Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 ... 7 8 9 10 11 ... 21
121
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« dnia: 28.04.2020 22:21:38 »
No bo się ostatnio namordowałem z symulacją w blenderze i byłem ciekawy.

122
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« dnia: 27.04.2020 20:44:55 »
Ty to modelujesz czy jakoś symulujesz?

123
Tender Blender / Odp: Problem
« dnia: 17.04.2020 22:46:26 »
Rozumiem tych co nie migrują do 2.8 ale być jeszcze na 2.6?
Próbowałeś zmienić w opcjach "window draw metod" na inną?

124
Tender Blender / Odp: Blender i Bforartists
« dnia: 04.04.2020 22:22:03 »
Kiedyś próbowałem jakiegoś DarkBlender czy coś. Ale się odbiłem. Ba, jak na razie odbijam się od wersji 2.8 :P
Tak jak mówisz zmiana przyzwyczajeń - a to trudna rzecz. Tam chodziło też np o to, że nie było panelu z przyciskami od odpowiadających im funkcji tylko porobione dużo okienek z edytorem tekstu i przyciskiem Run script. Ogólnie jest to pod gamedev i robienie assetów ale ja się szybciej nauczyłem "na około".

125
Prace ukończone (3D) / Odp: RGB vs CMYK [animacja]
« dnia: 30.03.2020 13:38:59 »
Też musiałem se imienio-nazwiskowy email wymyślić, bo chyba tylko 2 osoby jak dotąd skumały "winhelp" przy czym jedna osoba pokusiła się o analizę jego powstania - dość trafną o dziwno.

126
Prace ukończone (3D) / Odp: RGB vs CMYK [animacja]
« dnia: 29.03.2020 13:14:27 »
Sama animacja bardzo fajna - ten najazd na subpiksele był fajny. Tylko nie wiem czemu w prost nie powiedziałeś, że są to dwa światy, RGB jest do ekranów a CMYK do druku co jest najbardziej oczywistą różnicą. No ale tak jak mówisz - temat rzeka a tu czas gonił - czego na szczęście nie dało się odczuć.
I chyba zabrakło kilku słów podsumowania, bo materiał kończy się planszą typu napisy końcowe. Lepiej by było wposmnieć coś a'la "to tyle na ten temat z mojej strony".

ps. Dobry ruch z tą zmianą nazwy - niektórzy używają w prost w marketingu, że dobre, bo polskie. Co w przypadku grafiki chyba raczej rzadkie, bo wszyscy celują w zagranicznych klientów lub mają takie przekonanie, że jak nie po angielsku to z nikim się nie dogadają.

127
Work in progress (WIP) / Odp: Fretka Flynn
« dnia: 17.03.2020 23:41:06 »
Hm, dopiero na dużym zoomie zobaczyłem, że kieca nie jest jednolita.Klimat zachowany 100%. 👍

128
Work in progress (WIP) / Odp: Fretka Flynn
« dnia: 04.03.2020 20:36:47 »
Całkiem spoko. Rozpoznałem :P

129
Jak zaczynasz dopiero to jak najbardziej startuj na 2.79 podstawy są uniwersalne i większość rzeczy działa tak samo. Będziesz się potykać o te same problemy co przy 2.8, bo nie wynikają one jakby z interfejsu tylko wiedzy co robić (np przeliczanie normalek, ekstrudowanie, cięcie nożem). Jak już się więcej nauczysz i potrzebne ci będą np warstwy to 2.8 ma to inaczej rozwiązane ale przecież tyle lat wszyscy śmigali na 20 warstwach zwykłych i jakoś żyli itd. itp.

130
Ja pobieram tylko portable. Jak zaczynasz to raczej już 2.8X. Wersja 2.79 odchodzi powoli do historii. Jest ostatnią z serii 2.7 więc modyfikując ją dodali literki - 2.79b jest najbardziej dopracowaną.

131
Ja się kiedyś chciałem pobawić na laptopie i zabawa polegała na kopaniu się z kompem a nie na blenderowaniu. Nie pamiętam, bo już dawno ale chyba wyłączyłem/odinstalowałem Intelowską kartę... ale najpierw u ciebie bym sprawdził czy blender 2.79 też nie widzi tej karty. I czy masz ją w ogóle ustawioną w opcjach programu (czy ją widzi).

132
Musiał byś to robić w VSE ale sprytniej - pozostałe obiekty musiały by być przezroczyste ale łapać cienie. Tylko nie wiem czy to by coś przyspieszyło po za dodaniem roboty.

133
Prace ukończone (3D) / Odp: Oscary 2020 - animacje 3D
« dnia: 21.02.2020 00:11:11 »
 :o
Gratulacje! Można wiedzieć w jakiej rozdzielczości się przygotowuje materiał na taaaki ekran?

134
Work in progress (WIP) / Odp: MP5K
« dnia: 21.02.2020 00:07:07 »
Staram się nie wypowiadać na tematy, na które nie mam bladego pojęcia, a broń do takich tematów należy. :P Po za tym skoro wiesz co jest do poprawy, to poczekamy do momentu aż stwierdzisz, że już nie wiesz co robić. ;)

135
Work in progress (WIP) / Odp: Ostatnia reduta
« dnia: 19.02.2020 21:47:37 »
Całkiem porządne modele. Jak je ktoś wykorzysta w jakieś grze lub modzie to warto się pochwalić. Ale ogólnie to musisz szukać, pisać. Możesz sam wrzucić jako moda model do gry i pokazać, że działa. Zależy w co konkretnie celujesz. Bo ilustarcje i wizki to inne umiejętności są potrzebne niż do gier.

Strony: 1 ... 7 8 9 10 11 ... 21

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Rower crossowy

Wyświetleń: 4330
Autor: Michau
w: Rower