 2 3 ... 21

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek