Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr

Strony: 1 ... 8 9 10 11 12 ... 28
136
Wszystko jest dobrze. Po prostu kamera ma ograniczony zasięg rysowania, ale można go wydłużyć.

W oknie 3D wciśnij N, przełącz na zakładkę View i Clip End ustaw na większą liczbę np. 2000m.

137
Oświetlenie i rendering / Odp: POMOC: Błędne światło
« dnia: 11.02.2021 14:55:40 »
Może chodzi o to, że światło odbija się od podłogi i doświetla kubeł od spodu? Zmień kolor podłogi na zielony i zobacz, czy to dodatkowe światło też ma taki kolor?

Jak tak, to możesz zrobić tak, aby materiał podłogi w odbiciach był np. czarny. Użyj nodów Input > Light Path oraz Shader > Mix tak jak na screenie.

138
Offtopic / Odp: Ile może kosztować ta animacja...
« dnia: 10.02.2021 11:53:22 »
Poniżej pięciu tysięcy bym nie schodził. Zakup modelu człowieka, własne modele, dogadanie scenariusza, negocjacje, zylion poprawek, renderowanie wszystkiego po kilkanaście razy, mało kooperatywny klient rozciągający zlecenie w nieskończoność i milion innych problemów.

Edit: To tak na szybko, bo tylko rzuciłem okiem, bez rozbierania animacji na czynniki pierwsze.

139
Tender Blender / Odp: Jak wywołać menu edycji obiektu
« dnia: 02.02.2021 11:04:20 »
To działa tylko po dodaniu obiektu. Każda operacja na obiekcie wyłącza edycję.

140
Nie ma szans. Nagrywam tylko po to, by rozsadzać wasze mózgi swym akcentem.

141
Tutoriale / Tutek - pociągnięcie pędzla za pomocą nodów
« dnia: 21.01.2021 09:30:36 »
Hej,
Zrobiłem krótki tutek o tym, jak za pomocą nodów zrobić animowany ślad pędzla. Uwaga na okropny polski akcent ;)



https://www.youtube.com/watch?v=vsFot97V2As

142
Z tego co widzę, to Blender nie ma opcji na stworzenie obszaru z inną grawitacją. Ale w niektórych przypadkach można spróbować inaczej. Część symulacji, jak cząsteczki, tkaniny czy ciecze, mają w ustawieniach coś takiego jak Field Weights. Tam za pomocą suwaka możesz osłabić lub wzmocnić działanie różnych sił na ten jeden konkretny obiekt.

Nie znam sposobu, aby użyć tego z Rigid Body.

143
Prace ukończone (inne) / Odp: Koło kolorów
« dnia: 12.01.2021 09:25:16 »
O! Żyjesz jeszcze ;) Dzięki za opinię.

144
Tender Blender / Odp: Jaką kartę graficzną wybrać?
« dnia: 11.01.2021 12:32:31 »
GeForce GTX 970 wystarczy na początek. Na OLX widziałem w przedziale 500-600zł. Karta lata świetności ma już za sobą, dziś 4GB pamięci może nie starczać, gdy robisz sceny z teksturami 4k. Może GTX 1060 6GB będzie lepszy.

145
Prace ukończone (3D) / Odp: Testy Octane'a
« dnia: 07.01.2021 20:47:49 »
Wszyscy lubimy Glare. Byleby nie wyglądało jak w grach z 2006 roku, gdzie WSZYSTKO świeciło.

A prace całkiem spoko.

146
Renderowanie potrafi wykorzystać 100% możliwości CPU. Mój Ryzen 3600 też grzał się do 95 stopni. Wymiana chłodzenia lub undervolting procesora może pomóc.

147
Animacja i symulacje / Odp: Animacja od tyłu
« dnia: 07.01.2021 20:42:25 »
Jeżeli masz już gotowy film, możesz wrzucić go do programu do montażu i tam odwrócić kolejność. Blender też ma edytor do montowania filmów. Poszukaj na youtube tutoriali do VSE (visual sequencer editor).

148
Animacja i symulacje / Odp: Animacja od tyłu
« dnia: 07.01.2021 13:14:01 »
Każde okno wewnątrz blendera ma w lewym górnym rogu przycisk, w którym wybiera się edytor.

149
Animacja i symulacje / Odp: Animacja od tyłu
« dnia: 07.01.2021 11:07:08 »
Da się to zrobić na różne sposoby, w zależności od tego, jak zrobiłeś samą animację. Jeżeli nie korzystałeś z fizyki czy driverów, a tylko ze zwykłych klatek kluczowych, to w Graph editorze można spróbować.

Zaznacz wszystkie obiekty na scenie, przejdź do graph ediotra, zaznacz wszystkie klatki, wciśnij S do skalowania, potem X żeby skalowało tylko lewo-prawo, potem wpisz -1 i wciśnij Enter.

150
Prace ukończone (inne) / Odp: Koło kolorów
« dnia: 05.01.2021 16:17:07 »
Dzięki, właśnie o to mi chodziło, że nieznający tematu potrzebują więcej czasu na przetworzenie informacji. Ja tam swojego głosu nie lubię (chyba jak każdy, kto słyszy się na nagraniu), ale wiem, że nawet u dorosłego da sie coś z nim zrobić i przepracować na lepsze.

Strony: 1 ... 8 9 10 11 12 ... 28

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Reanimator

Wyświetleń: 1555
Autor: Arnold Bieniasz
w: Moje prace 3D