Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - qba54

Strony: 1
1
Buduję model postaci do celów sprawdzeń ergonomicznych. Pocięta jest na kawałki typu korpus, udo, łydka, stopa itd. Każdy składnik to osobna bryła. Gdy staram się je połączyć w funkcjonalny model (obracanie w miejscu stawów) gdy podpinam jeden kawałek do drugiego (pipetka przy Parent w oknie Object Properties) owe składniki same się przemieszczają w inne miejsca podobnie jak ich centra mające służyć do rotacji. Wcześniej wszystkie były pozerowane (1 w skali itd).
Co robię źle?

------
Blender 4.2.0

Strony: 1

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek