Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr

Strony: 1 ... 9 10 11 12 13 ... 28
151
Prace ukończone (inne) / Koło kolorów
« dnia: 03.01.2021 11:17:56 »
Wczoraj skończyłem kolejną animację, tym razem o kole kolorów. 2D, ale robione w Blenderze. Ikony kupione na Flaticon.



https://www.youtube.com/watch?v=iA7CPE2EVLw

Mam dwie wątpliwości co do swojej pracy:
1. Czy nie mam zbyt monotonnego i cipowatego głosu?
2. Co chwila są fragmenty, kiedy coś gadam, a na ekranie dzieje się nic - czy to przeszkadza?

152
Work in progress (WIP) / Odp: [wip][animacja] Koło kolorów
« dnia: 29.12.2020 18:29:27 »
Hej,
W wielkich bólach, ale animacja wciąż powstaje. Zobaczcie nową wersję i napiszcie, czy przeszkadza wam, kiedy coś gadam, a na ekranie nic się nie dzieje https://drive.google.com/file/d/1u6olzRotyr79Rx7WQ8vafKJ0ChWJeJWp/view?usp=sharing

153
Oświetlenie i rendering / Odp: Render się zatrzymuje
« dnia: 29.12.2020 00:08:07 »
Też mam problemy z renderowaiem niektórych animacji na Eevee. W moim wypadku zawsze modyfikator Boolean lub Curve wysypywał Blendera.

Rozwiązania nie mam, ale może da się to jakoś obejść. Np. renderuj animację jako pliki PNG. Wtedy jak przerwie renderowanie, to zaczniesz od klatki na której się zatrzymało.

154
Tender Blender / Odp: Blender - 2 x display
« dnia: 07.12.2020 12:43:08 »
Tak. Na górze wybierz Window -> New window.

155
Work in progress (WIP) / [wip][animacja] Koło kolorów
« dnia: 05.12.2020 12:43:10 »
Animacje jest już gotowa http://www.blender.pl/index.php?topic=691.msg2695#msg2695

Hej,

Kolejny film, tym razem wyjaśniam jak za pomocą koła kolorów dobierać barwy. Pod linkiem jest bardzo wczesna wersja filmu, właściwie to animatik. Na tym etapie zajmuję się treścią, grafikę traktując po macoszemu. Dajcie mi znać, czy przekaz filmu jest jasny?

https://drive.google.com/file/d/1lpvgzvK1LoKWGrvym46MwQPD9ucqrTMx/view?usp=sharing

156
Cytuj
Eevee. Siedziałem miesiącami.
Uroki robienia projektów po godzinach, znam ten ból.

Ogólnie podoba mi się. Z rzeczy, które bym zmienił to stylizacja otoczenia na taką samą jak postaci.

157
Łoo paniee, te nowe konsole to słabizna. Ledwo rajsrajsing odbicia w kałuży pokazuje, a już mocy na shadery i otoczenie nie starczyło.  ;)

Cycles czy Eevee? Ile nad tym siedziałeś?

158
Teksturowanie i materiały / Odp: efekt lustra
« dnia: 26.11.2020 10:13:01 »
W edytorze shaderów. Tam musisz z listy wybrać World.
Nie wiem, czy umiesz posługiwać się nodami/shaderami. Jeżeli nie, to będziesz musiała wygooglać/wyjutubować. Generalnie w tym edytorze panel Background powinien być połączany tylko z World Output.

159
Teksturowanie i materiały / Odp: efekt lustra
« dnia: 25.11.2020 18:50:48 »
1. Pewnie masz ustawioną taką teksturę nieba, która nie tylko oświetla obiekty na scenie, ale też pojawia się w odbiciach (ale jest ustawione tak, aby zamiast nieba było szare tło).
2. Jeżeli używasz Eevee, to prawdziwe odbicia można uzyskać tylko dla płaskich powierzchni, a zagięte, wklęsłe i wypukłe powierzchnie mogą mieć tylko fejkowe odbicia. Poszukaj informacji o wypalaniu Cubemap oraz Screen Space Reflections.

160
Modelowanie / Odp: Błędna siatka - /Blender - Sub.Painter/
« dnia: 23.11.2020 14:25:24 »
Podczas importowania modeli do Blendera często są problemy z normalkami. Jak robiłeś Alt+N, to miałeś zaznaczone wszystkie fejsy, czy tylko te problematyczne?

Raz udało mi się uratować siatkę zaznaczając wszystkie vertexy, duplikując je, a potem usuwając duplikaty (M -> By distance) i przeliczając normalne na nowo. Ale nie wiem, czy to pomoże.

161
Work in progress (WIP) / Odp: Postać WIP Listopad 2020
« dnia: 19.11.2020 20:53:44 »
Trzeba zaznaczyć tylko jedną opcję. Po prawej w panelu shaderów wejdź w Settings i Blend mode ustaw na Alpha Blend.

162
Work in progress (WIP) / Odp: Postać WIP Listopad 2020
« dnia: 19.11.2020 17:37:08 »
Mnie trochę irytują końce nogawek, takie okrągłe. I powiększyłbym mu dłonie.

163
1. Czy masz najnowssze sterowniki do karty graficznej?
2. Jaką masz kartę graficzną? Bo część starszych kart nie jest już wspierana do renderowania na GPU.

164
Prace ukończone (inne) / Reguła 10.000 godzin [animacja]
« dnia: 13.11.2020 16:17:37 »
Moja nowa animacja. Tym razem zmieniłem dziedzinę i zająłem się regułą 10.000 godzin, która mówi, że tyle czasu trenują mistrzowie ze wszystkich dziedzin, zanim staną się mistrzami.



https://www.youtube.com/watch?v=HRlIWYp2wxQ

Plansze najpierw robiłem w Affinity Designer, a potem importowałem jako SVG do Blendera i animowałem. Ikon nie robiłem, tylko kupiłem na flaticon.com. Nie miałem na to czasu i też chciałem jak najszybciej sprawdzić, czy taki typ filmu jest OK.

165
Jeśli miałbym rzucać pomysłami, to może użyć do tego Shape Key? https://www.youtube.com/watch?v=OITWiN8Dplo

Strony: 1 ... 9 10 11 12 13 ... 28

* Zaloguj




* Losowy obrazek