Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - 3DNoob

Strony: 1
1
Tak, malowane było na czarnym tle, właśnie znalazłem na yt, że blender robi domyślnie marginesy 2px, a przy teksturach 2k takich jak moja powinny być większe, więc to pewnie to, choć jeszcze nie sprawdzałem

2
Siemanko, mam pytanie, dlaczego tak się dzieję, że pojawiają się szwy tekstury na modelu wmiarę jak kamera się oddala? Czy przy exporcie gdzieś np. do Unity,  będzie to widać ?

Strony: 1

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek