1
Prace ukończone (inne) / Odp: Jak działa kombajn
« dnia: 05.08.2022 00:23:21 »
Klarownie i stylowo. Przyjemne dla oka i ucha. Siadło znaczy
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp. 1
Prace ukończone (inne) / Odp: Jak działa kombajn« dnia: 05.08.2022 00:23:21 »
Klarownie i stylowo. Przyjemne dla oka i ucha. Siadło znaczy
2
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Chyba dość« dnia: 07.04.2022 22:00:06 »
Dzięki wszystkim za poświęcony czas i pracę włożoną w tworzenie tutaj tak fajnej społeczności. Jestem pewien, że pomimo coraz nowszych form platform społecznościowych, to Forum zostanie w opinii większości tą najlepszą.
3
Tutoriale / Odp: Blender 2.93 na Windowsie 7« dnia: 16.12.2021 23:07:15 »Konserwy siedzą na 2.79. Phi. Ledwo wynajduję czas na blendka, a tu jeszcze się przestawiać na nowe? Dziękuję, też posiedzę jeszcze trochu na starym pieńku 4
Newsy na głównej / Odp: Sprite Fright« dnia: 21.11.2021 00:56:20 »
Hehe kozackie, nie spodziewałbym się takiego scenariusza w ogóle. Bardzo fajna niegrzeczna animka w stylu Burtona.
(forum nabrało teraz kultowego charakteru po prostu ) 5
Modelowanie / Odp: Jak wybrzuszyć ściany ?« dnia: 29.05.2021 14:35:30 »
Za pomocą Proportional editing też da się bez naruszenia krawędzi, tylko trzeba schować pozostałe wierzchołki podczas wybrzuszania. Zaznaczasz ten trójkąt, który pokazał @winhelp -> (ctrl+i) odwrócenie zaznaczenia -> (H) ukrycie vertexów -> Transformacja na Local i wybrzuszasz, a potem (alt+H) i powinno być ok.
6
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czy jest na sali moderator?« dnia: 23.05.2021 00:14:18 »
Gratuluję Piotr! świetnie Ci idzie :-)
7
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami« dnia: 06.12.2020 21:42:28 »
Najważniejsze, że jest punkt zaczepienia zw. z grafiką. Kto wie, co będzie jutro. Powodzenia!
9
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami« dnia: 26.11.2020 23:52:26 »
Stylistycznie i technicznie- bomba. Pewnie już pracujesz w tym charakterze.
10
Prace ukończone (3D) / Odp: Albatros DIII Oeffag« dnia: 26.11.2020 23:34:12 »
Jestem pod wrażeniem jak malarsko Ci to wyszło. Z pewnością niemało pracy kosztowało, pomijając szczegółowy model samolotu, który podglądnąłem w WIPach. Pozy żołnierzy i koni są rewelacyjne. Gratuluję.
11
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami« dnia: 24.08.2018 23:59:39 »
Wszystko pasuje elegancko, ew. białemu materiałowi bandaża? zmniejszyłbym texturę. Widzę także fryzjerski talent.
12
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami« dnia: 12.07.2018 23:43:21 »
O, ciekawy wątek. Zdecydowanie bardziej podoba mi się koncept z szerokimi biodrami, wygląda bardziej cyber, niż jak lalka.
13
Prace ukończone (3D) / Odp: Croc: Legend of the Gobbos« dnia: 19.06.2018 19:12:14 »
Łooo, uwolniłeś Crocena Chwała Ci!
Ładna siateczka. 14
Prace ukończone (3D) / Odp: W pustyni i w puszczy« dnia: 10.06.2018 21:15:33 »
Gdybyś chód robota wzorował na referencjach zwierząt, wyszło by naturalnie. Obecnie wygląda to niestabilnie, ponieważ podczas kroku dwie kończyny po skosie są w górze.
15
Work in progress (WIP) / Odp: Allosaurus« dnia: 10.06.2018 20:46:33 »
Wewnętrzna strona łap nie powinna wyglądać tak, jak zewnętrzna. Kostki tylko na zewnątrz.
|
...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.
Wasz były administrator
Zmienne przekroje na krzywej - Jarek Lublin
WIP Courtney Gears - Mortus
FAQ - czyli jak zacząć z Blenderem - winhelp
Zmiana interfac na 3dsMax - winhelp
Błąd wyświetlania - Piotr
Viewport - Mad Max
sprzedaż dzieł online w Polsce - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
|