Statystyki ogólne - Kusociński

Całkowity czas spędzony online:
1 dni, 3 godz. 42 min.
Wszystkich wiadomości:
11 wiadomości
Wszystkich rozpoczętych wątków:
5 wątków
Liczba wysłanych ankiet:
0 ankiet
Liczba oddanych głosów:
3 głosów

Wysyłanie wiadomości wg czasu

  • 0 wiadomości (0%)
    0
  • 0 wiadomości (0%)
    1
  • 0 wiadomości (0%)
    2
  • 0 wiadomości (0%)
    3
  • 0 wiadomości (0%)
    4
  • 0 wiadomości (0%)
    5
  • 0 wiadomości (0%)
    6
  • 0 wiadomości (0%)
    7
  • 0 wiadomości (0%)
    8
  • 0 wiadomości (0%)
    9
  • 1 wiadomości (9%)
    10
  • 1 wiadomości (9%)
    11
  • 1 wiadomości (9%)
    12
  • 3 wiadomości (27%)
    13
  • 0 wiadomości (0%)
    14
  • 1 wiadomości (9%)
    15
  • 0 wiadomości (0%)
    16
  • 0 wiadomości (0%)
    17
  • 1 wiadomości (9%)
    18
  • 1 wiadomości (9%)
    19
  • 0 wiadomości (0%)
    20
  • 2 wiadomości (18%)
    21
  • 0 wiadomości (0%)
    22
  • 0 wiadomości (0%)
    23

Najpopularniejsze działy wg wiadomości

Prace ukończone (3D)
6 wiadomości użytkownika 11 (54.55%)
6
Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine
2 wiadomości użytkownika 11 (18.18%)
2
Teksturowanie i materiały
1 wiadomości użytkownika 11 (9.09%)
1
Z forum
1 wiadomości użytkownika 11 (9.09%)
1
Tender Blender
1 wiadomości użytkownika 11 (9.09%)
1

Najpopularniejsze działy wg aktywności

Z forum
1 wiadomości z wybranego działu 17 wiadomości (5.88%)
5.88%
Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine
2 wiadomości z wybranego działu 58 wiadomości (3.45%)
3.45%
Prace ukończone (3D)
6 wiadomości z wybranego działu 401 wiadomości (1.50%)
1.50%
Teksturowanie i materiały
1 wiadomości z wybranego działu 169 wiadomości (0.59%)
0.59%
Tender Blender
1 wiadomości z wybranego działu 246 wiadomości (0.41%)
0.41%

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek