1
Modelowanie / Odp: Jak płaską geometrię zagiać w cylinder
« dnia: 13.03.2023 22:25:18 »
Rozsypuje się, tworzy skomplikowaną, rozrzuconą geometrię.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Strony: 1
1
Modelowanie / Odp: Jak płaską geometrię zagiać w cylinder« dnia: 13.03.2023 22:25:18 »
Rozsypuje się, tworzy skomplikowaną, rozrzuconą geometrię.
2
Modelowanie / Jak płaską geometrię zagiać w cylinder« dnia: 13.03.2023 10:11:53 »
Dzień dobry tak jak w temacie proszę o poradę. Chciałbym zagiąć geometrię, którą udostępniam na zdjęciu
w cylinder, w ten sposób stworzyć rodzaj kubka z płaskorzeźbą. Załącznik Bardzo proszę o poradę, domyślam się, że jest to mega podstawowa kwestia, nie mniej liczę na Państwa pomoc. Drugi sposób jaki mi przychodzi do głowy to czy teksturą da radę wypalić geometrię, poniżej dodaje zdjęcie kubka, chciałbym by ciemniejszy niebieski był wypukły, ale prawdziwie wypukły tak bym mógł sobie wydrukować 3D taki kubek Załącznik Może są jeszcze jakieś sposoby? jak rysunek wektorowy nanieść na kształt kuba 3D by osiągnąć efekt płaskorzeźby, będę wdzięczny za podpowiedzi.
Strony: 1
|
...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.
Wasz były administrator
Zmienne przekroje na krzywej - Jarek Lublin
WIP Courtney Gears - Mortus
FAQ - czyli jak zacząć z Blenderem - winhelp
Zmiana interfac na 3dsMax - winhelp
Błąd wyświetlania - Piotr
Viewport - Mad Max
sprzedaż dzieł online w Polsce - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
|