121
Offtopic / Odp: Blender Live
« dnia: 06.04.2021 09:26:04 »
JA nie tylko nie znam, ale odpadam już na poziomie czytania o nich, bo często dotyczą jakiejś zaawansowanej funkcji rzeźbienia czy grease pancila, których nie używam.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 121
Offtopic / Odp: Blender Live« dnia: 06.04.2021 09:26:04 »
JA nie tylko nie znam, ale odpadam już na poziomie czytania o nich, bo często dotyczą jakiejś zaawansowanej funkcji rzeźbienia czy grease pancila, których nie używam.
122
Teksturowanie i materiały / Odp: UV i skalowanie« dnia: 05.04.2021 11:54:25 »
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, ale może to jest rozwiązanie: Jak jesteś w edycji UV, to wciśnij i przytrzymaj klawisz - kropkę i zmień punkt orientacji z Individual origins na Median point.
123
Offtopic / Odp: Blender Live« dnia: 02.04.2021 10:30:37 »
Zdarza mi się, ale to jest za długie. Wolę przejrzeć https://wiki.blender.org/wiki/Reference/Release_Notes
124
Animacja i symulacje / Odp: może Piotr będzie wiedział .. ?« dnia: 21.03.2021 11:46:41 »
Do domowego laptopa nawet bym wziął Linuxa. Chyba rok temu zainstalowałem Minta w wersji z MATE na starym laptopie i dostał drugie życie. W robocie na razie jestem uwiązany do Windy, bo dobrze znam i są na nią programy graficzne i inne.
125
Tender Blender / Odp: Karty GPU« dnia: 21.03.2021 11:39:43 »
W miarę normalnych cen nie zobaczysz jeszcze przez rok. Producenci nie wyrabiają z produkcją, bo COVID z jednej strony utrudnia produkcję podzespołów, a z drugiej strony ludzie siedzą teraz w domach i kupują sobie nowe komputery do pracy zdalnej i do gier. A na to wszystko jeszcze nakłada się szał na kryptowaluty, które wydobywa się na GPU.
Sytuacja jest naprawdę pojebana. W maju używany GTX 970 kosztował 400zł, a teraz na OLX widzę oferty za 800. A, no i producenci pamięci operacyjnej już się odgrażają, że w drugim kwartale ceny wzrosną ![]() 126
Animacja i symulacje / Odp: Blender 2.92 - crash podczas symulacji dymu« dnia: 10.03.2021 15:58:55 »
Mi się nie wysypało, ale też nie widzę jakiegokolwiek dymu. Są tylko te cząsteczki i nic więcej.
127
Animacja i symulacje / Odp: Blender 2.92 - crash podczas symulacji dymu« dnia: 10.03.2021 09:01:56 »
1. W swoich pracach też mam ten problem.
2. Nie mogę pobrać pliku Twojego. 128
Teksturowanie i materiały / Odp: problem oświetlenie i normal map.« dnia: 09.03.2021 14:19:52 »
Chyba w nodzie Normal Map powinieneś zmienić World Space na Tangent Space.
129
Animacja i symulacje / Odp: może Piotr będzie wiedział .. ?« dnia: 05.03.2021 17:53:38 »
Nie jestem pewien, co chcesz osiagnąć, bo można to rozumieć na wiele sposobów. Np.
- dym porusza się zbyt szybko - wtedy w ustawieniach domeny zmieniasz Settings > Time Scale na mniejsze - paliwo za szybko się wypala i jest dużo dymu, a mało ognia - wtedy idziesz do ustawień domeny > Gas > Fire > Reaction Speed Nie wiem, co się na scenie dzieje, więc nie pomogę ![]() 130
Tutoriale / Tutek - Compound Parent dla rigid body« dnia: 01.03.2021 12:51:40 »
Hej,
Tym razem zajmiemy się kolizjami dla obiektów rigid body. W tym tutorialu pokazuję jak zrobić łańcuch korzystając z nowego* kształtu kolizji o nazwie Compound Parent. * Nie aż tak nowego, bo wprowadzonego w 2.91, a właśnie wyszedł 2.92. Bezpośredni odnośniki https://www.youtube.com/watch?v=UMAslxyHIT8 131
Prace ukończone (3D) / Odp: Nagła zmiana pogody - MiG-21MF« dnia: 27.02.2021 22:00:17 »Zdjęcie to zawsze można pojechać i zrobić Za późno, MIG-i 21 już nie latają. Chyba, że w Korei Północnej. Tutaj agent mrys musi działać. 132
Animacja i symulacje / Odp: Symulacja dymu w 2.92 jest zupełnie inna od 2.82« dnia: 27.02.2021 21:57:07 »
Nie wiem, czy to jakakolwiek pomoc, ale sam kiedyś animowałem eksplozję i miałem dziwny problem. Jak zmieniłem jakąś opcję w ustawieniach domeny dymu lub emitera, to nie przeliczało mi tego poprawnie. Cały czas dostawałem jakąś losową kulkę ognia bez dymu. Podobną do tego, co masz na drugim screenie. Za każdym razem przed przeliczeniem symulacji na nowo musiałem dodać jakiś obiekt oddziałujący na dym. Np. nowe pole siłowe lub przeszkodę. Dopiero po dodaniu lub usunięciu obiektu z domeny, coś się resetowało i eksplozja wraz z dymem były poprawnie kalkulowane. To było lata temu, jeszcze przed Blenderem 2.80, więc nie wiem, jak to się ma do twojej sytuacji.
133
Animacja i symulacje / Odp: Symulacja dymu w 2.92 jest zupełnie inna od 2.82« dnia: 26.02.2021 19:24:42 »
Od 2.82 przy każdym wydaniu coś poprawiali przy fluidach, ale raczej nie ma tam większych zmian:
2.82 https://wiki.blender.org/wiki/Reference/Release_Notes/2.82/Physics 2.83 https://wiki.blender.org/wiki/Reference/Release_Notes/2.83/Physics 2.90 https://wiki.blender.org/wiki/Reference/Release_Notes/2.90/Physics 2.91 https://wiki.blender.org/wiki/Reference/Release_Notes/2.91/Physics 2.92 https://wiki.blender.org/wiki/Reference/Release_Notes/2.92/Physics 134
Prace ukończone (3D) / Odp: Nagła zmiana pogody - MiG-21MF« dnia: 26.02.2021 08:39:04 »
Ciężko skomentować Twoją pracę, bo jesteś 100x lepszy niż ja i nie wiem, do czego się przypieprzyć. Może nosek temu samolotu za bardzo błyszczy?
![]() 135
Prace ukończone (3D) / Odp: Renault Ft-17« dnia: 25.02.2021 15:03:47 »
1. Mi się wydaje, że niektóre krawędzie mogłyby być skrawane (zbevelowane). Tak, żeby nie było tam idealnego kąta prostego.
2. Również uważam, że farba za mocno błyszczy. 3. Nie podoba mi się oświetlenie. Jest zbyt płaskie. Używałeś trójpunktowego oświetlenia lub tekstur HDRI? 4. Znowu oświetlenie. To ujęcie z prawej strony jest zbyt ciemne. Powinieneś obrócić lampy razem z kamerą. |
WIP Courtney Gears - winhelp
sprzedaż dzieł online w Polsce - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
SHADER EDYTOR - CEZ-72
3D Bella's Kitchen - winhelp
Drobne elementy, czy tak musi być? - winhelp
KNIFE - CEZ-72
|