Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Wiadomości - Piotr
Strony: 1 ... 8 9 10 11 12 ... 28
136
« dnia: 25.02.2021 14:55:26 »
Wszystko jest dobrze. Po prostu kamera ma ograniczony zasięg rysowania, ale można go wydłużyć.
W oknie 3D wciśnij N, przełącz na zakładkę View i Clip End ustaw na większą liczbę np. 2000m.
137
« dnia: 11.02.2021 14:55:40 »
Może chodzi o to, że światło odbija się od podłogi i doświetla kubeł od spodu? Zmień kolor podłogi na zielony i zobacz, czy to dodatkowe światło też ma taki kolor?
Jak tak, to możesz zrobić tak, aby materiał podłogi w odbiciach był np. czarny. Użyj nodów Input > Light Path oraz Shader > Mix tak jak na screenie.
138
« dnia: 10.02.2021 11:53:22 »
Poniżej pięciu tysięcy bym nie schodził. Zakup modelu człowieka, własne modele, dogadanie scenariusza, negocjacje, zylion poprawek, renderowanie wszystkiego po kilkanaście razy, mało kooperatywny klient rozciągający zlecenie w nieskończoność i milion innych problemów.
Edit: To tak na szybko, bo tylko rzuciłem okiem, bez rozbierania animacji na czynniki pierwsze.
139
« dnia: 02.02.2021 11:04:20 »
To działa tylko po dodaniu obiektu. Każda operacja na obiekcie wyłącza edycję.
140
« dnia: 24.01.2021 15:49:01 »
Nie ma szans. Nagrywam tylko po to, by rozsadzać wasze mózgi swym akcentem.
142
« dnia: 16.01.2021 16:21:55 »
Z tego co widzę, to Blender nie ma opcji na stworzenie obszaru z inną grawitacją. Ale w niektórych przypadkach można spróbować inaczej. Część symulacji, jak cząsteczki, tkaniny czy ciecze, mają w ustawieniach coś takiego jak Field Weights. Tam za pomocą suwaka możesz osłabić lub wzmocnić działanie różnych sił na ten jeden konkretny obiekt.
Nie znam sposobu, aby użyć tego z Rigid Body.
143
« dnia: 12.01.2021 09:25:16 »
O! Żyjesz jeszcze ![Mrugnięcie ;)](http://www.blender.pl/Smileys/bpl/wink.gif) Dzięki za opinię.
144
« dnia: 11.01.2021 12:32:31 »
GeForce GTX 970 wystarczy na początek. Na OLX widziałem w przedziale 500-600zł. Karta lata świetności ma już za sobą, dziś 4GB pamięci może nie starczać, gdy robisz sceny z teksturami 4k. Może GTX 1060 6GB będzie lepszy.
145
« dnia: 07.01.2021 20:47:49 »
Wszyscy lubimy Glare. Byleby nie wyglądało jak w grach z 2006 roku, gdzie WSZYSTKO świeciło.
A prace całkiem spoko.
146
« dnia: 07.01.2021 20:45:14 »
Renderowanie potrafi wykorzystać 100% możliwości CPU. Mój Ryzen 3600 też grzał się do 95 stopni. Wymiana chłodzenia lub undervolting procesora może pomóc.
147
« dnia: 07.01.2021 20:42:25 »
Jeżeli masz już gotowy film, możesz wrzucić go do programu do montażu i tam odwrócić kolejność. Blender też ma edytor do montowania filmów. Poszukaj na youtube tutoriali do VSE (visual sequencer editor).
148
« dnia: 07.01.2021 13:14:01 »
Każde okno wewnątrz blendera ma w lewym górnym rogu przycisk, w którym wybiera się edytor.
149
« dnia: 07.01.2021 11:07:08 »
Da się to zrobić na różne sposoby, w zależności od tego, jak zrobiłeś samą animację. Jeżeli nie korzystałeś z fizyki czy driverów, a tylko ze zwykłych klatek kluczowych, to w Graph editorze można spróbować.
Zaznacz wszystkie obiekty na scenie, przejdź do graph ediotra, zaznacz wszystkie klatki, wciśnij S do skalowania, potem X żeby skalowało tylko lewo-prawo, potem wpisz -1 i wciśnij Enter.
150
« dnia: 05.01.2021 16:17:07 »
Dzięki, właśnie o to mi chodziło, że nieznający tematu potrzebują więcej czasu na przetworzenie informacji. Ja tam swojego głosu nie lubię (chyba jak każdy, kto słyszy się na nagraniu), ale wiem, że nawet u dorosłego da sie coś z nim zrobić i przepracować na lepsze.
Strony: 1 ... 8 9 10 11 12 ... 28
|
Zaloguj
Nowe na forum
Losowy obrazek
|