Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kusociński

Strony: 1
1
Prace ukończone (3D) / Odp: W pustyni i w puszczy
« dnia: 01.06.2018 19:52:30 »
Dzięki za  Wasze opinie.
Ślady na piasku były w poprzednich wersjach, ale były ledwie widoczne, zależy to chyba od kąta pod jakim patrzy kamera. Piasek ma materiał z adaptive subsurfem i jego "zmarszczki" zasłaniają wgłębienia śladów. Później już uznałem, że efekt jest nie warty roboty.

więcej renderów na:
https://www.artstation.com/artwork/oLvAL

2
Prace ukończone (3D) / W pustyni i w puszczy
« dnia: 31.05.2018 13:06:34 »
Cześć, moja ostatnia praca:




O co chodzi? No więc tak, od wydarzeń z powieści Sienkiewicza minęło parę lat. Mamy rok 1920, Polska jest wolna. Staś i Nel, teraz już jako państwo Tarkowscy, wyruszyli do Afryki z misją przyznaną przez rząd drugiej RP, być może przez samego Marszałka. Badają potencjał kolonialny krajów afrykańskich. Za przewodnika towarzyszy im syn Kalego, Mbewe <@> Uszu-Uszu* (Kali jest teraz wodzem wioski, więc wiecie, ma sprawy). Podróż odbywają za pomocą wiernego i niezawodnego ursusa, model K-20 "KING".

Nie da się ukryć, że mocno inspirowałem się pracami Jakuba Różalskiego.
Modele postaci z makehumana.

* znak <@> należy czytać jako kląśnięcie językiem o podniebienie,  dźwięk jaki wydajemy kiedy próbujemy naśladować odgłos końskich kopyt na bruku

3
opcja, której szukasz to Bake, w zakładce render, szczegóły na youtubach, jest sporo tutoriali

4
Prace ukończone (3D) / Bender, popiersie
« dnia: 14.02.2018 13:36:40 »
Cześć, przedstawiam moją ostatnią prackę. Model był mi potrzebny do innej pracy, ale jak już go zrobiłem to pomyślałem, że można dać mu studio. Całość zrobiona jednego dnia (render do animacji trwał oczywiście znacznie dłużej). Jak Wam się podoba?



animacja


5
praca prezentuje się bardzo dobrze, fajne materiały, zgadzam się z kolegą wyżej, zmieniłbym model kieliszka, powinien wyglądać chyba jak tłoczony z cienkiej blachy, ale mi najbardziej rzuciły się w oczy szwy na skórzanych elementach piersiówki, wygląda jakby było szyte cienką nitką, w ogóle w całym tym elemencie brakuje grubości, coś nie tak ze skalą

6
Z forum / Odp: Newsy - prośba o pomoc
« dnia: 21.11.2017 21:44:53 »

7
dzięki za wasze opinie, teraz lepiej widzę co jest do poprawy
tej wizki już nie będę męczył, a wezmę się za następną i tam spróbuje zastosować się do waszych rad
filmik od Andrew Price'a już kiedyś widziałem, rzeczywiście całkiem podobna scena

8
Prace ukończone (3D) / Łazienka, ćwiczenia z interior'u
« dnia: 14.11.2017 15:47:49 »
dwie wersje, wydaje mi się, że pierwsza trochę lepiej wygląda


9
Witam szanowne grono.
Nie wiem czy to odpowiedni dział (nie ma tu działu typowo o problemach z blenderem dotyczących sprzętu), jeżeli inny jest bardziej odpowiedni to proszę o przeniesienie.
Ale o co chodzi? Jakiś czas temu zaktualizowałem stery od grafiki. Po instalacji, po odpaleniu blender trochę pochodził, może 10s i pojawiał się taki komunikat: “Urządzenie Nvidia GeForce nie jest wymienne i nie można go wysunąć, ani odłączyć” i blender się zawieszał.
Kolejna próba odpalenia to od razu komunikat:



Jeżeli odpalam korzystając z funkcji "uruchom z procesorem graficznym > zintegrowana karta graficzna" to wszystko działa, ale oczywiście nie mogę renderować w GPU.

W internetach radzą aby ściągną plik opengl2.1.dll ze stronki i wkleić go do plików programu. Program się po tym odpala, ale tak zamula, że nie da się pracować.

Inną radą miała być zmiana parametru TDR timeout dla sterownika grafiki według instrukcji, ale albo ja coś sknociłem, albo to też nie działa. Scrin z edytora rejestr:



Ściągnąłem ostatnie działające stery (ostatnie oznaczone 37x.xx) i na nich śmigam, ale to przecież nie o to chodzi.



Mój sprzęt  ;)
Windows 7 64

Jeżeli ktoś miał podobny problem, będę wdzięczny za wszelką pomoc.

10
Dzięki, o to właśnie chodziło, karma w górę (czy jak to się teraz nazywa?), temat do zamknięcia

11
Cześć
Na początek witam wszystkich forumowiczów po przerwie.
Mam taki problem: po włączeniu addonu Archimesh w User Preferences nie pojawia się zakładka w panelu bocznym (T), chociaż mogę dodawać elementy pod shift+A i je edytować.
Blender v2.79, dzisiaj zainstalowany.
Ktoś miał podobny problem? to wina nowszej wersji blendera, czy to ja coś nawciskałem, a teraz nie wiem co?

Strony: 1

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek