Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Mateusz

Strony: 1
1
Faktycznie, wygląda to najlepiej. Patrząc na siatkę można stwierdzić, że nie ma ani trójkątów ani n-gonów czyli jest elegancko. Dzięki bardzo za pomoc :)

2
Próbowałem, sytuacja z bevel'em sie poprawia, niestety na matcap'ie widać problem z krzywizną powierzchni.

3
Modelowanie / Bevel z Subsurf powoduje problemy z geometrią
« dnia: 15.09.2017 15:33:19 »
Witam

Przy modelowaniu często używam operacji bevel w celu "fazowania" krawędzi. Następnie wykorzystuje Subsurf. Ostatnio jednak trafiłem na nową sytuację ( jak dla mnie) w geometrii modelu, gdzie wymienione wyżej modyfikatory powodują zniekształcenie. Starałem się modyfikować siatkę by unikać kątów rozwartych w face'ach oraz unikam n-gonów. Jednak w tej sytuacji nie mogę sobie poradzić. Załączam plik blendera oraz screenshot :)

Pozdrawiam

Strony: 1

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Wrocław Dworzec Główny

Wyświetleń: 2225
Autor: goten22
w: ukończone