121
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« dnia: 28.04.2020 22:21:38 »
No bo się ostatnio namordowałem z symulacją w blenderze i byłem ciekawy.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 121
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire« dnia: 28.04.2020 22:21:38 »
No bo się ostatnio namordowałem z symulacją w blenderze i byłem ciekawy.
122
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire« dnia: 27.04.2020 20:44:55 »
Ty to modelujesz czy jakoś symulujesz?
123
Tender Blender / Odp: Problem« dnia: 17.04.2020 22:46:26 »
Rozumiem tych co nie migrują do 2.8 ale być jeszcze na 2.6?
Próbowałeś zmienić w opcjach "window draw metod" na inną? 124
Tender Blender / Odp: Blender i Bforartists« dnia: 04.04.2020 22:22:03 »
Kiedyś próbowałem jakiegoś DarkBlender czy coś. Ale się odbiłem. Ba, jak na razie odbijam się od wersji 2.8
Tak jak mówisz zmiana przyzwyczajeń - a to trudna rzecz. Tam chodziło też np o to, że nie było panelu z przyciskami od odpowiadających im funkcji tylko porobione dużo okienek z edytorem tekstu i przyciskiem Run script. Ogólnie jest to pod gamedev i robienie assetów ale ja się szybciej nauczyłem "na około". 125
Prace ukończone (3D) / Odp: RGB vs CMYK [animacja]« dnia: 30.03.2020 13:38:59 »
Też musiałem se imienio-nazwiskowy email wymyślić, bo chyba tylko 2 osoby jak dotąd skumały "winhelp" przy czym jedna osoba pokusiła się o analizę jego powstania - dość trafną o dziwno.
126
Prace ukończone (3D) / Odp: RGB vs CMYK [animacja]« dnia: 29.03.2020 13:14:27 »
Sama animacja bardzo fajna - ten najazd na subpiksele był fajny. Tylko nie wiem czemu w prost nie powiedziałeś, że są to dwa światy, RGB jest do ekranów a CMYK do druku co jest najbardziej oczywistą różnicą. No ale tak jak mówisz - temat rzeka a tu czas gonił - czego na szczęście nie dało się odczuć.
I chyba zabrakło kilku słów podsumowania, bo materiał kończy się planszą typu napisy końcowe. Lepiej by było wposmnieć coś a'la "to tyle na ten temat z mojej strony". ps. Dobry ruch z tą zmianą nazwy - niektórzy używają w prost w marketingu, że dobre, bo polskie. Co w przypadku grafiki chyba raczej rzadkie, bo wszyscy celują w zagranicznych klientów lub mają takie przekonanie, że jak nie po angielsku to z nikim się nie dogadają. 127
Work in progress (WIP) / Odp: Fretka Flynn« dnia: 17.03.2020 23:41:06 »
Hm, dopiero na dużym zoomie zobaczyłem, że kieca nie jest jednolita.Klimat zachowany 100%. 👍
128
Work in progress (WIP) / Odp: Fretka Flynn« dnia: 04.03.2020 20:36:47 »
Całkiem spoko. Rozpoznałem
129
Tender Blender / Odp: Problem z kartą graficzną i startem Blendera« dnia: 04.03.2020 11:31:11 »
Jak zaczynasz dopiero to jak najbardziej startuj na 2.79 podstawy są uniwersalne i większość rzeczy działa tak samo. Będziesz się potykać o te same problemy co przy 2.8, bo nie wynikają one jakby z interfejsu tylko wiedzy co robić (np przeliczanie normalek, ekstrudowanie, cięcie nożem). Jak już się więcej nauczysz i potrzebne ci będą np warstwy to 2.8 ma to inaczej rozwiązane ale przecież tyle lat wszyscy śmigali na 20 warstwach zwykłych i jakoś żyli itd. itp.
130
Tender Blender / Odp: Problem z kartą graficzną i startem Blendera« dnia: 01.03.2020 23:25:56 »
Ja pobieram tylko portable. Jak zaczynasz to raczej już 2.8X. Wersja 2.79 odchodzi powoli do historii. Jest ostatnią z serii 2.7 więc modyfikując ją dodali literki - 2.79b jest najbardziej dopracowaną.
131
Tender Blender / Odp: Problem z kartą graficzną i startem Blendera« dnia: 01.03.2020 17:44:22 »
Ja się kiedyś chciałem pobawić na laptopie i zabawa polegała na kopaniu się z kompem a nie na blenderowaniu. Nie pamiętam, bo już dawno ale chyba wyłączyłem/odinstalowałem Intelowską kartę... ale najpierw u ciebie bym sprawdził czy blender 2.79 też nie widzi tej karty. I czy masz ją w ogóle ustawioną w opcjach programu (czy ją widzi).
132
Oświetlenie i rendering / Odp: 2.8 cykles moja scena w 95% się nie zmienia czy można przyspieszyć render« dnia: 25.02.2020 20:27:08 »
Musiał byś to robić w VSE ale sprytniej - pozostałe obiekty musiały by być przezroczyste ale łapać cienie. Tylko nie wiem czy to by coś przyspieszyło po za dodaniem roboty.
133
Prace ukończone (3D) / Odp: Oscary 2020 - animacje 3D« dnia: 21.02.2020 00:11:11 »Gratulacje! Można wiedzieć w jakiej rozdzielczości się przygotowuje materiał na taaaki ekran? 134
Work in progress (WIP) / Odp: MP5K« dnia: 21.02.2020 00:07:07 »
Staram się nie wypowiadać na tematy, na które nie mam bladego pojęcia, a broń do takich tematów należy. Po za tym skoro wiesz co jest do poprawy, to poczekamy do momentu aż stwierdzisz, że już nie wiesz co robić.
135
Work in progress (WIP) / Odp: Ostatnia reduta« dnia: 19.02.2020 21:47:37 »
Całkiem porządne modele. Jak je ktoś wykorzysta w jakieś grze lub modzie to warto się pochwalić. Ale ogólnie to musisz szukać, pisać. Możesz sam wrzucić jako moda model do gry i pokazać, że działa. Zależy w co konkretnie celujesz. Bo ilustarcje i wizki to inne umiejętności są potrzebne niż do gier.
|
...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.
Wasz były administrator
WIP Courtney Gears - Mortus
FAQ - czyli jak zacząć z Blenderem - winhelp
Zmiana interfac na 3dsMax - winhelp
Błąd wyświetlania - Piotr
Viewport - Mad Max
sprzedaż dzieł online w Polsce - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
Żegnamy się z Goodle AdSense - Mad Max
Skąd brak symetrii? - Zuorion
|