1
Offtopic / rozbudowane pliki bryłowe solidworks / creo (asm) na potrzeby grafika (3ds,dea)
« dnia: 15.04.2020 09:36:47 »
witam ,
tworze bryły w programach parametrycznych , od kilku dni zmagam się z kwestią jak w temacie , w szczegółach sytuacja wygląda następująco
Mam rozbudowane złożenia przygotowane w soildworks i creo (programy parapetryczne typu CAD) , na potrzeby grafika potrzebuje zapisac je po pierwsze w plikach 3ds lub dea , po drugie co najwazniejsze powinny zajmowac do 500kb, ale przy tym nie tracić zbytnio na jakości. Blender daje możliwość prostej tranformacji plikow obj, stl na ww wspomniane 3ds , dea jednak bryły tracą znacznie na jakości , a ich rozmiar przekracza 1gb (patrz załączniki). Prośba o pomoc , może ktoś współpracował z grafikiem w opisanym kontekście i poradzi jak działać, czy blender to dobra narzędzie . Material ma sluzyc grafikowi do wykonania aranzacji, być też uwolniony do ogołneo pobierania z internetu. Zalaczony jpg obrazuje sytuacje . Zastanawiam się czy w blender zapisując plik .obj na 3ds mam możliowść jakiejść regulacji jakości zapisanego pliku . Obj importowany w blender wyglada dobrze, wyesportowany do 3ds traci na jakości
tworze bryły w programach parametrycznych , od kilku dni zmagam się z kwestią jak w temacie , w szczegółach sytuacja wygląda następująco
Mam rozbudowane złożenia przygotowane w soildworks i creo (programy parapetryczne typu CAD) , na potrzeby grafika potrzebuje zapisac je po pierwsze w plikach 3ds lub dea , po drugie co najwazniejsze powinny zajmowac do 500kb, ale przy tym nie tracić zbytnio na jakości. Blender daje możliwość prostej tranformacji plikow obj, stl na ww wspomniane 3ds , dea jednak bryły tracą znacznie na jakości , a ich rozmiar przekracza 1gb (patrz załączniki). Prośba o pomoc , może ktoś współpracował z grafikiem w opisanym kontekście i poradzi jak działać, czy blender to dobra narzędzie . Material ma sluzyc grafikowi do wykonania aranzacji, być też uwolniony do ogołneo pobierania z internetu. Zalaczony jpg obrazuje sytuacje . Zastanawiam się czy w blender zapisując plik .obj na 3ds mam możliowść jakiejść regulacji jakości zapisanego pliku . Obj importowany w blender wyglada dobrze, wyesportowany do 3ds traci na jakości