Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Piotr

Strony: 1 ... 24 25 26 27 28 29
376
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja logo
« dnia: 28.01.2018 12:44:49 »
@goten22 No właśnie pot to, aby nakierować uwagę. Ale jak mówisz, że niepotrzebne, to wywalam. Chciałem 5 sekund, ale przekombinowałem i wyszło 11. Przyciąłem trochę.

@winhelp Tu mnie masz, bo sam nie wiem czego chcę :P Chciałem klika rzeczy na raz: poeksperymentować i zrobić pokazówkę.

Edit: A gdzie robisz, że tak zaczynasz dzień?

Kolejna wersja: https://drive.google.com/open?id=1u2waeDoa0BczvdbVS19ELeaUP0A0lNrD

377
Modelowanie / Odp: Nadanie grubości liniom.
« dnia: 28.01.2018 10:41:27 »
Tak. Jak wejdziesz do trybu edycji i zaznaczysz vertex, to na górze, w panelu Transform, będzie RadiusX oraz RadiusY.

Jeżeli nie podoba Ci się siatka jaką daje Skin modifier, możesz spróbować z Wireframe modifierem. Tylko on nie pozwala już edytować średnicy dla każdego wierzchołka. I będziesz musiał wypełnić krawędzie fejsami, bo inaczej nie zadziała.

379
Animacja i symulacje / Odp: Odświeżanie się driverów
« dnia: 27.01.2018 09:32:52 »
U mnie też nie działa. Wcześniej robiłem to nie dla kości, tylko dla zwykłego cube'a i było OK.

Znalazłem obejście, ale niepotrzebnie komplikuje wszystko: Musisz utworzyć nową armaturę, i w niej dodaj kość, która będzie kontrolować obrót. W załączniku plik i w nim się dobrze odświeża.

Źródło: https://blender.stackexchange.com/questions/75917/why-are-my-drivers-not-updating-instantly
PS. Tam jest jeszcze napisane, aby utworzyć skrót na pulpicie i w jego właściwości, w linii komend, wkleić coś takiego (razem z apostrofami)  '--enable-new-depsgraph'. Ale u mnie to nie zadziało.

380
Animacja i symulacje / Odp: Odświeżanie się driverów
« dnia: 26.01.2018 17:30:02 »
A możesz wrzucić plik, najlepiej taki okrojony mający tylko problematyczną kość i drivera? U siebie nie mogę tego problemu odtworzyć.

381
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja logo
« dnia: 24.01.2018 19:07:57 »
Czyli do dupy, mówisz. Tak właśnie myślałem, że ja wiem, gdzie patrzeć, więc dla mnie nie będzie za szybko.

Ktoś ma coś do dodania? Zastanawiam się, czy poprawić coś (np. najpierw kamera na kulkę, potem podążająca za kometą), robić od nowa, czy zająć się czymś innym.

382
Work in progress (WIP) / Animacja logo
« dnia: 23.01.2018 18:18:10 »
Hej,

Niżej link do kilkusekundowej animacji logo (robione w ramach "rozrywki"). Chciałbym ją skończyć w tym tygodniu. Macie może jakieś pomysły/uwagi/cokolwiek?
https://drive.google.com/open?id=1u2waeDoa0BczvdbVS19ELeaUP0A0lNrD

Potraficie mi powiedzieć:
1. Czy napis 'crystal fox' nie jest widoczny zbyt krótko?
2. Czy takie proste tło nie psuje efektu?
3. Czy uderzenie wygląda dobrze?
4. Znacie jakiś dżingiel, który by tu pasował?

383
Tak jak pisze gotten22: pamięć się nie sumuje, a scena musi się zmieścić w tej karcie, która ma mniej RAMu.

384
Newsy na głównej / Book of the Dead
« dnia: 17.01.2018 17:51:26 »
Twórcy silnika Unity udostępnili teaser pod adresem



Docelowo "Book of the Dead" ma być interaktywną grą/prezentacją/symulatorem chodzenia, ale na razie mamy tylko film.

Więcej, ale też nie za dużo, tutaj https://unity3d.com/book-of-the-dead

385
Uwagi, błędy, propozycje / Nie mogłem się zalogować
« dnia: 14.01.2018 17:23:53 »
Hej,

Nie mogłem się dziś w południe zalogować. Przy każdej próbie wyskakiwał mi błąd w stylu "Przerwałeś sesję w trakcie pisania komentarza" - tyle, że zupełnie inaczej ;) Sorry, ale chciałem walkę z logowaniem przełożyć na teraz i nie zrobiłem screena.

Teraz mi się udało wejść, być może spowodowane jest  to tym, że wyłączyłem uBlocka. Chociaż w południe próbowałem się zalogować też na innej przeglądarce, na której nie mam blokowania reklam. Gdyby to miało jakieś znaczenie, to używałem FireFoxa i Chrome'a.

Nie wiem, czy uda wam się/będzie się chciało odtworzyć błąd, ale coś ważniejszego wyszło przy okazji. Jak się jest niezalogowanym, to nie ma jak wysłać wiadomości o nieprawidłowym działaniu strony. W zakładce kontakt nie ma żadnego maila.

Edit: Taki fart! Ledwo wyłączyłem uBlocka, a już telefon wygrałem!!!1111 ;)


386
Oświetlenie i rendering / Odp: viz interior EEVEE
« dnia: 30.12.2017 13:08:43 »
Wczoraj bawiłem się Eevee, zapisałem scenę. Dziś otworzyłem plik, a scena zupełnie pusta, nawet jednego mesha nie było. Także za wcześnie na jakieś większe eksperymenty.

387
Prace ukończone (3D) / Odp: Jesienny las
« dnia: 10.12.2017 12:51:43 »
Dzięki za komentarze. Faktycznie, coś trzeba zrobić z tymi górami, ale to już przy następnym projekcie.

388
Offtopic / Helion - 30% zniżki
« dnia: 10.12.2017 12:50:16 »
Można zdobyć kod na 30% zniżki w księgarni Helion. Promocja trwa do 17 grudnia włącznie i dotyczy książek drukowanych, e-booków i kursów. Więcej tutaj https://www.dobreprogramy.pl/Prezent-dla-czytelnikow-ebooki-ksiazki-i-kursy-Helion-30-taniej,News,84735.html

389
Prace ukończone (3D) / Jesienny las
« dnia: 06.12.2017 19:26:23 »
Jesienny las, scenka w stylu low poly. Jakieś 30h modelowania terenu i poprawek. I 50h renderowania filmu :/

Generalnie miała to być makieta(?) do oglądania z góry, ale nie mogłem się powstrzymać od wyrenderowania drogi. Co widać, bo modele drzew to zrandomizowane jajka z patyczkiem, czasem trawka przebija przez jezdnię, a kamera nie zawsze płynnie pokonuje zakręty.


link do konkursu: http://www.blender.pl/MGalleryItem.php?id=465

Może się podobać, czy nie?

390
Głos na roślinkę, chociaż jestem w obozie tych, którym pajęczynka się nie podoba ;)

Strony: 1 ... 24 25 26 27 28 29

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek

p11

Wyświetleń: 2665
Autor: Lukasz
w: Rendery