1
Teksturowanie i materiały / Odp: SHADER EDYTOR
« dnia: 09.06.2023 19:36:05 »
działa.....a czemu wcześniej nie chciało to nie wiem....dzięki !!!!!
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Strony: 1
1
Teksturowanie i materiały / Odp: SHADER EDYTOR« dnia: 09.06.2023 19:36:05 »
działa.....a czemu wcześniej nie chciało to nie wiem....dzięki !!!!!
2
Teksturowanie i materiały / SHADER EDYTOR« dnia: 08.06.2023 23:33:02 »
Cześć!
Być może dostanę bana albo wiadro hejtu...trudno Pytam bo mi się to często przydarza a nie bardzo wiem jak można temu zaradzić Chodzi o to że podczas pracy czasem gdzieś mi znikają nody z viewportu. Są gdzieś poza granicami ....muszę się czasami naszukać co mnie wkurza..... Pytanie jest takie Czy jest jakaś opcja automatycznego wyśrodkowania noda w viewporcie? skrót klawiszowy? Takie działanie jak kropki lub / w modelingu...co automatycznie centruje obraz..... Mam nadzieję że pytane jest jasne....od razu mówię że po przekopaniu wszystkiego nie znalazłem odpowiedzi 4
Modelowanie / KNIFE« dnia: 18.05.2023 10:52:13 »
Jak w temacie,,,,,czasem potrzebuję przeciąć cuba lub innego mesha...Knife tnie mi tylko jedną płaszczyznę....Żeby zrobić z cięcia loopa muszę obracać cuba i ciąć każdą płaszczyznę po kolei,,,,da się knife wykonać jedno cięcie przez całego mesha? Od razu mówię loop tools nie wchodzi w grę bo nie odetniesz nim np narożnika cube`a...
5
Modelowanie / Odp: modelowanie samolotu na podstawie wręg« dnia: 02.04.2023 01:35:27 »
działa ! dzięki !!
6
Modelowanie / modelowanie samolotu na podstawie wręg« dnia: 01.04.2023 14:19:52 »
witam.
Kolejne pytanie Czy jest jakaś funkcja lub modyfikator która połączy automatycznie wręgi? (patrz załącznik). Można jak wiem łączyć poszczególne edge przez fill...ale to się mija z celem na dłuższą metę.. Chodzi o połączenie jedną komendą dwóch okręgów i utworzenie face`s.. Po co mi to? Bo tak w Cinemie budowałem samoloty i okręty.....wczytywałem przekrój edycja poszczególnych wręg ustawienie ich w rzucie z boku weld i wychodził bardzo ładny i równy kadłub... 7
Modelowanie / Odp: Problem z kośćmi« dnia: 11.03.2023 22:13:59 »
dzięki za pomoc....
Zamykam temat 8
Modelowanie / Odp: Problem z kośćmi« dnia: 07.03.2023 23:47:16 »
Dzięki nawet bym na to nie wpadł...
ale dzięki Tobie wiem przynajmniej czego szukać jak coś się wysypie... Pomogło...działa... Ale skoro jesteśmy jeszcze przy temacie kości to może głupie pytanie i lamerskie.... Wielkość kości ma znaczenie? 10
Modelowanie / Odp: Problem z kośćmi« dnia: 06.03.2023 23:08:01 »
dzięki....tylko jak będziesz mógł mi to łopatologicznie wyłożyć.....by na przyszłość nie było problemów...byłoby fajnie...
Blender 3.4 nie mogę wysłać załącznika bo jest za duży....waży 3.12 mb... jak mam ci go podesłać? 11
Modelowanie / Problem z kośćmi« dnia: 06.03.2023 14:00:27 »
Witam.....
wymodelowałem sobie ludzika za pomocą skina w oparciu o tutorial na YT... Wszystko wyszło fajnie tylko problem się zaczyna gdy po riggowaniu próbuję np ruszyć nogą.... Podczas ruchu następuje deformacja modelu....czy to ręka czy to głowa. Ktoś wie dlaczego i jak to naprawić? screen do wglądu 13
Modelowanie / Odp: Pytanie początkującego« dnia: 05.03.2023 16:24:59 »
no właśnie nie....
może inaczej.... Popatrz na obraz,,, teraz mamy zaznaczoną jedną scianę.... oś x + żeby zaznaczyć ścianę po drugiej stronie (oś x- ) muszę obrócić cuba i z shiftem ją zaznaczyć..... W Cinemie oo zaznaczeniu opcji zaznacz niewidoczne można było dwie ściany zaznaczyć jednym ruchem bez obracania obiektu...po co mi to? bo extrudujesz i wyciągasz wszystko symetrycznie...owszem jest modyfikator mirror....ale chciałem się dowiedzieć czy da się to zrobić bez niego.... 14
Modelowanie / Odp: Pytanie początkującego« dnia: 05.03.2023 13:14:35 »
1 odpowiedź nie działa...albo coś jeszcze robię źle...
2. to jest to !! tego szukałem... dzięki !! 15
Modelowanie / Pytanie początkującego« dnia: 04.03.2023 20:15:05 »
Witam serdecznie.
Mam kilka pytań..... Przez dłuuugi czas pracowałem w Cinemie 4 d tak więc można powiedzieć że podstawy modelingu są mi znane. Z blenderem kiedyś próbowałem.....i dalem sobie spokój...teraz czas na powrót Nie mogę znaleźć dwóch funkcji,,,,obejrzałem kilkanaście tutoriali i niestety nie znalazłem... Więc może wy pomożecie? 1. w widoku cuba z prawej strony (np) w trybie edycji znaznaczam plana....jak mogę zaznaczyć jednoczeście plany symetrycznie? po obu stronach cuba ? Bez obracania obiektu i shifta... za pomocą jednego zaznaczenia? 2. W Cinemie istniała funkcja Weld...łączyła kilka zaznaczonych punków w jeden,,,, np dwa wierzchołki sąsiednich polygonów.... Gdzie w blenderze znajdę tą funkcję? Mam nadzieję że pytania są jasne ... Jeżeli umknęło mi że taki wątek już był to przepraszam... Jeżeli ktoś zna odpowiedź to proszę ...bo te dwie funkcje są bardzo często używane
Strony: 1
|
...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.
Wasz były administrator
Zmienne przekroje na krzywej - Jarek Lublin
WIP Courtney Gears - Mortus
FAQ - czyli jak zacząć z Blenderem - winhelp
Zmiana interfac na 3dsMax - winhelp
Błąd wyświetlania - Piotr
Viewport - Mad Max
sprzedaż dzieł online w Polsce - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
|