Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - alex

Strony: 1
1
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czy jest na sali moderator?
« dnia: 03.05.2021 21:12:11 »
No i drugi ban poleciał :)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: alex

2
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czy jest na sali moderator?
« dnia: 30.04.2021 20:38:08 »
Jak coś prostego, typu wywalić spam, to mogę zajrzeć raz dziennie.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: alex

3
Work in progress (WIP) / Odp: Blender Rn'D (teczka)
« dnia: 10.04.2021 20:45:27 »
Te molo to też symulacja?
Rzeka bardzo fajna. Szkoda, że tak płasko te dno zrobiłeś, bo mnie np zupełnie skala przez to się rypie - ryby zauważyłem dopiero na breakdownie (ale oglądałem słabej jakości ten film) słupek poziomu wody - realizm +500 ale też go tam nie widać. Ale symulacja i materiały sztosik.  :o  8)
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: alex

4
Prace ukończone (3D) / Testy Octane'a
« dnia: 07.01.2021 12:48:37 »
W sumie jak w temacie. Wizka, scena i animacja wykonane dla wprawy. Octane to ciekawa darmowa opcja jak dla mnie. Choć muszę przyznać, że brakuje mi nodów z cycles'a takich jak np. math czy zniekształcania map UV.
Minus to:
  • Skromna opcja edycji koloru textur.
Plusy to:
  • Działający OSL na GPU
  • Prędkość
  • Oraz przyjemne dla oka ustawienia fabryczne silnika
  • No i moje guilty pleasure - glare :)




Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: alex

5
Prace ukończone (3D) / Breguet XIX 2a
« dnia: 06.12.2020 16:06:46 »
Nowa grafika do kalendarza na 2021 dla Solidarności z Krosna.
Model Bregueta XIX był wyzwaniem z racji, że żaden egzemplarz w tej wersji nie ostał się na świecie. Często posiłkowałem się zdjęciami z epoki co jak każdy wie nie są najlepszej jakości. Ale pomalutku dobrnąłem do końca.







Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: alex

6
Uwagi, błędy, propozycje / Wróci. Zawsze wracają.
« dnia: 10.09.2020 21:25:10 »
Ok, jakoś się udało odgrzebać. Ale nie wydaje mi się, żeby pytanie o zasadność istnienia forum przestało przez to być aktualne. Moim zdaniem lepiej w roli interaktywnego poradnika sprawdza się choćby Discord. Nie planuję więcej modernizacji, będę przeprowadzać tylko takie aktualizacje, jak się da przeprowadzić bez konieczności głębszej przebudowy. Kiedyś w końcu padnie na dobre i tak już zostanie.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: alex

7
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 02.03.2020 18:52:23 »
Na blogu programistów Blendera pojawił się wpis odnoszący się do numeracji i długoterminowego wsparcia.

Teraz w każdym roku jedna wersja wyjdzie ze wsparciem długoterminowym (Long Term Support) trwającym 2 lata. Przez ten czas będą dodawanie do niej poprawki oraz wsparcie dla nowego sprzętu. Bez nowych ficzerów. LTS jest skierowane dla dużych firm, które mają wypracowane różne procedury i nie opłaca im się zmieniać ich w trakcie wieloletnich projektów. Pierwszym kandydatem na LTS będzie Blender 2.83.

A po Blenderze 2.83 wyjdzie 2.90. Pretekstem do szybszej numeracji jest nowy system cząsteczek bazujący na nodach. Wersja 3.x wyjdzie w 2021, a 4.x w 2023.

Cały wpis jest tutaj https://code.blender.org/2020/02/release-planning-2020-2025/
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: alex

8
Prace ukończone (3D) / Oscary 2020 - animacje 3D
« dnia: 20.02.2020 10:20:56 »
Miałem przyjemność przygotowania dwóch animacji, które zostały zaprezentowane podczas wręczania Oscarów w tym roku. Zostały one umieszczone na ekranach w momencie ogłoszenia zwycięzców w kategorii najlepsze efekty specjalne oraz najlepsza rola drugoplanowa. Efekt mieniących się cząsteczek został dodany przez inną osobę z ekipy, jako że blenderowy Glare nie sprawdził się w czasie animacji. Dla wielkiego miłośika kina, którym jestem, praca przy tym projekcie była naprawdę niesamowitym, surrealistycznym doświadczeniem.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: alex

Strony: 1

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek