1
Teksturowanie i materiały / Odp: Tekstury- Skąd je brać?
« dnia: 08.03.2018 12:54:56 »
..a czasem po prostu taniej jest dać $19.90 miesięcznie za pakiet Substance Indie
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Strony: 1
1
Teksturowanie i materiały / Odp: Tekstury- Skąd je brać?« dnia: 08.03.2018 12:54:56 »
..a czasem po prostu taniej jest dać $19.90 miesięcznie za pakiet Substance Indie
2
Prace ukończone (3D) / Odp: Animacja - Człowiek ze skakanką« dnia: 07.03.2018 19:03:38 »
...znaczy szczerze mówiąc to animacyjnie słabo. Sztywno i nie czuć masy....
Nawet sam chód "nie robi" a skakanie na skakance jest sporo trudniejsze do wykonania.... 3
Teksturowanie i materiały / Odp: Pomoc przy teksturowaniu projekcyjnym.« dnia: 25.02.2018 23:01:09 »
.. ale po pierwsze to pokaż te UV'ki bo ciężko stwierdzić, a to prawdopodobnie tam skopałeś...
okno UV/Image Editor, Aha a te stopy to nie za duże ? 4
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Nowa Blenderownia a telefon z Androidem i Chrome, Firefox« dnia: 02.08.2017 12:29:14 »
W samym wątku pole z avatarem i nazwą usera mam na całą szerokość strony.. iOS/Safari
5
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Nowa Blenderownia a telefon z Androidem i Chrome, Firefox« dnia: 01.08.2017 19:50:41 »
Bo żeby wygodnie czytać z telefonu to forum powinno być dostępne w Tapatalku....
6
Oświetlenie i rendering / Odp: Nasze benchmarki« dnia: 29.07.2017 09:54:25 »Co to za potwór 10 rdzeniowy?To opcja taniość była - jest miejsce na drugi obok ( w Z10PE-D16 WS). Tylko 2.2 Ghz. Jak kupowałem to akurat wchodziły v4 (v3 miał 8 core i 2.4 ghz) a że rendery głównie w Mantrze to taka decyzja 7
Oświetlenie i rendering / Odp: Nasze benchmarki« dnia: 27.07.2017 19:10:16 »
No to dogadajcie się jak z tymi samplami
U mnie przy 35 i włączonym square samples wyszło
A z wyłączonym i zwykłe 300 sampli:
Różnica jest znaczna w jakości również Czy ma być 300 i square ? F.
Strony: 1
|
...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.
Wasz były administrator
Zmienne przekroje na krzywej - Jarek Lublin
WIP Courtney Gears - Mortus
FAQ - czyli jak zacząć z Blenderem - winhelp
Zmiana interfac na 3dsMax - winhelp
Błąd wyświetlania - Piotr
Viewport - Mad Max
sprzedaż dzieł online w Polsce - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
|