1
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« dnia: 09.06.2021 04:09:34 »
Nie wiem czy akurat tego sposobu próbowałeś / nie mam doświadczenia na ile to skuteczne / ale może coś podpowie (YogYog)
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Strony: 1
1
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire« dnia: 09.06.2021 04:09:34 »
Nie wiem czy akurat tego sposobu próbowałeś / nie mam doświadczenia na ile to skuteczne / ale może coś podpowie (YogYog)
2
Offtopic / Odp: Ile może kosztować ta animacja...« dnia: 11.02.2021 07:46:39 »
Czy tak wygląda noga? Jeśli tak wygląda noga, co robi w takiej pozycji?
Reszty człowieka też raczej nie widać (punkt 1 odpada i trochę też zylion zmian). Zostaje modelowanie, animacja, rendering i poprawki - a tu już w zależności od stopnia umiejętności osoby i dostępnego sprzętu i kontaktowości klienta - może być i godzin 10 i 50 i 100. Jeśli do tej pory nie robiłeś podobnych rzeczy, to "nie wiesz, czego nie wiesz" - i może i 5 tysięcy być za mało. Jeśli robiłeś zbliżone - to wiesz ile mniej więcej godzin ci to zajmie (razem z poprawkami itd.). Ale w tej gałęzi medycyny jest kasy opór, więc akurat to ile to zajmie ma trochę mniejsze znaczenie. Ale tak, po wysłaniu mojej głupiej odpowiedzi chciałem cofnąć czas, ale później machnąłem ręką. [dodane] No i jeszcze jedno, nie zapytałeś "ile zawołać" a "ile może kosztować". Drobna różnica semantyczna, ale to ona sprowokowała do takiej a nie innej odpowiedzi. 3
Offtopic / Odp: Ile może kosztować ta animacja...« dnia: 10.02.2021 00:00:24 »
Jak to pisali na innym forum - tyle ile samochód.
4
Tutoriale / Odp: Pisanie skryptów w Blenderze - seria od której możesz zacząć. Nagrania po Polsku« dnia: 09.02.2021 13:34:58 »
Nagrywaj nagrywaj Daj też gdzieś słowo BLENDER - bo w ostatnim filmie ani w tytule, ani w opisie
5
Modelowanie / Odp: Ekstrudowanie dorysowanego fragmentu« dnia: 05.02.2021 00:56:07 »
Albo zerknij tutaj ewentualnie i sobie zobacz jak "to się robi" na sposób "e to extrude, s to scale": https://www.youtube.com/c/Imphenzia/videos
6
Modelowanie / Odp: Ekstrudowanie dorysowanego fragmentu« dnia: 05.02.2021 00:52:56 »
Zaznaczyć masz tylko przed wykonaniem "merge by distance" - które usuwa vertexy (czy jak one się nazywają).
Później zaznaczasz tylko to co chcesz extrudować. Na początku / wiadomo / można się łatwo pogubić. Jeśli znasz choć trochę angielski, spróbuj np. tutaj https://www.youtube.com/watch?v=Jmir2bDpZA4&list=PLn3ukorJv4vsIOjZoMToZusH2uOyjCu6G by złapać podstawy. 7
Tutoriale / Odp: Pisanie skryptów w Blenderze - seria od której możesz zacząć. Nagrania po Polsku« dnia: 04.02.2021 20:59:40 »
W porządku filmy.
8
Modelowanie / Odp: Ekstrudowanie dorysowanego fragmentu« dnia: 04.02.2021 18:03:45 »
Być może - być może - ekstrudowałeś vertexy zamiast plane-a - a vertexy przybyły w tym samym miejscu co stare - bo dwa razy nacisnąłeś E.
W podobnych sytuacjach - cofnij operację (ctrl-z) zaznacz wszystko (A) spacja (by wyszukać) "merge by distance". 9
Tender Blender / Odp: Jak wywołać menu edycji obiektu« dnia: 03.02.2021 14:46:05 »
Ostatnie menu można przywołać F9. Oczywiście jak już przesunąłeś obiekt, będzie to menu "move" / ale jeśli przypadkowo kliknąłeś i znikło, możesz zmienić parametry.
Strony: 1
|
...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.
Wasz były administrator
Zmienne przekroje na krzywej - Jarek Lublin
WIP Courtney Gears - Mortus
FAQ - czyli jak zacząć z Blenderem - winhelp
Zmiana interfac na 3dsMax - winhelp
Błąd wyświetlania - Piotr
Viewport - Mad Max
sprzedaż dzieł online w Polsce - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
|