6
« dnia: 04.12.2017 11:49:40 »
Witam Wszystkich,
jestem świeżak w Blenderze, przeczesałem internet i nie dalej nie znam odpowiedzi na poniższe zagadnienie.
W biurze w którym kiedyś pracowałem używałem 3dsmaxa, teraz przesiadłem się prywatnie na blendera i ucząc się go doskwiera mi brak jednej funkcji. Mianowicie modelując w 3ds miałem historię użytych operacji dla każdego modelu.
Np. narysowałem boxa następnie nadałem na niego modyfikator Edit Poly, który pozwala na zmianę bryły poprzez kontrolowanie vertexów, krawędzi i płaszczyzn, zmieniałem go np rozsuwałem vertexy, następnie nakładałem kolejny raz Edit Poly i znów zmieniałem vertexy, i po czym znów robiłem to samo. I jeśli stwierdziłem, że model mi się nie podoba to mogłem usunąć 2 ostatnie modyfikatory wracając do pierwszej wersji Edit Poly która mi się najbardziej podobała. Taka opcja pokazywała historię obiektu i pozwalała mi zawsze wrócić do jakiejś wersji która mi się podobała najbardziej. Czy w blenderze jest podobne rozwiązanie?
Z góry dziękuję za odpowiedź