Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winhelp

Strony: 1 ... 17 18 19 20 21
271
Na roślinkę zagłosowałem na FB ale tutaj widzę, że samolot nawet ładnie wyewoluował. Także wizki nie są złe ale ten samolot tak na pierwszy rzut oka przykuł uwagę.

272
Prace ukończone (3D) / Odp: Roślinka "Polytrichum commune"
« dnia: 25.11.2017 22:10:02 »
Dla mnie pajęczyna psuje efekt realizmu - światło, model, kolorystyka, tło, kadr - piękne...

273
Z forum / Odp: Newsy - prośba o pomoc
« dnia: 21.11.2017 17:16:46 »

274
Work in progress (WIP) / Odp: Wrocław Dworzec Główny
« dnia: 17.11.2017 22:37:08 »
Szyny mają dobrą grubość? I czy tam jest dziura czy kałuża (obie te rzeczy i tak mi nie pasują :P )?

275
Work in progress (WIP) / Odp: Blender Rn'D (teczka)
« dnia: 10.11.2017 00:02:53 »
Jeżeli to będzie nadal 300 suwaczków i zależności by przelać wodę ze szklanki do miski to się to może nazywać nawet GhtFgokCokCmok i tak wielu się od tego odbije. Ale po testach widzę, że nie koniecznie.

276
Newsy na głównej / Odp: 44 darmowe HDR-ki z hdrvault.com
« dnia: 06.11.2017 10:41:24 »
No właśnie miałem déjà vu ja kto czytam. Ale w końcu trzeba będzie coś stamtąd pobrać :)

277
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 29.10.2017 00:01:30 »
Czy do Simplify trzeba jakiś dodatkowych opcji pozazanczać - bo jak ręcznie zredukuję liczbę sampli w lampie to widzę różnicę w czasie renderu a jak przy simplify - bez różnicy. Ktoś coś wie? (Internal 2.77)

278
Inne konkursy / Odp: Konkurs czasu zimowego
« dnia: 28.10.2017 19:38:35 »
No też mi się wydaje, że późno zorganizowane - ja w każdym bądź razie prześpię tę godzinę. Ale dzięki za info, bo chyba bym ją w ogóle pominął.

279
Oświetlenie i rendering / Odp: Blender sam się zamyka
« dnia: 21.10.2017 16:25:18 »
Spróbuj wyłączyć CUDA. Może to już max co twój PC wyciąga.

280
Jak w temacie - animuję sobie wartość pozycji tekstury  - na renderze (internal) nic się nie zmienia - co ciekawe jak tę samą wartość zmieniam ręcznie to w podglądzie widzę jak byk, że się zmienia tekstura. O co może chodzić?

281
Oświetlenie i rendering / Odp: Blender sam się zamyka
« dnia: 20.10.2017 22:33:35 »
A spróbuj otworzyć blendera (domyślna kostka) - tam daj Open i znajdź swój plik ale odznacz pole "Load UI".

282
Oświetlenie i rendering / Odp: Blender sam się zamyka
« dnia: 20.10.2017 18:55:52 »
Mały myk, bo się we wróżbitów nie bawimy :)
Co mówi konsola? Otwierasz samego blendera czy od razu plik?
Jak nie czaisz o co chodzi z konsolą:
(zakładam, że masz windowsa) wciśnij [Win]+[R], wpisz "cmd", [OK]
  • Znajdź plik exe blendera i przeciągnij go do tego czarnego okienka i [Enter].
  • Powinno wypluć trochę tekstu i blender powinien działać. Jak nie - skopiuj zawartość okienka (prawoklik - zaznacz wszystko i [Enter]).

283
Ta a materiał o świetle wolumetrycznym mówi o świetle wolumetrycznym po pokazaniu jak wstawić okno w domek. W dodatku piszesz, że realistyczny a render wali świetlikami po czarnych ścianach.

Takie tutoriale wszystko i nic. Fajnie przygotowane ale mam wrażenie, że za szybko.

284
Offtopic / Odp: Proszę mnie skasować
« dnia: 11.10.2017 20:29:23 »
Wiedzieliście, że wszystkie modyfikatory obiektu można zastosować wybierając Convert from Curve/Mesh?
https://blender.stackexchange.com/questions/3488/is-it-possible-to-apply-modifiers-to-multiple-objects-at-once

285
Modelowanie / Odp: Powierzchnia materaca
« dnia: 09.10.2017 22:22:51 »
Ja bym wymodelował jedną taką łuskę i potem arrayem, join, remove doubles.

Strony: 1 ... 17 18 19 20 21

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek

04

Wyświetleń: 1789
Autor: Kusociński
w: bender