Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - narazieniemam

Strony: 1
1
Witam,

Chciałem stworzyć cylindryczny bloczek drewna (cycles). Stworzyłem cylinder i z niego zrobiłem mapę UV. Następnie dodałem Subsurf w celu zagęszczenia siatki oraz wygładzenia a po tym dodałem dwa modyfikatory displacement (jeden dla małych zagłębień, drugi dla większych szpar). W efekcie z nieznanego mi powodu krawędź modelu zakrzywia się/rozciąga. Próbowałem ugrać to edge loopem, bevelem oraz ustawieniami cease. Nic nie zadziałało.

Czy jest jakiś sposób poradzenia sobie z tym problemem bez "apply" (potwierdzania?) modyfikatorów?

2
Work in progress (WIP) / Odp: Fabryka fabryk
« dnia: 18.09.2017 15:23:00 »
Dzięki za komentarze,

jeśli chodzi o niebo to muszę się przyznać, że to jest "wizja artystyczna" :) Wiem, że wygląda to nierealnie ale w tym punkcie o nierealność mi chodzi.

Jeśli chodzi zaś o pierwszy plan - pokombinuję i dam znać! :)

3
Work in progress (WIP) / Fabryka fabryk
« dnia: 15.09.2017 18:51:29 »
Cześć!

uczę się Blendera od jakiegoś czasu i na własne potrzeby realizuję poniższy projekt. Niestety utknąłem i z chęcią posłucham krytycznych uwag i wskazówek. Co Waszym zdaniem tu nie leży, co należałoby zmienić/poprawić itd. Będę bardzo wdzięczny za jakiekolwiek uwagi

Strony: 1

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek