1
Modelowanie / Odp: Wycięty Tekst w obiekcie/bryle
« dnia: 31.03.2018 00:28:50 »
Tak, dokładnie o to mi chodziło, dzięki wielkie za pomoc i wybacz za zawiłe wytłumaczenie.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Strony: 1
1
Modelowanie / Odp: Wycięty Tekst w obiekcie/bryle« dnia: 31.03.2018 00:28:50 »
Tak, dokładnie o to mi chodziło, dzięki wielkie za pomoc i wybacz za zawiłe wytłumaczenie.
2
Modelowanie / Odp: Wycięty Tekst w obiekcie/bryle« dnia: 30.03.2018 15:50:14 »
Mogę Ci to pokazać jedynie na zdjęciach o jaki efekt mi chodzi.
W załączniku masz zdjęcie, chodzi mi o taki napis jak jest na tym stadionie. 3
Modelowanie / Odp: Wycięty Tekst w obiekcie/bryle« dnia: 30.03.2018 15:29:15 »
Teraz działa aczkolwiek... Nie za bardzo o to mi chodziło. Potrzebuje mieć coś takiego, że mam napis, a za nim światło, które przez ten napis "przechodzi" i np. światło ma kolor żółty/biały to wtedy właśnie ten napis ma taki kolor.
4
Modelowanie / Odp: Wycięty Tekst w obiekcie/bryle« dnia: 30.03.2018 15:12:56 »
Z tego co zauważyłem(może coś źle robię) z tekstem niestety ten modyfikator nie działa.
5
Modelowanie / Wycięty Tekst w obiekcie/bryle« dnia: 30.03.2018 04:26:28 »
Witam, nie wiem czy temat dobrze obrazuje o co mi chodzi. Przechodząc do rzeczy chodzi o to, że mam np. Plane i chciałbym żeby napis był w tym plane wycięty, czyli żeby jak się popatrzy był jakiś napis ale w środku było pusto żeby to wyglądało jak takie wyrycie tekstu aż na przeszczał. Jest coś takiego w ogóle możliwe? Jeśli tak to prosiłbym o poradnik lub opis jak to zrobić.
6
Oświetlenie i rendering / Odp: Niewyraźny render("szumy"?)« dnia: 24.09.2017 18:52:06 »
Jestem głupi i nie renderowałem przez F12 tylko przez podgląd właśnie. Dzięki za pomoc i cierpliwość. Pomogło, nie ma szumów.
7
Oświetlenie i rendering / Odp: Niewyraźny render("szumy"?)« dnia: 24.09.2017 17:00:30 »
Dzięki za pomoc, ale niestety nic z tego. Przerobię ten tutorial jeszcze raz od początku, może coś źle faktycznie zrobiłem, bo on tam ma idealnie wszystko.
8
Oświetlenie i rendering / Odp: Niewyraźny render("szumy"?)« dnia: 24.09.2017 16:06:11 »
Zapomniałem zapytać wyżej jak zrobić dłuższy render? Bo fakt jak dam GPU to jest troszkę lepiej, ale nie wiem jak ustawić długość renderu, w sensie żeby był dłuższy.
9
Oświetlenie i rendering / Odp: Niewyraźny render("szumy"?)« dnia: 24.09.2017 15:32:40 »
Pobawiłem się wszystkimi opcjami, które daliście, niestety efekt został ten sam, jakbym ustawień nie zmieniał.
Dziwne bo robię to z tutoriala i u tej osoby wszystko jest okej od razu, chyba, że coś przeoczyłem z ustawieniami, w co wątpię. Na marginesie dzięki za pomoc. Daje linka do tutoriala na yt: https://www.youtube.com/watch?v=ZlXFZOuIw7Y&index=19&list=PLrjIgEdKLivjz6DvsBeALC0NUQ2Mf2ro_ 10
Oświetlenie i rendering / Niewyraźny render("szumy"?)« dnia: 24.09.2017 02:14:41 »
Nie wiem zbytnio jak to nazwać ani do jakiego działu dać, dlatego daje tutaj i opisuje to jak ja to widzę, otóż przy renderze dostaje takie szumy, tak to się chyba nazywa, nie jest to dobry obraz, wiecie może co robię źle? Jak to "naprawić"? Może mam coś źle ustawione? Jestem bardzo początkującym użytkownikiem blendera i ogólnie zaczynam dopiero z grafiką 3D, renderem etc.
Z góry dzięki za pomoc i przepraszam jeśli to zły dzial i źle opisany temat. w załączniku screen
Strony: 1
|
...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.
Wasz były administrator
Zmienne przekroje na krzywej - Jarek Lublin
WIP Courtney Gears - Mortus
FAQ - czyli jak zacząć z Blenderem - winhelp
Zmiana interfac na 3dsMax - winhelp
Błąd wyświetlania - Piotr
Viewport - Mad Max
sprzedaż dzieł online w Polsce - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
|