1
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly
« dnia: 10.07.2023 21:36:53 »
Wczoraj ujeżdżałem w NFS 3
Bardzo ładny model.
Bardzo ładny model.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 1
Prace ukończone (3D) / Odp: Ferrari F355 low-poly« dnia: 10.07.2023 21:36:53 »
Wczoraj ujeżdżałem w NFS 3
Bardzo ładny model. Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr
2
Teksturowanie i materiały / Odp: SHADER EDYTOR« dnia: 09.06.2023 10:23:45 »
No... kropka. Home pokazuje wszystkie nody.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: CEZ-72
3
Modelowanie / Odp: KNIFE« dnia: 21.05.2023 10:42:11 »
Włącz cut through klawisz [C] (na dole okna jest ściąga z klawiszami, bo się różnią między wersjami).
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: CEZ-72
4
Modelowanie / Odp: modelowanie samolotu na podstawie wręg« dnia: 01.04.2023 22:30:36 »
Można: Loop Tools -> Loft. Ja musiałem aktywować addon, bo domyślnie nie był.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: CEZ-72
5
Modelowanie / Odp: Pytanie początkującego« dnia: 05.03.2023 20:55:44 »
ad.1. Chodzi Ci o widok wszystkich ścian - taki przeźroczysty? https://www.katsbits.com/codex/limit-selection/
O! Zaznaczanie symetryczne (nawet nie wiedziałem, że coś takiego jest ): https://docs.blender.org/manual/en/latest/modeling/meshes/selecting/mirror.html ad.2 Tutaj się to nazywa merge: https://docs.blender.org/manual/en/latest/modeling/meshes/uv/editing.html?highlight=merge#merge (po lewej na dole wybierz sobie Twoją wersję blendera, bo skóróty i grafiki mogą się różnić między wersjami. Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: CEZ-72
6
Animacja i symulacje / Odp: Render Animacji - da się przyśpieszyć ?« dnia: 05.02.2023 22:38:03 »
Dodatkowo podpowiem: https://www.youtube.com/watch?v=VEdd9CynwQU
Można mocno przyspieszyć render, szczególnie próbny. Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Tomi
7
Work in progress (WIP) / Odp: Kombajn« dnia: 04.07.2022 21:23:52 »
Mogłeś z nazwy wymienić te mechanizmy, które pominąłeś - może ktoś by chciał doszukać. Chociaż czy ja wiem... Ogólnie spoko styl chociaż bardziej wygląda mi to na produkcję makaronu. Ja bym te S na końcu zamienił na podrzucanie, chaotyczne góra/dół sztywniejszych kawałków.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr
8
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]« dnia: 22.05.2022 13:14:21 »
No już ciężko się doczepić. A rzeczy typu zawalone budynki i lejąca się dołem woda zostały już wspomniane i będą robione. Niestety też już nie patrzę "świeżo" na ten film i przydałby się ktoś, kto go widzi po raz pierwszy.
Jedynie takie techniczne sprawy bardziej - pierwsza klatka ma mniej kamieni/trawy/cieni niż następne - jakby ktoś włączył im rendering za późno. I przy ostrzale trochę dużo tych wybuchów - rozpraszają a przede wszystkim występują przed nadleceniem pocisków. Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr
9
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]« dnia: 08.05.2022 10:13:58 »
O! No to jest świetne. Teraz czuję brak "wstępu". Samolot pojawia się znikąd po czym zostaje bohaterem filmu. Mógłby krążyć gdzieś wcześniej lub dostać sygnał od bazy gdzie ma lecieć albo startować z lotniska. I chyba początkowy ostrzał jest zbyt lekki - mnóstwo posiłków a strat nie widać. W dodatku strzelają wszędzie a przestają jak pada tama.
Fajnie się woda wylewa - tylko czemu nie górą a dołem? Fajny jest też ten czołg co zawraca po ostrzale ale reszta w następnym ujęciu chyba już bez załóg? Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr
10
Work in progress (WIP) / Odp: BRRRT [animacja]« dnia: 03.05.2022 16:04:00 »
Podejście samolotu do walki mało finezyjne jak już dostał tą rakietą. Pilot nie wyciąga wniosków i lata po prostej. Lot samolotu po linii, zero fizyki. Scena po zmianie tempa straciła dynamikę ale moim zdaniem do nadrobienia w montażu przy pomocy krótszych ujęć z różnych stron albo wcześniej przy pomocy lepszej, dynamiczniejszej pracy kamery.
Ale im więcej to oglądam tym bardziej jest ok. Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr
11
Modelowanie / Odp: Problem z siatką?« dnia: 25.03.2022 11:12:12 »
Jak się da - wyeksportowałbym obiekty wycinające z deską i wyciął w blenderze - lepsze efekty jeżeli ma być na szybko (a przynajmniej szybciej) - patrz załącznik.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Palmos
12
Modelowanie / Odp: Gotowe optymalne modele« dnia: 07.02.2022 18:03:18 »
Nie znam nic ale na szybko znalezione - https://youtu.be/2PHsorHcmGg
Ja bym nie tyle strony szukał co addonu. Te pobierane drzewa są zbyt toporne i jednocześnie szukasz czegoś co nie zabije ci komputera. To jest na gumce - jak weźmiesz realistyczne zabijesz kompa, jak weźmiesz prostsze będzie to widać. Z nie drzew - jakbym potrzebował brałbym grasswalda. Była jeszcze strona z assetami do blender trawy itd ale nie mam linku tej, o którą mi chodzi. Tu jakaś lista: https://inspirationtuts.com/blender-plants-addons-vegetation-asset-packs/ Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Wzorolotnia
13
Prace ukończone (inne) / Odp: Jak działa lodówka« dnia: 08.07.2021 10:09:48 »
Dużo czytelniejsze. Dobre w swojej konwencji ale wolałbym te kapilary i parowniki na jakimś przykładzie ale jak mówię, to nie jest ten rodzaj filmu. Bardzo fajny styl graficzny.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr
14
Work in progress (WIP) / Odp: WIP - Jak działa lodówka« dnia: 28.06.2021 16:12:32 »
Ten początek jakiś... nielogiczny? Mówisz lodówka a widać... probówkę? Jakby wyrwane z kontekstu albo materiał już się zaczął gdzieś wcześniej a to jest kontynuacja. W ogóle jak gaz w lodówce. tam jest żarcie. Gaz jest w rurce.
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Piotr
15
Modelowanie / Odp: Jak wybrzuszyć ściany ?« dnia: 29.05.2021 09:24:37 »
Ja bym zaznaczył ten trójkąt i wybrzuszył. Potem mniejszy i mniejszy.
Jeżeli wybrzuszenie ma być równoległe do tej ściany to ustaw sobie Normalne jako orientację dla transformacji (zamiast Global/Local). Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Paradai
|
...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.
Wasz były administrator
WIP Courtney Gears - Mortus
FAQ - czyli jak zacząć z Blenderem - winhelp
Zmiana interfac na 3dsMax - winhelp
Błąd wyświetlania - Piotr
Viewport - Mad Max
sprzedaż dzieł online w Polsce - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
|