Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Dominikk

Strony: 1
1
Modele w taki sposób że jak je exportuje i potem ponownie importuje to nic nie ma. Tak samo działa w substance painterze nie wczytuje modelów

2
Ja już korzystam z blendera kilka lat i zaakceptowanie skali albo trójkaty czy kwadraty nie są mi obce a poza tym modeli jest około 20 więc dziwne żeby każdy się popsuł z tych powodów. Problem poniekąd rozwiązany w blenderze 2.8  innych wersjach coś zadziało ale nadal obawiam się bo często mi się psują modele to już nie pierwszy raz.

3
Hej, założyłem tutaj wątek bo się nie mogłem odnaleźć na forum jak coś to przenieście.
Spoko, przeniosłem - freeq

Mam problem otóż w blenderze zrobiłem kilka zbroi i gdy je exportuje w formacie fbx. albo obj. ponowne zaimportowanie tych plików kończy się tym że nic nie ma tak jakby się modele uszkodziły już w samym blenderze tak samo nie działa to jak chce zaimportowac te pliki np do Unity albo do Substane paintera wiecie jak odzyskać te pliki żebym ich nie stracił i żeby ponownie działały.

4
Teksturowanie i materiały / Odp: Nauka teksturownia
« dnia: 20.10.2018 22:00:16 »
Zglif a niechciałbyś dołączyć do tworzenia gry RPG mam już programiste jestem grafikiem 3D mamy też grafika 2D a ty byś się zajmował głownie teksturowaniem?

5
Animacja i symulacje / Odp: Animacja twarzy
« dnia: 16.08.2018 23:07:15 »
A jak mam 100 roznych postaci to jak sobie moge ulatwic robienie animacji twarzy zeby nie robic dla kazdej osobno?

6
Animacja i symulacje / Odp: Animacja twarzy
« dnia: 16.08.2018 12:38:02 »
dzięki , ale jak próbuję zaimportować do unity to nie mam żadnych animacji wiesz może czemu?

7
Animacja i symulacje / Animacja twarzy
« dnia: 15.08.2018 21:06:57 »
Witam,
Tworzę grę i potrzebuję zrobić prostą animacje twarzy potrzebna do dialogów macie może jakieś fajne poradniki?
Tak żeby oczy się ruszały zamykały i otwierały oraz żeby usta mówiły.

8
Obecnie potrzebujemy animatora i grafika 3D do naszego projektu który jest na dobrej drodze.

9
Siema, jesteśmy dwuosobową ekipa tworzącą grę ( programista i grafik) tworzymy grę RPG.Sam tworzę ten projekt od roku po kilka godzin dziennie.Jestem grafikiem 3D.Mam już stworzone większość modeli bez planszy takich jak : około 60 zbroi, strojów i szat w dobrym stylu,5 różnych zamków , wioska i masę ciekawych budowli.(wszystkie modele są szare bez tekstur)
Do projektu potrzebuję : grafika (do teksturowania moich modeli) oraz animatora.
Zapraszam do komentowania a osoby chętne proszę pisać na mój e-mail: dominik198@op.pl
.
Kilka zdjęć:
https://zapodaj.net/66399bd9b13fa.png.html
https://zapodaj.net/c3980ff4bf91d.png.html
https://zapodaj.net/23f843daa1dfe.png.html
https://zapodaj.net/d5ac5d466a5c7.png.html
https://zapodaj.net/f791119f0fc3a.png.html
https://zapodaj.net/824b2c3c8f353.png.html
https://zapodaj.net/7a502ace5d442.png.html
https://zapodaj.net/198c87d550bc0.png.html
https://zapodaj.net/3489e18cfaea2.png.html
https://zapodaj.net/12ff8fa352393.png.html
https://zapodaj.net/e9d98e12fc040.png.html
https://zapodaj.net/30578e316fad7.png.html
https://zapodaj.net/99d8eca57b508.png.html
https://zapodaj.net/6f211d15e6148.png.html
https://zapodaj.net/4bb46d965cff7.png.html
https://zapodaj.net/d53c00a30e606.png.html

10
Teksturowanie i materiały / Nauka teksturownia
« dnia: 24.07.2018 16:19:30 »
Witam, siedzę w blenderze od 2 lat umiem dobrze modelować ale za każdym razem gdy próbuję coś poteksturować wychodzi mi to źle nie dlatego że nie umiem dobierać tekstur tylko dlatego że tekstury są zamazane i brzydkie  macie może jakiś poradnik który nauczy mnie jak teksturować  tylko i wyłącznie pod gry komputerowe.Czy da się teksturować bez użycia nodów?

11
Modelowanie / Modelowanie wielkiego terenu.
« dnia: 15.07.2018 17:08:21 »
Cześć,
Mam pytanie mam w blenderze wymodelowany wielki teren 4x4 km tylko jest jeden mały problem będę teraz do niego wczytywał rożne zamki , budowle, modele ale strasznie słaba jest widoczność i ciężko się tym steruje czy są jakieś opcje w blenderze zmieniające to?

12
Prace ukończone (3D) / Odp: PPSH 41
« dnia: 02.08.2017 20:00:25 »
skupiając się na samym modelu broni czegoś tu brakuje ale jak na gry komputerowe gdzie świat oferuje dużo na ekranie proste w budowie bronie fajnie zapadają w pamięci i są przyjazne.

13
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Sprinter
« dnia: 02.08.2017 19:57:35 »
składak

14
impresywne, będziesz kontynuował czy na tym stanęło?

15
Work in progress (WIP) / Odp: 3D: Sprinter
« dnia: 30.07.2017 19:11:54 »
zabawne

Strony: 1

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek