Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 4 5 ... 10
21
Oświetlenie i rendering / Odp: Viewport
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 30.07.2024 20:05:14 »
Dzięki za (u)trzym(y)anie tego forum przez te wszystkie lata Mad Max i wszystkim użytkownikom za rady i wsparcie.
22
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 28.07.2024 14:50:36 »
No i spoko. Ja bym może zostawił po 2 i tylko środkową tancerkę usunął żeby nie było za gęsto.
23
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 28.07.2024 12:33:27 »
 Apdejt czas. Jeszcze przed końcem lipca.

Już prawie, prawie cała animacja zrobiona. Jeszcze kilka drobnych rzeczy i lecę z poprawkami. W końcu.

A z nowości w aktualnej wrzutce:

- ujęcie 31 w końcu ma animację!

- w ujęciu 31 dojdą jeszcze takie sznurki/nitki od palców Courtney biegnące do tancerek. Ten gest gdy mówi "free" ma być momentem, gdy te sznurki opadną.

- również w ujęciu 31, zastanawiam się, czy nie wywalić tancerki ze środka, a zamiast tego dać po 3 postacie po bokach zamiast 2. Aktualnie ta środkowa postać trochę za bardzo zasłania Courtney i chyba zwyczajnie przeszkadza.

- reszta jest tak samo jak była, trzeci raz wykorzystałem ten sam już wyrenderowany klip i powoli zaczynają być widoczne artefakty wielokrotnej kompresji. No ale chciałem mieć stosunkowo szybko podgląd całej animacji, bez renderowania wszystkiego znowu od zera. Więc tylko dokleiłem to środkowe ujęcie, reszta bez zmian.

24
Oświetlenie i rendering / Odp: Viewport
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mad Max dnia 23.07.2024 23:18:34 »
Jednak się zamyka. Statystyki mówią, że to już od dłuższego czasu serwis dla kilku osób, niezbyt zresztą aktywnych.  Będziemy się zwijać, jeszcze w tym roku jak sądzę.
25
Oświetlenie i rendering / Odp: Viewport
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 23.07.2024 11:21:41 »
Ja tu nie tylko zaglądam, co nadal prowadzę swoje wipy. Chyba już tylko ja jeden, brakuje mi tego comiesięcznego wybierania najlepszej pracy ._.
Nie wiem jak FB, ale Discord jakiś czas temu dodał funkcję na kształt for. Można założyć sobie temat, w którym będzie prowadzona osobna od ogólnych czatów dyskusja. W mojej opinii krok w dobrą stronę, choć nadal preferuję tradycyjne fora.
Sorry za offtop, ale co się dzieje? Coś mnie ominęło? O co chodzi z tym 1998-2024? Nie mówcie mi, że blenderownia się jednak zamyka na dobre? ._.
26
Oświetlenie i rendering / Odp: Viewport
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 19.07.2024 20:55:45 »
Zdarza mi się jeszcze zajrzeć tutaj z sentymentu. Takie trochę 'liminal space'.
Facebook zabił fora, a Discord dobił. Mogliby chociaż na pocieszenie dodać taką funkcjonalność do swoich serwisów.
27
Oświetlenie i rendering / Odp: Viewport
« Ostatnia wiadomość wysłana przez hepa dnia 19.07.2024 07:43:42 »
Dzięki Piotr
wiedziałem, że można na Ciebie liczyć.
Szkoda, że ta strona wygasa, no ale cóż, jak pisze Mad Max -
Wszystko dobre...
...co się dobrze kończy.
28
Oświetlenie i rendering / Odp: Viewport
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 17.07.2024 14:35:21 »
Hej,

Musiałbym widzieć tą scenę. Może da się pogrupować obiekty w kolekcje i ukrywać te niepotrzebne w danym momencie?

Albo, jeżeli używasz dużo obiektów z włączonym Subdivisionem, możesz w opcjach renderowania odszukać Simplify > Viewport > Max Subdivision i ustawić np. na 1.
29
Oświetlenie i rendering / Viewport
« Ostatnia wiadomość wysłana przez hepa dnia 12.07.2024 12:46:06 »

Witam
jak zrobić, żeby przy większych modelach / większych scenkach, nie muliło Viewportu przy obracaniu myszką ?

Używam Cyclesa + GPU Nvidia 4070 - karta tylko do renderingu
Do Pulpitu używam iGPU płyty głównej
CPU: Intel Core i5-13500 + 64GB memory

jakiś pomysł
jakaś podpowiedź
30
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 06.07.2024 17:49:52 »
Właśnie momentami szaleją. Do tych symulacji też muszę jeszcze przysiąść. Na razie są jakie są, ale jak skończę animację to będę tę fizykę poprawiał.
Strony: 1 2 3 4 5 ... 10

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek