1
Teksturowanie i materiały / Odp: Błędy w normal map
« dnia: 05.06.2018 16:01:07 »
Za małe bevele na hi poly. Dopiero je widać na normalce 4096.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 1
Teksturowanie i materiały / Odp: Błędy w normal map« dnia: 05.06.2018 16:01:07 »
Za małe bevele na hi poly. Dopiero je widać na normalce 4096.
2
Teksturowanie i materiały / Odp: Błędy w normal map« dnia: 05.06.2018 00:24:52 »
A model możesz przesłać? Albo fragment? Żeby zobaczyć co masz tam naustawiane.
3
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development« dnia: 04.06.2018 17:04:28 »
Jak ktoś chce zarobić, proponuję zrobić addon przywracający stare skróty i rzucić na blender market za 3$ Miliony w 5s. po wypuszczeniu B2.8
4
Teksturowanie i materiały / Odp: Błędy w normal map« dnia: 04.06.2018 16:57:28 »
Tu bardziej chodzi o odległości między powierzchniami obiektów high i low. Tam gdzie obiekty high są dalej od powierzchni low robią się "dziury" na normalce . Spróbuj ruszyć "bias" do góry.
5
Work in progress (WIP) / Odp: AKMS« dnia: 02.03.2018 19:54:12 »
Chyba całkiem ok. Coś dalej z tym będzie? Poka siatkę
6
Modelowanie / Odp: Modelowanie cerkwi - porada« dnia: 02.03.2018 19:49:20 »
Ja to bym zaczął od UV'ek.
7
Teksturowanie i materiały / Odp: Dwa obrazki z alfa channel i ich rozmieszczenie na jednym obiekcie« dnia: 14.02.2018 18:49:02 »
Możesz zrobić drugie UV
https://docs.blender.org/manual/en/dev/editors/uv_image/uv/layout_management.html i dać na początku/na vector obrazka, to: https://docs.blender.org/manual/en/dev/render/cycles/nodes/types/input/uv_map.html i wybrać dla każdego osobne rozwinięcie UV. 9
Teksturowanie i materiały / Odp: Dwa obrazki z alfa channel i ich rozmieszczenie na jednym obiekcie« dnia: 11.02.2018 11:04:12 »
Jak już masz tę wersję gdzie są loga jedno na drugim to daj to:
https://docs.blender.org/manual/en/dev/render/blender_render/materials/nodes/types/vector/mapping.html między uv a vector "Image texture". 10
Modelowanie / Odp: modelowanie maki samochodu« dnia: 08.01.2018 19:02:06 »
Poszukaj sobie addon'a Loop Tools. Chyba jest standardowo, tylko trzeba go włączyć w User Preferences.
11
Z forum / Odp: Newsy - prośba o pomoc« dnia: 23.11.2017 21:32:54 »
Substance -34% jak kogoś przed kupnem odstarszał vat po przełączeniu na region Polska to teraz jest okazja
https://www.allegorithmic.com/buy/indie 12
Work in progress (WIP) / Odp: Góra low-poly« dnia: 15.11.2017 20:25:25 »
Z daleka fajnie. Na blisko by się przydały jakieś krzaczki. Czy coś w tym stylu
13
Tender Blender / Odp: Jak odwrócić obracanie sceny na Mac'u« dnia: 07.11.2017 19:50:50 »
Słabo się nadaje z integrą do 3d. Chyba, że byś miał coś z stacjonarnych z grafiką
14
Tender Blender / Odp: Jak odwrócić obracanie sceny na Mac'u« dnia: 04.11.2017 08:39:59 »
Używać macka do 3d Błehehehehe...(he)
A tak serio to w mackach chyba jest odwrócone "przewijanie". Może da się to zmienić w ustawieniach trackpada. A w zakładce Input w User Preferences, sprawdzałeś te opcje odwracania? 15
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Sierpień 2017« dnia: 10.09.2017 17:30:41 »
A było coś na głównej o głosowaniu? U mnie nie ma
|
...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.
Wasz były administrator
Zmienne przekroje na krzywej - Jarek Lublin
WIP Courtney Gears - Mortus
FAQ - czyli jak zacząć z Blenderem - winhelp
Zmiana interfac na 3dsMax - winhelp
Błąd wyświetlania - Piotr
Viewport - Mad Max
sprzedaż dzieł online w Polsce - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
|