1
Animacja i symulacje / problem- powielona nazwa animacji
« dnia: 02.01.2023 13:21:45 »
Cześć ludzie, wyrywam sobie włosy z głowy, przesiadłem się jakiś czas temu z Mayi i są w blenderze rzeczy dla mnie niezbadane. Mianowicie kiedy importuję mesha z rigem i prostą animacją po zrobieniu jej wcześniej w blendzie i exporcie do fbxa ( dajmy na to takiego najprostrzego jedna kość jeden mesh), to po imporcie zawsze powiela mi nazwę animacji /akcji a akcja przyporządkowana jest pod więcej niż jeden obiekt. Jest to problem bo jak ktos chce importować fbxa z unity i zmienić materiał to po ponownym exporcie animaje mają już inne nazwy.
Proszę o pomoc jeśli ktoś majakieś pojęcie na ten temat, jka się uda to stawiam piwo w Gdańsku
Proszę o pomoc jeśli ktoś majakieś pojęcie na ten temat, jka się uda to stawiam piwo w Gdańsku