Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jerry

Strony: 1 2 3 ... 5
1
Prace ukończone (3D) / Ośmiornica
« dnia: 28.02.2020 00:06:45 »
Moja nowa praca zainspirowana rysunkiem z pinteresta. Chciałem przećwiczyć jak kilka nowych opcji i w związku z tym powstał taki oto render.

Link do galerii: http://www.blender.pl/MGalleryItem.php?id=624

2
Prace ukończone (3D) / Odp: Kuchnia dla teściowej
« dnia: 05.12.2019 20:28:46 »
Przesadziłeś z Focal Length. Wszystko jest "rozciągnięte". Spróbuj ustawić wartość około 25, ustawić odpowiednio karerę a jeśli znajdzie się poza ścianą zmień clip start na większą wartość. Cała reszta bardzo fajnie wyszła.

3
Work in progress (WIP) / Odp: Raven
« dnia: 28.08.2019 17:59:18 »
Jak dla mnie ostatni. Cień jest dodany na wyrenderowanym obrazie czy jakiś myk ze światłem?

4
Oświetlenie i rendering / Odp: Render w Octane
« dnia: 17.08.2019 11:19:54 »
To ta licencja darmowa jest tylko do użytku niekomercyjnego? Pff...

Co nie zmienia faktu że działa bardzo dobrze  :)

5
Oświetlenie i rendering / Render w Octane
« dnia: 13.08.2019 21:47:00 »
Witam.
Firma OTOY udostępnia swój program renderujący Octane za darmo (z pewnymi ograniczeniami) do wykorzystania prywatnego i nauki jako plugin do Blendera 2.8.  Testowałem go chwilę i jestem zachwycony działaniem z tym że przy budowaniu większej sceny nie zadowalają mnie efekty w porównaniu do tego co ludzie tworzą na Octane w programie C4D na przykład. Jedyne materiały jakie znalazłem to te udostępniane przez producenta.
https://docs.otoy.com/BlenderH/BlenderPluginManual.htm
Znacie jakieś strony lub tutoriale które pokazują jak użyć octane w praktyce w połączeniu z blenderem?

6
Nie mogę się doczekać kiedy to w końcu poprawią.

7
Wydaje mi się że nie chodzi o uwagi a o wagi "weight".
Zobacz sobie na przykład ten filmik (na szybko znalazłem). Polecam też przerobić tutoraial modelowania kowadła od Blender Guru.

8
Projekty niekomercyjne / Odp: puste vertex`y (chyba).
« dnia: 29.12.2018 12:42:28 »
Może masz poodwracane ściany do wewnątrz. Włącz wyświetlanie normalnych i zobacz czy wszystkie kreski idą na zewnątrz.
www.youtube.com/watch?v=p9Q5c-4AeRA
Pierwszy lepszy filmik który znalazłem pokazujący jak je uwidocznić.

9
Modelowanie / Odp: Uzupełnienie luki w czaszce
« dnia: 21.11.2018 20:24:23 »
Źle dodałem link z YT. Już wszystko działa.

10
Modelowanie / Odp: Uzupełnienie luki w czaszce
« dnia: 21.11.2018 14:04:50 »
Zajęło mi to 5 minut. w tym filmiku masz jak wypełniać dziury. W Twoim przypadku - pousuwałem te górne verteksy, dziurę wypełniłem ścianami (w edit mode: ctrl+Shiht+alt+m a później alt+f). Przechodzisz do sculpt mode i w trybie dyntopo modelujesz czaszkę tak jak powinna wyglądać. Ja zdrobiłem to bardzo na szybko i możesz sobie ją dopracować. Pozdrawiam.

https://we.tl/t-7mzX5ny0dk
tu masz link do poprawionego pliku .blend, myślę że teraz wygląda w miarę ok.

11
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami
« dnia: 29.10.2018 12:56:42 »
Wspaniała robota. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

12
Prace ukończone (3D) / Odp: Prawdziwki
« dnia: 19.07.2018 10:49:53 »
Coś tu nie gra. Kolory jakby za jaskrawe. Masz filmic włączony?
- Tło mi nie pasuje. Grzyby zbiera się jesienią raczej czyli  kolory brązowe  żółte i czerwone powinny występować a tu jest soczysty zielony. Do tego ta otwarta przestrzeń... Może jakieś duże drzewa powinieneś dać?

13
Modelowanie / Odp: Projekt Średniowiecznego Hełmu
« dnia: 08.07.2018 16:26:54 »
Jak wyżej. Siatka nieodpowiednia. Od jednego verteksa wychodzi więcej niż 4 linie i na to jest nałożony subsurf. Dla pewności możesz wysłać siatkę to się upewnimy.

14
Prace ukończone (3D) / Odp: W pustyni i w puszczy
« dnia: 03.06.2018 15:19:29 »
Mega! Bardzo mi się podoba. No i animacja URSUSA! Jestem pełen podziwu.

15
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« dnia: 02.06.2018 18:05:54 »
Dla nowicjusza to bez różnicy... i tak dopiero się uczy. Chyba że chodzi wam o to że będzie mało tutoriali na nowej wersji i po prostu nie będzie z czego się uczyć.
Problem to będą mieli wymiatacze którzy już z automatu skróty wkepują.

Strony: 1 2 3 ... 5

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek