1
Work in progress (WIP) / Odp: Wizualizacja: Kamienica/loft
« dnia: 01.02.2019 22:51:58 »
Pozwolę sobie odkopać temat.
Ogólnie ładnie, rendery wyglądają dość profesjonalnie. Ale przyczepię się paru "pierdółek":
1. Czerwona cegła wydaje się być za mała, sprawdź skalę - standardowa cegła ma wymiary 6,5x12x25cm.
2. Nadproża łukowe nad oknami - nie tak to wygląda. Tu przydało by się poukładać cegiełki w UV mapping, albo nawet je wymodelować.
3. Wnęka okienna jest zbyt płytka. W starym budownictwie mury najczęściej były grube,a na Twoich renderach, nie czuć tej grubości.
4. Stolarka okienna - również płaska, wygląda jak wklejona bitmapa
5. Perspektywa - chyba chciałeś za dużo pokazać i przyjąłeś bardzo szeroki kąt kamery. Przez to obraz jest trochę nienaturalny, choć przez to może bardziej "dynamiczny"
6. Białe meble zlewają się z białą ścianą - proponowałbym zmienić kolor ściany np. na szary (może beton architektoniczny?) lub przetestować inny kolor mebli.
7. Na trzecim renderze fotel fruwa, ale to pewnie sam zauważyłeś
8. Na drugim renderze - ściana z lewej jest pusta, nudna, przydałaby się jakaś grafika albo tapeta chociaż.
9. Lampka na pierwszym planie w centrum kadru - nie lampka jest tematem Twojej pracy a zajmuje centrum obrazu i zasłania widok na salon.
To tyle moich uwag. Oczywiście można się nimi nie zgadzać
Ogólnie ładnie, rendery wyglądają dość profesjonalnie. Ale przyczepię się paru "pierdółek":
1. Czerwona cegła wydaje się być za mała, sprawdź skalę - standardowa cegła ma wymiary 6,5x12x25cm.
2. Nadproża łukowe nad oknami - nie tak to wygląda. Tu przydało by się poukładać cegiełki w UV mapping, albo nawet je wymodelować.
3. Wnęka okienna jest zbyt płytka. W starym budownictwie mury najczęściej były grube,a na Twoich renderach, nie czuć tej grubości.
4. Stolarka okienna - również płaska, wygląda jak wklejona bitmapa
5. Perspektywa - chyba chciałeś za dużo pokazać i przyjąłeś bardzo szeroki kąt kamery. Przez to obraz jest trochę nienaturalny, choć przez to może bardziej "dynamiczny"
6. Białe meble zlewają się z białą ścianą - proponowałbym zmienić kolor ściany np. na szary (może beton architektoniczny?) lub przetestować inny kolor mebli.
7. Na trzecim renderze fotel fruwa, ale to pewnie sam zauważyłeś
8. Na drugim renderze - ściana z lewej jest pusta, nudna, przydałaby się jakaś grafika albo tapeta chociaż.
9. Lampka na pierwszym planie w centrum kadru - nie lampka jest tematem Twojej pracy a zajmuje centrum obrazu i zasłania widok na salon.
To tyle moich uwag. Oczywiście można się nimi nie zgadzać