Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - KafeleK

Strony: 1 2 3 ... 6
1
Prace ukończone (inne) / Odp: Jak działa kombajn
« dnia: 05.08.2022 00:23:21 »
Klarownie i stylowo. Przyjemne dla oka i ucha. Siadło znaczy  :)

2
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Chyba dość
« dnia: 07.04.2022 22:00:06 »
Dzięki wszystkim za poświęcony czas i pracę włożoną w tworzenie tutaj tak fajnej społeczności. Jestem pewien, że pomimo coraz nowszych form platform społecznościowych, to Forum zostanie w opinii większości tą najlepszą.

3
Tutoriale / Odp: Blender 2.93 na Windowsie 7
« dnia: 16.12.2021 23:07:15 »
Konserwy siedzą na 2.79. Phi. ::)

A tak na serio dzięki, a dwa uświadomiłem sobie na jakim starym sofcie jeszcze siedzę.

Ledwo wynajduję czas na blendka, a tu jeszcze się przestawiać na nowe? Dziękuję, też posiedzę jeszcze trochu na starym pieńku  ::)

4
Newsy na głównej / Odp: Sprite Fright
« dnia: 21.11.2021 00:56:20 »
Hehe kozackie, nie spodziewałbym się takiego scenariusza w ogóle. Bardzo fajna niegrzeczna animka w stylu Burtona.

(forum nabrało teraz kultowego charakteru po prostu  ;))

5
Modelowanie / Odp: Jak wybrzuszyć ściany ?
« dnia: 29.05.2021 14:35:30 »
Za pomocą Proportional editing też da się bez naruszenia krawędzi, tylko trzeba schować pozostałe wierzchołki podczas wybrzuszania. Zaznaczasz ten trójkąt, który pokazał @winhelp -> (ctrl+i) odwrócenie zaznaczenia -> (H) ukrycie vertexów -> Transformacja na Local i wybrzuszasz, a potem (alt+H) i powinno być ok.

6
Uwagi, błędy, propozycje / Odp: Czy jest na sali moderator?
« dnia: 23.05.2021 00:14:18 »
Gratuluję Piotr! świetnie Ci idzie :-)

7
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami
« dnia: 06.12.2020 21:42:28 »
Najważniejsze, że jest punkt zaczepienia zw. z grafiką. Kto wie, co będzie jutro. Powodzenia!

8
Offtopic / Odp: Krótka historia kina
« dnia: 27.11.2020 00:15:21 »
Normalnie pochłonęło mnie to  :)

9
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami
« dnia: 26.11.2020 23:52:26 »
Stylistycznie i technicznie- bomba. Pewnie już pracujesz w tym charakterze.

10
Prace ukończone (3D) / Odp: Albatros DIII Oeffag
« dnia: 26.11.2020 23:34:12 »
Jestem pod wrażeniem jak malarsko Ci to wyszło. Z pewnością niemało pracy kosztowało, pomijając szczegółowy model samolotu, który podglądnąłem w WIPach. Pozy żołnierzy i koni są rewelacyjne. Gratuluję.

11
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami
« dnia: 24.08.2018 23:59:39 »
Wszystko pasuje elegancko, ew. białemu materiałowi bandaża? zmniejszyłbym texturę. Widzę także fryzjerski talent.

12
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami
« dnia: 12.07.2018 23:43:21 »
O, ciekawy wątek. Zdecydowanie bardziej podoba mi się koncept z szerokimi biodrami, wygląda bardziej cyber, niż jak lalka.

13
Prace ukończone (3D) / Odp: Croc: Legend of the Gobbos
« dnia: 19.06.2018 19:12:14 »
Łooo, uwolniłeś Crocena :) Chwała Ci!
Ładna siateczka.

14
Prace ukończone (3D) / Odp: W pustyni i w puszczy
« dnia: 10.06.2018 21:15:33 »
Gdybyś chód robota wzorował na referencjach zwierząt, wyszło by naturalnie. Obecnie wygląda to niestabilnie, ponieważ podczas kroku dwie kończyny po skosie są w górze.

15
Work in progress (WIP) / Odp: Allosaurus
« dnia: 10.06.2018 20:46:33 »
Wewnętrzna strona łap nie powinna wyglądać tak, jak zewnętrzna. Kostki tylko na zewnątrz.

Strony: 1 2 3 ... 6

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek

r02

Wyświetleń: 1531
Autor: araneus
w: Wieża ciśnień - wnętrze