1
Oświetlenie i rendering / Render animaji klatka po klatce
« dnia: 18.11.2021 11:44:04 »
Dzień dobry, jestem tu nowy, dlatego wybaczcie jeśli problem jest rozwiązany na forum.
Zrobiłem animacje kostki na tle plane (osadzony film). Ponieważ jest to amatorski film, dlatego zrobiłem animacje kostki klatka po klatce ustawiając kostkę idealnie pod tło filmu. Kamera jest ustawiona na wprost filmu (plane).
Na Timeline w 800 klatkowym ujęciu mamy aż 760 kluczy (key) dla wszystkich parametrów tej kostki.
Jak przesuwam np na klatkę 60 lub 300 lub 643 (dowolną), to widzę że kostka jest dokładnie tam gdzie ma być. przy renderindu klatki, widzę prawidłowe umiejscowienie kostki.
Problem:
Natomiast jak robię render animacji, to jakby Blender gubi klucze klatki i renderuje trochę inaczej (opóźnienie?).
Pytanie:
Czy istnieje możliwość by render odbywał tak jakby klatka po klatce ale że każdą klatkę ustawiał właściwe klucze.
Zrobiłem animacje kostki na tle plane (osadzony film). Ponieważ jest to amatorski film, dlatego zrobiłem animacje kostki klatka po klatce ustawiając kostkę idealnie pod tło filmu. Kamera jest ustawiona na wprost filmu (plane).
Na Timeline w 800 klatkowym ujęciu mamy aż 760 kluczy (key) dla wszystkich parametrów tej kostki.
Jak przesuwam np na klatkę 60 lub 300 lub 643 (dowolną), to widzę że kostka jest dokładnie tam gdzie ma być. przy renderindu klatki, widzę prawidłowe umiejscowienie kostki.
Problem:
Natomiast jak robię render animacji, to jakby Blender gubi klucze klatki i renderuje trochę inaczej (opóźnienie?).
Pytanie:
Czy istnieje możliwość by render odbywał tak jakby klatka po klatce ale że każdą klatkę ustawiał właściwe klucze.