Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Miałem całkowity luz, ale musiałem mniej więcej stylistycznie trzymać się innych, gotowych już grafik, które były przygotowane w czasie rozdawania innych statuetek. W sumie z 6 moich projektów 2 zostały zaakceptowane przez Akademię. Szkoda, że miałem mniej szczęścia, jeśli chodzi o tło do napisów (graficzne tła umieszczane pod nazwiskami gwiazd, albo tytułami filmów, na dole ekranu, gdy miały miejsce określone sytuacje na scenie, t.zw. lower thirds; z bodaj 30 projektów moje dwa znalazły się wśród 4 najlepszych, ale ostatecznie wybrano inny design; ale niewiele brakowało!).
Miałem przyjemność przygotowania dwóch animacji, które zostały zaprezentowane podczas wręczania Oscarów w tym roku. Zostały one umieszczone na ekranach w momencie ogłoszenia zwycięzców w kategorii najlepsze efekty specjalne oraz najlepsza rola drugoplanowa. Efekt mieniących się cząsteczek został dodany przez inną osobę z ekipy, jako że blenderowy Glare nie sprawdził się w czasie animacji. Dla wielkiego miłośika kina, którym jestem, praca przy tym projekcie była naprawdę niesamowitym, surrealistycznym doświadczeniem.
Wszystkie okładki zrobiłem sam, są obustronne. Nie ma mowy o naruszeniu jakichkolwiek praw autorskich. Nazwiska autorów i tytuły są zmyślone przeze mnie.
Pozwoliłem sobie przygotować jeszcze jedną grafikę z modeli dostępnych na mojej stronie (https://puffinpixel.com/). Prosta scena, gdzie postanowiłem zrobić zupełnie coś innego w kontekście światła i postprodukcji. Mam nadzieję, że się Wam spodoba!
Przy całym szacunku to jednak zainwestowałbym czas w Substance paintera, zresztą te dwie techniki są do pogodzenia. Zawsze możesz bazować na ręcznie wykonanych teksturach, aby potem nagryźć je zębem czasu. Sądzę, że sam się zdziwisz, jak genialne rezultaty osiągniesz za jego pomocą!
Kolejna grafika, gdzie prezentuję modele dostępne w moim sklepie online (https://puffinpixel.com/). Wszystko oświetlone HDRką z https://hdrihaven.com/, chłopaki naprawdę robią świetną robotę!
Grafika, w której chciałem zaprezentować modele, jakie przygotowałem do mojego blenderowego sklepu online (https://puffinpixel.com/). Wszystko wykonane w Blenderze, włącznie z postprodukcją. Nowy denoiser jest rewelacyjny!
Z domowego zacisza na ceremonię Oscarów 2020! Wszystkich zainteresowanych grafiką 3D zapraszam na krótkie, dwugodzinne spotkanie, które odbędzie się w najbliższą sobotę 25-ego stycznia w Białymstoku. Jak zacząć przygodę z grafiką trójwymiarową, jak wygląda praca grafika 3D i gdzie jej szukać, jakie możliwości rozwoju umożliwia branża, a przede wszystkim- dlaczego warto zainwestować swój czas w Blendera i czym on właściwie jest? O tych i innych tematach opowiem o godzinie 17:00 w sali konferencyjnej na ulicy Zwierzynieckiej 10 (teren Politechniki Białostockiej, mniejszy budynek przy zadaszonym przejściu, główne wejście).
Zainteresowanych proszę o potwierdzenie przybycia, albowiem ilość miejsc na sali jest ograniczona (kontakt mailowy 3d.puffin.pixel@gmail.com).
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.