Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 ... 9 10 11 12 13 ... 21
151
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 17.11.2019 00:01:06 »
Albo te końcówki skrzydeł zrobić ręcznie jakoś lepiej (cokolwiek miało by to znaczyć) teraz jest tam jakaś (wydaje mi się) mniej lub bardziej automatyczna maska z tekstury proceduralnej przez co pewne obcięte elementy lewitują dalej na swoim miejscu. Może coś bardziej postrzępionego w głąb - i to nadało by od razu jakiś pewną formę reszcie skrzydła już bez tych dodatkowych kości?

152
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 15.11.2019 23:06:10 »
Lepiej ale może jednak dodać tam kość na środku - o co mi chodzi:
https://scx2.b-cdn.net/gfx/news/hires/2014/tinymusclesh.jpg
https://cdn141.picsart.com/296487725084211.png?r1024x1024
https://www.google.com/search?q=dragon wings

edit/ Tylko, że pewnie chcesz zachować wierność oryginałowi.

153
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 11.11.2019 16:07:33 »
Łoo postęp. Ale te skrzydła jakieś takie "firankowe", jak kotara a nie błony w skrzydłach.

154
Przeglądając fanowskie wersje pokemonów natrafiłem na ciekawy projekt z tych typu "nigdy niekończący się developing." Spodobało mi się parę pomysłów, a że chciałem poćwiczyć sobie modelowanie - to w końcu skończyłem. Generalnie zrobione dla zabawy, byle szybko bez szlifowania w nieskończoność. Bardzo fajny relaks od rzeczy, które zazwyczaj robię. Niemal speed rendering :D Potem wrzucone do FotoSketchera - symulacja malowania dla tych co nie malują :) Blender Internal jakby co. Wiem, że w kadrze pusto, potworek prawie bez tekstur, kadr mógłby być lepszy itd.

155
Prace ukończone (3D) / Odp: Albatros DIII Oeffag
« dnia: 08.11.2019 22:48:43 »
Konie vs samoloty - ciekawe. Praca super. Robiłeś całość?

156
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 30.10.2019 11:10:31 »
Nie zauważyłem linku. Jak to ma być wzór to spoko wyszło. Ze skrzydłami będzie już cacy. :)

157
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« dnia: 29.10.2019 22:27:39 »
Nie wiem jakie plany na przyszłość ale w części między kopytami a głową mało demoniczny (taki jakby kopia z człowieka). I te skrzydła jakieś puste. Czaszka super.

158
Animacja i symulacje / Odp: Rigowanie
« dnia: 28.10.2019 22:53:52 »
A jesteś pewny, że nie ma tam 0,0002 np? Ja tak kiedyś miałem, myślałem, że jest czysto, a jak sprawdziłem na konkretnym wierzchołku to pokazywało minimalną wartość. Może tę część buta coś jeszcze steruje. Nie znam tego rigu. Jak już robię (a rzadko robię) to własnym rigiem, a i tak bywają cyrki :)

159
Animacja i symulacje / Odp: Rigowanie
« dnia: 28.10.2019 10:30:17 »
A wagi sprawdzałeś?

160
Offtopic / Odp: Sprzęt do modelowania
« dnia: 21.10.2019 18:30:21 »
Odpowiem filozoficznie: raczej duże biurko, wygodny fotel i czas wolny - wtedy możesz swobodnie modelować. A ten komputer raczej nie będzie ci w tym przeszkadzał* (chociaż nie podałeś procesora i rodzaju karty).

*Zakładając, że nie idziesz w high poly na poziomie scen filmowych lub modelowania silników wraz ze zwojami śrub wewnętrznych i zwojami silnika elektrycznego. ;)

161
Teksturowanie i materiały / Odp: Problem z displacement
« dnia: 13.09.2019 10:30:04 »
9 minut wyjaśnień:
https://youtu.be/6D5tBEjS-N0

162
Teksturowanie i materiały / Odp: Problem z displacement
« dnia: 11.09.2019 20:26:47 »
Tak jak pisze freeqstyler i szukałbym szczególnie przy normalmapach ew jakiś nod po drodze który nie kuma 16-bitowej głębi.

163
Teksturowanie i materiały / Odp: Odczyt wartości z node'a
« dnia: 02.09.2019 18:19:09 »
Ja mam taki sposób jak w załączniku - podpiąć wynik do emissiona i odczytać z renderu (naciskasz lewy myszki i pojawiają ci się wartości spod kursora) w tym wypadku R G i B pokazują 3 czyli wynik działania ;) Cienie wyłączone, direct lighting i czarny ambient.

164
Work in progress (WIP) / Odp: Raven
« dnia: 28.08.2019 16:59:28 »
Mam takie samo odczucie jak Piotr - środkowy najlepszy - przy założeniu, że te białe oczy to tak mają być a cień jest podkreśleniem jej złego charakteru.

165
Tender Blender / Odp: Przyszłość Blendera
« dnia: 23.08.2019 21:00:32 »
Moim zdaniem siła Paintera tkwi w bibliotekach i presetach, a tego w blendku zawsze brakowało. Na przykład teoretycznie w blenderze też ustawisz malowanie cząsteczkami ale to tego musisz wykonać tytaniczną pracę. A tam wybierasz pędzel i malujesz.

Strony: 1 ... 9 10 11 12 13 ... 21

* Zaloguj




* Losowy obrazek