1
Teksturowanie i materiały / Jak zmienić miejsce rozchodzenia się gradientu?
« dnia: 14.10.2021 12:34:32 »
Jak zrobić by gradient rozchodził się od miejsa zaznaczonego punktem środka świata do dołu?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Strony: 1
1
Teksturowanie i materiały / Jak zmienić miejsce rozchodzenia się gradientu?« dnia: 14.10.2021 12:34:32 »
Jak zrobić by gradient rozchodził się od miejsa zaznaczonego punktem środka świata do dołu?
2
Animacja i symulacje / czy do krzywej "bezier" można dodać kości« dnia: 15.05.2021 08:58:52 »
Przychodze z pytaniem takim jak w tytule. Za pomocą krzywej utworzyłem coś na styl macki i chciałbym ją zaanimować.
3
Animacja i symulacje / Fizyka w Blenderze« dnia: 16.04.2021 15:19:49 »
Cześć wszystkim, zkonstruowałem sobie model mieszkania
I potrzebuje zaanimować rozwalanie ściany, przygotowałem sobie driure zrobiłem cegły włączyłem fizyke, a tu okazuje się że model domu odpycha nawet w miejscach gdzie tego robić nie powinien przez co cegły zamiast wlecieć do środka to zaczynają dziwnie wirować. Wie ktoś może jak to naprawić?
Strony: 1
|
...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.
Wasz były administrator
Zmienne przekroje na krzywej - Jarek Lublin
WIP Courtney Gears - Mortus
FAQ - czyli jak zacząć z Blenderem - winhelp
Zmiana interfac na 3dsMax - winhelp
Błąd wyświetlania - Piotr
Viewport - Mad Max
sprzedaż dzieł online w Polsce - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
|