Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - klafciarz

Strony: 1
1
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« dnia: 09.06.2021 04:09:34 »
Nie wiem czy akurat tego sposobu próbowałeś / nie mam doświadczenia na ile to skuteczne / ale może coś podpowie (YogYog)

2
Offtopic / Odp: Ile może kosztować ta animacja...
« dnia: 11.02.2021 07:46:39 »
Czy tak wygląda noga? Jeśli tak wygląda noga, co robi w takiej pozycji?
Reszty człowieka też raczej nie widać (punkt 1 odpada i trochę też zylion zmian).

Zostaje modelowanie, animacja, rendering i poprawki - a tu już w zależności od stopnia umiejętności osoby i dostępnego sprzętu i kontaktowości klienta - może być i godzin 10 i 50 i 100.

Jeśli do tej pory nie robiłeś podobnych rzeczy, to "nie wiesz, czego nie wiesz" - i może i 5 tysięcy być za mało. Jeśli robiłeś zbliżone - to wiesz ile mniej więcej godzin ci to zajmie (razem z poprawkami itd.). Ale w tej gałęzi medycyny jest kasy opór, więc akurat to ile to zajmie ma trochę mniejsze znaczenie.

Ale tak, po wysłaniu mojej głupiej odpowiedzi chciałem cofnąć czas, ale później machnąłem ręką.

[dodane]
No i jeszcze jedno, nie zapytałeś "ile zawołać" a "ile może kosztować". Drobna różnica semantyczna, ale to ona sprowokowała do takiej a nie innej odpowiedzi.

3
Offtopic / Odp: Ile może kosztować ta animacja...
« dnia: 10.02.2021 00:00:24 »
Jak to pisali na innym forum - tyle ile samochód.

4
Nagrywaj nagrywaj :) Daj też gdzieś słowo BLENDER - bo w ostatnim filmie ani w tytule, ani w opisie  :P

5
Modelowanie / Odp: Ekstrudowanie dorysowanego fragmentu
« dnia: 05.02.2021 00:56:07 »
Albo zerknij tutaj ewentualnie i sobie zobacz jak "to się robi" na sposób "e to extrude, s to scale": https://www.youtube.com/c/Imphenzia/videos

6
Modelowanie / Odp: Ekstrudowanie dorysowanego fragmentu
« dnia: 05.02.2021 00:52:56 »
Zaznaczyć masz tylko przed wykonaniem "merge by distance" - które usuwa vertexy (czy jak one się nazywają).
Później zaznaczasz tylko to co chcesz extrudować.
Na początku / wiadomo / można się łatwo pogubić.
Jeśli znasz choć trochę angielski, spróbuj np. tutaj https://www.youtube.com/watch?v=Jmir2bDpZA4&list=PLn3ukorJv4vsIOjZoMToZusH2uOyjCu6G
by złapać podstawy.

8
Modelowanie / Odp: Ekstrudowanie dorysowanego fragmentu
« dnia: 04.02.2021 18:03:45 »
Być może - być może - ekstrudowałeś vertexy zamiast plane-a  - a vertexy przybyły w tym samym miejscu co stare - bo dwa razy nacisnąłeś E.
W podobnych sytuacjach - cofnij operację (ctrl-z) zaznacz wszystko (A) spacja (by wyszukać) "merge by distance".

9
Tender Blender / Odp: Jak wywołać menu edycji obiektu
« dnia: 03.02.2021 14:46:05 »
Ostatnie menu można przywołać F9. Oczywiście jak już przesunąłeś obiekt, będzie to menu "move" / ale jeśli przypadkowo kliknąłeś i znikło, możesz zmienić parametry.

Strony: 1

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek