1
Oświetlenie i rendering / Odp: POMOC: Błędne światło
« dnia: 11.02.2021 15:33:02 »
No i działa będe musiał dopracować więcej źródeł światła - ale działa Dziekuję
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Strony: 1
1
Oświetlenie i rendering / Odp: POMOC: Błędne światło« dnia: 11.02.2021 15:33:02 »
No i działa będe musiał dopracować więcej źródeł światła - ale działa Dziekuję
2
Oświetlenie i rendering / POMOC: Błędne światło« dnia: 11.02.2021 14:41:08 »
Witam,
czy ktoś mógłby wesprzeć radą w sprawie jakiegoś dziwnego efektu świetlnego (załącznik). Próbowałem chyba wszystkigo i nie mam pojęcia skąd on wynika (pojawa się jak dodaję "podłogę") - jednak jeśli tło jest przeźroczyste - wszystko jest ok... czy ktoś może ma jakiś pomysł jak taki efekt odgonić precz?
Strony: 1
|
...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.
Wasz były administrator
Zmienne przekroje na krzywej - Jarek Lublin
WIP Courtney Gears - Mortus
FAQ - czyli jak zacząć z Blenderem - winhelp
Zmiana interfac na 3dsMax - winhelp
Błąd wyświetlania - Piotr
Viewport - Mad Max
sprzedaż dzieł online w Polsce - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
|