Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - goten22

Strony: 1 2 3 ... 14
1
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Wróci. Zawsze wracają.
« dnia: 11.09.2020 20:39:20 »
Tak jak Max napisał, ja bym poszedł w jakieś lżejsze forum - to czego mi najbardziej brakuje w kanałach zastępczych (discord, grupy FB) czyli struktura wątku będzie zachowana, a wodotryski możemy sobie podarować albo wprowadzać jeżeli okażą się mało inwazyjne. Obecnie forum jest sklejone przeze mnie z kilku różnych dodatków, różnych twórców i to nie ma prawa się trzymać na dłuższą metę. Kajam się, nie myślałem o tym w perspektywie długoterminowej. Coś lekkiego typu: https://discuss.flarum.org/ byłoby ok.

2
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« dnia: 17.06.2020 23:08:44 »
Ciekawe, wielkie dzięki! Może Mortus coś jeszcze dorzuci, sorki za prywatę w WIPie.

3
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« dnia: 17.06.2020 22:01:21 »
Szczerze to pierwsze o tym słyszę. W tutkach o rigowaniu chyba o tym nie było. Masz do tego jakiś quality tutorial? Będę wdzięczny. ;)

4
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« dnia: 17.06.2020 17:42:48 »
Super to wygląda! ;) Włosy w eeve?

Jak się riguje takie buty? Próbowałem na swoim modelu ale wszystko się rozjeżdża, szwy, sznurówki, te metalowe kółeczka. Jest na to jakiś sposób?

5
Offtopic / Odp: Witam
« dnia: 01.02.2020 11:14:39 »
Witam państwa, skąd klikacie? :D

6
Animacja i symulacje / Odp: Rigowanie
« dnia: 28.10.2019 23:58:40 »
Dobra, udało się. But był przypisany do innej kości z przeciwnej nogi. Strasznie skomplikowany ten rig, może faktycznie zrobię własny. Dzięki za pomoc. :)

Jakby się ktoś chciał jeszcze podzielić doświadczeniami przy rigowaniu postaci, używaniu meta-rigu, podrzucić jakieś pro-tipy, to będę wdzięczny!

7
Animacja i symulacje / Odp: Rigowanie
« dnia: 28.10.2019 14:55:18 »
Nie jestem pewien czy dobrze to robię. Zaznaczam kość, która rusza nie swoim elementem, sprawdzam jej nazwę, zaznaczam element, który się rusza i sprawdzam jego wagi dla vertex grupy o nazwie tej kości. Wygląda na to, że ten element nie ma żadnej wagi dla tej kości, a mimo to porusza się razem z tą kością.

Może źle używam meta-rigu? Może nie powinienem riggować kilku osobnych obiektów (tzn. np. ubrań). Ale akurat ubrania się dobrze zrigowały, problemy są z butami (właściwie tylko z jednym, drugi but działa dobrze).

8
Animacja i symulacje / Rigowanie
« dnia: 27.10.2019 21:40:21 »
Dzieją mi się jakieś dziwne rzeczy przy rigowaniu. Jak poruszam prawą nogą to mi się kawałek z lewego buta rusza. Korzystam z addonu meta-rig i daję wszystkie kości jako autmoatic. Jestem nowy w riggowaniu, może powinienem o czymś widzieć zanim zacznę rigować model? Buty to osobny obiekt, składający się z kilku części - sznurówki, język, podeszwa itp.

9
Tender Blender / Odp: Dwie ikony Blender. Jaka roznica?
« dnia: 19.10.2019 21:39:41 »
.blend1 to taki jakby backup, blender zapisuje sobie w ten sposób poprzednią wersję pliku, do ewentualnego jego odzyskania.

Wygląda trochę jakbyś miał różne wersje blendera zainstalowane i jedną wersję skojarzoną dla pliku .blend1, a drugą dla .blend. Otwórz oba pliki i zobacz w której wersji blendera się one otwierają. Widać to na splash screenie.

Może pousuwaj wszystkie blendery z panelu sterowania i zainstaluj najnowszą wersję. Albo przywróć defaultowe ustawienia blendera - File>Defaults>Load Factory Settings. Tylko to może Ci usunąć jakieś Twoje spersonalizowane ustawienia, więc to lepiej na końcu, albo zrób sobie backup.

10
Oświetlenie i rendering / Odp: Sposoby na poprawe renderu
« dnia: 06.10.2019 21:12:46 »
Dodaj sobie HDRI

11
Offtopic / Odp: Grafika
« dnia: 23.09.2019 15:45:49 »
Sam jestem tylko hobbystą, ale moim zdaniem przyszłość jest tylko w designie, ui/ux design, webdesign, branding. Pełno jest małych startupów i dzisiaj każdy chce mieć własną identyfikację wizualną. Wszyscy chcą mieć swoje logo, swoją stronę internetową. Robi się mnóstwo apek na telefony, ale też inne urządzenia. Ktoś im musi zaprojektować interfejs.

12
Blender / Odp: Blender 2.80 Stable
« dnia: 01.08.2019 05:36:05 »
Nie wpisano treści wiadomości.

13
LOOOL

Niedługo Blender będzie exclusivem na epic store.

14
Work in progress (WIP) / Odp: Kilkudniowa wizualizacja
« dnia: 30.06.2019 14:59:29 »
Robiłeś z głowy czy z jakiegoś foto?

Bo trochę to dziwnie wygląda, jakby się design nie zgadzał - zestawienie poduszek z dużym splotem z kanapami ze skóry i jasnym drewnem. Dziwnie to według mnie wygląda. Polecam na początek odtwarzać wnętrza ze zdjęć, będziesz miał dobór mebli z głowy.

Ogólnie cała praca wygląda dobrze - poprawne oświetlenie, dobre materiały, dobre modele. Tylko pomieszczenie mało ciekawe. :P Powodzenia z kolejnymi projektami. ;)

15
Prace ukończone (3D) / Odp: IFA we Wrocławiu
« dnia: 18.06.2019 18:00:54 »
Ten szum to tak specjalnie. Nie umiałem go dodać w postpro, więc dałem niskie sample. Dobra uwaga z tymi drzewami, dzięki. ;)

I animacja:

Strony: 1 2 3 ... 14

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Rear Closeup

Wyświetleń: 1873
Autor: Kporabik
w: Aston Martin Vanquish Q