Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 ... 6 7 8 9 10 ... 21
106
A próbowałeś innych programów? Ja używam Real Temp. Jak gram to i5-4670 grzeje sie na jakimś be quiecie! do 60°C, jak wyłączę grę - zniknie okienko itd to jest już 45°C. Piszą, że przy 100°C twój proc zdechnie. :/

ps. Dałeś pasty? :P

107
Prace ukończone (inne) / Odp: Koło kolorów
« dnia: 11.01.2021 18:30:47 »
Jak pokazujesz te kolory co do siebie pasują to po za kołem mogłeś pokazać pokolorowany strój lub ten domek co masz potem w dymku przy postaci. Bo tak widz patrzy na samo koło i wyskakujące kolorki.
Co do głosu na YT używają czegoś do jego zmiany albo dla poprawy odbioru albo do anonimizajcji, by ich koledzy nie poznali. Nie wiem czemu ty miałbyś coś zmieniać, głos nie porywa ani nie odpycha moim zdaniem. Mówisz wyraźnie i jest dobry poziom głośności.

108
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Wróci. Zawsze wracają.
« dnia: 10.09.2020 22:20:55 »
Dzięki, że Ci się chciało. Jakoś tak człowiek przywiązany do forum. Formuła discorda się nie sprawdza do chwalenia się pracami. No ale cóż, może takie dinozaury jak ja muszą wyginąć z meteorem...

109
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« dnia: 16.08.2020 11:34:26 »
Wooow. Dwie ostatnie buzie trochę podobne. Brwi i oczy. Bo tak jakoś tylko usta i okolice się ruszają - połowa ekspresji gdzieś się gubi.

110
Offtopic / Odp: Krótka historia kina
« dnia: 12.08.2020 13:43:21 »
Kurcze, chciałem se tego "posłuchać" a robić co innego na innej karcie i tak minęło nawet nie wiem kiedy 15min. I czekam na cz. 4!

111
Prace ukończone (3D) / Odp: Klatkaż [animacja]
« dnia: 26.07.2020 20:48:08 »
W sumie nie wiem co można by poprawić. Może na początku wydało mi się trochę z buta wejście (bez wstępu typu "dzisiaj dzieci opowiem wam o..."). Tak to ok. Fajne animacje, jasno wyjaśnione. Good job.

113
Offtopic / Odp: Krótka historia kina
« dnia: 01.07.2020 17:24:18 »
Materiały mnie wsysły niesamowicie. Fajnie się oglądało i słuchało. Podobał mi się ten korytarz z rolek filmowych na początku drugiego filmu. Animacje 3D na pewno wzbogacają całość i pomagają zrozumieć więcej. Nie wiedziałem, że filmy to już taka stara dziedzina... no właśnie czego? Sztuki, techniki, socjologii? Spory kawał historii i jak to bywa w naszym ludzkim wykonaniu z czarnymi kartami po drodze. I jak sobie pomyślę, że 100 lat po polskim wynalazku wszyscy mają animowane GIFy i mp4 w kieszeni na urządzeniu które i rejestruje, i odtwarza też przy pomocy kilku obiektywów jak w dawnych kamerach. Masakra, a to i tak tylko wycinek całej historii.

114
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 01.07.2020 15:45:45 »
Mam wrażenie, że ten drugi sposób jest podobny do czegoś z 2.49 tylko nie pamiętam co to było. Może też snapowanie? Tam też się wybierało kolejno wierzchołki. Ale nie mogę se przypomnieć za chiny po co. Custom Bevel Curve też spoko opcja. I takie usprawnienia mi się najbardziej podobają. Bez orania interfejsu, pod maską, intuicyjne. Brawo Ton i ekipa.

115
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« dnia: 17.06.2020 22:11:10 »
Nie ale kiedyś pobrałem model Sintela - babeczka była w high poly ale cała (z ubraniem, ciałem, przedmiotami) była zapakowana w humanoidalnego mesha trochę bardziej złożonego niż Stefan z Minecrafta. Z tego jednego pliku nauczyłem się więcej niż z 10 tutków na YT. Poszukam, może to mam jeszcze.

Plik w wersji lite jest tutaj:
http://www.filefactory.com/file/b55h262/n/sintel_lite_v2_1.zip (wzięte stąd)
GEO-deformation_cage jest ukryte na 20 warstwie, 5 minut szukałem i rozkminiałem. ;p
https://youtu.be/oXmgwRq0Zrc?t=176 tutaj trochę o tym pogadane.

Generalnie to zostało użyte po to, by skóra nie wychodziła spod ubrania.

116
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« dnia: 17.06.2020 21:49:13 »
Goten próbowałeś mesh deform?

117
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« dnia: 17.06.2020 11:41:42 »
Wspaniałe włosy. Jak się je uda animować tak jak poczesać to będzie sztos. :P

118
Prace ukończone (3D) / Odp: Republic YP-43 Lancer
« dnia: 11.06.2020 11:09:09 »
Dopiero tutaj zobaczyłem jakie to wielkie maszyny były.
I co to za element pod spodem przed tylnym kołem jeśli można wiedzieć?

119
Daaaawno temu (kilka lat) renderowałem krótki filmik. Nie wiem ile renderowałbym to u siebie ale byłem bardzo zdziwiony właśnie czasem od wysłania do otrzymania filmu, bo tak jak piszesz w kolejce się czekało. Jak już ruszyło to też nie było to jakieś ultra szybkie, bo to było chyba na zasadzie wolontariatu. Także jedne klatki szły błyskawicznie a inne tak samo lub wolniej niż u mnie. Suma sumarum przynajmniej nie musiałem słuchać kompa nocami i zastanawiać się co robić, bo go używać nie mogę. :P
Teraz jak bym miał większy projekt to poszukałbym jakiś płatnych rozwiązań. Tak mi się kojarzy, że na PKB jakiś czas temu był koleś co ma farmę.

120
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« dnia: 30.04.2020 22:42:29 »
Dlatego pytałem. Ja robiłem obrus na stół, no chyba nic prostszego się już nie da. To też była masakra i tak jak piszesz - wybrałem najodpowiedniejszą klatkę, bo i tak nie osiągnąłbym tego co mi po głowie chodziło.

Strony: 1 ... 6 7 8 9 10 ... 21

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek