1
Prace ukończone (3D) / Odp: Cyberpunk 2077 - krótka animacja
« dnia: 26.11.2020 17:37:10 »
Chciałem żeby tło wyglądało trochę jak rysunek 2d jak w tradycyjne animacji, stąd uproszczone shadery.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Strony: 1 2
1
Prace ukończone (3D) / Odp: Cyberpunk 2077 - krótka animacja« dnia: 26.11.2020 17:37:10 »
Chciałem żeby tło wyglądało trochę jak rysunek 2d jak w tradycyjne animacji, stąd uproszczone shadery.
2
Prace ukończone (3D) / Odp: Cyberpunk 2077 - krótka animacja« dnia: 26.11.2020 14:48:01 »Cycles czy Eevee? Ile nad tym siedziałeś?Eevee. Siedziałem miesiącami. 4
Prace ukończone (3D) / Odp: Huśtawka integracyjna - animacja« dnia: 26.09.2019 14:43:34 »
Dodałem dwie kolejne animacje w pierwszym poście. Ostatnią z piaskownicami wyrenderowałem w Eevee.
5
Prace ukończone (3D) / Odp: Wizualizacja łazienki« dnia: 15.05.2019 12:39:45 »
@mookie
Na Sketchfaba modele przygotowuje się w podobny sposób jak do gier. Tutaj dodatkowo wypaliłem oświetlenie w Cycles. Bake'owanie tekstur w Blenderze trochę kuleje, ale są plany żeby to poprawić. W 2.80 na przykład niepoprawnie wypala się normalmapa jeśli wypalasz model z Auto Smoothem do samego siebie. Brakuje też odszumiania wypalonych tekstur. Problemem na Sketchfabie jest wyważenie jakości grafiki z jednej strony i czasu ładowania / płynności wyświetlania z drugiej. Starałem się utrzymać liczbę poligonów i materiałów do minimum ale tekstury ważą dużo. Dodatkowo Screen Space Reflections odejmuje trochę klatek na sekundę. Na słabszym sprzęcie scena niestety będzie działać wolniej. 6
Prace ukończone (3D) / Odp: Wizualizacja łazienki« dnia: 14.05.2019 10:04:50 »
Głupi błąd, obiekt miał wyłączone Transmission w Cycles Settings. Poprawiłem.
7
Prace ukończone (3D) / Wizualizacja łazienki« dnia: 09.05.2019 13:15:15 »
Wszystkie modele z wyjątkiem grzejnika moje. Materiały proceduralne. Wykonane w Blenderze 2.80 beta, poza renderowaniem.
10
Prace ukończone (3D) / Odp: MP40« dnia: 25.04.2018 18:16:19 »
Po prostu moim zdaniem bez 'occlude specular' AO jest prawie nie widoczne na modelach nad Sketchfabie.
12
Prace ukończone (3D) / Odp: MP40« dnia: 25.04.2018 08:06:55 »
Świetny model. Sketchfab kompresuje tekstury jak i same modele. Moim zdaniem warto zaznaczyć 'occlude specular' w materiałach. UV mapa jest skopana w tym miejscu:
13
Oświetlenie i rendering / Odp: Problem ze swiatlem point light przy jednoczesnym uzywaniu HDRI« dnia: 24.04.2018 00:26:43 »
Masz "caustiscs" włączone? W Cycles caustics są niestety powolne. Masz portale w oknach? Scena jest zamknięta ze wszystkich stron? Nie zajmowałem się wnętrzami w Blenderze, ale ludzie z tego co widzę często oszukują i usuwają niewidoczne ściany. Na razie bym za bardzo światła nie clipował bo to obniża realizm. Denoiser sobie też nieźle radzi z fajerflajami. No i czy masz włączony Filmic?
14
Oświetlenie i rendering / Odp: Problem ze swiatlem point light przy jednoczesnym uzywaniu HDRI« dnia: 21.04.2018 20:53:32 »
Nie masz ustawionego "clamp" w "Sampling"?
15
Prace Miesiąca / Odp: Praca Miesiąca - Luty/Marzec 2018« dnia: 16.04.2018 12:44:39 »
Dziękuję za głosy.
Strony: 1 2
|
...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.
Wasz były administrator
Zmienne przekroje na krzywej - Jarek Lublin
WIP Courtney Gears - Mortus
FAQ - czyli jak zacząć z Blenderem - winhelp
Zmiana interfac na 3dsMax - winhelp
Błąd wyświetlania - Piotr
Viewport - Mad Max
sprzedaż dzieł online w Polsce - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
|