31
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 04.07.2024 10:42:43 »Cytuj
...i to tyleCzasami tyle wystarczy i od razu lepiej się to ogląda.
W 47. chyba włosy trochę szaleją.
31
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 04.07.2024 10:42:43 »Cytuj ...i to tyleCzasami tyle wystarczy i od razu lepiej się to ogląda. W 47. chyba włosy trochę szaleją. 32
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 02.07.2024 19:26:24 »No to trochę bez sensu poddawać to ocenie. Prawda. W przypadku tamtego fragmentu faktycznie trochę bez sensu. Wowowo, niecały miesiąc i znowu wrzutka. Tym razem mniejsza, bo już tak dużo nie zostało do zrobienia. Z aktualności: - animacja tancerek dociągnięta do końca - poprawiłem kadrowanie w ujęciach 32-37 ...i to tyle. Nawet nie renderowałem całości, tylko te brakujące/zmienione ujęcia bo bez sensu renderować drugi raz to samo. Po prostu dokleiłem nowe ujęcia do poprzedniego wideo. Ale hej - wszystkie ujęcia mają już "jakąś" animację, dla mnie to pewien krok milowy w tym projekcie. Zastanawiam się co dalej, pewnie najpierw zanimuję to brakujące, środkowe ujęcie 31. Potem będę fixował resztę. 33
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 16.06.2024 14:24:27 »Cytuj Na razie po prostu zostało jak byłoNo to trochę bez sensu poddawać to ocenie. Pomysłów nie mam na razie, bo się nad tym nie zastanawiałem. Początek wydaje mi się ok. Może dokończ resztę animacji i modeli i się pomyśli nad montażem, bo to o to głównie tu chodzi. 34
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 12.06.2024 20:03:27 »O, to ciekawie się składa, bo akurat wtedy miałem zamiar wrzucić to wideo. Z tym, że w poniedziałek ostatecznie nie miałem czasu, wczoraj mi się render wywalił, i dopiero dzisiaj się udało.
A, tak tak. Zapomniałem wspomnieć. Ta kamera najpierw była "tak o" luźno zrobiona na nieruchome manekiny z zamiarem że później się nad tym lepiej zastanowię. Na razie po prostu zostało jak było, a tancerkom w międzyczasie doszła animacja i teraz te ujęcia nie mają żadnego sensu. Zgadzam się w całości, że wygląda kijowo. Z tym ujęciem na tyłek też się zastanowię. W ogóle część ujęć wydaje mi się aktualnie chaotyczna, trzeba będzie coś z tym zrobić. Jak masz jakiś pomysł co z tym ewentualnie zrobić, to śmiało. 35
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 12.06.2024 12:37:10 »O! Cześć. Przedwczoraj sprawdzałem czy się tu coś nie wydarzyło. Ja mam raczej pytanie przy tych wspomnianych ujęciach czemu kamera tak kijowo. Plecy, tył głowy, szybko i jeszcze jedno ujęcie rozmyte. Frame_22 w przypadku tego modelu mało atrakcyjny, w ręcz się przeraziłem.
36
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 12.06.2024 12:05:57 »Minął miesiąc, ale wróciłem. Na szczęście tym razem nie po 3 miesiącach...
Już jestem blisko wyklepania całej animacji, poza tym fragmentem na ekranie w środku klipu. Powoli zbliżam się do robienia poprawek i edytowania tego, co już jest. W końcu zacząłem się bawić nową fizyką włosów tancerek. Courtney jest po staremu. Do tych symulacji też jeszcze przysiądę, na razie nie chce mi się tego wypalać za każdym razem jak coś zmienię. Autokrytyka: - ujęcia od 32-37 mają niezbyt pasującą animację. Jakoś trafiłem na taką choreografię i nie wiem co sobie myślałem, ale to tutaj nie pasuje. Do zmiany - włosy w ujęciu 38 - nie zauważyłem tych włosów wcześniej, ale nieważne. Nad symulacjami i tak będę jeszcze siedział - wszystkie problemy wymienione w poprzednich postach nadal są aktualne Zapraszam do krytykowania. 37
Offtopic / Odp: sprzedaż dzieł online w Polsce« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 30.05.2024 18:35:11 »Dobre pytanie - najlepiej spytaj w banku jak to robią, bo powinno być tak, że jak masz konto w dolarach i płacą ci w dolarach to nie przewalutowują tego.
38
Offtopic / sprzedaż dzieł online w Polsce« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jabba dnia 21.05.2024 17:34:46 »Cześć. Mam takie pytanie:
na jakiej zasadzie działa sprzedaż obiektów 3D przez internet z polskiego punktu widzenia? np. na Blendermarket albo innych tego typu stronach? Tzn. ceny przeważnie są w dolarach czyli co, twórcy otrzymują kasę w USD na konto walutowe w polskim banku? Czy przewalcowują po niekorzystnym kursie? Bo o ile się nie mylę w Polsce przelewy w USD są słono płatne. Tylko w Euro bądź złotówkach są darmowe, więc tak czy tak sprzedaż w USD byłaby chyba nieopłacalna. 39
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 11.05.2024 11:30:24 »Też mi się na początku wydawało, że za szybko. Ale po którymś razie jak patrzę to wydaje mi się, że chyba ok. Więc w sumie nie wiem :v Na razie zostawię jak jest.
Cisnę, cisnę. Nie mogę się doczekać, jak będę miał już całość. 40
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 03.05.2024 19:45:11 »No wczoraj akurat tu zaglądałem. Ja też bym chciał wolny czas dokupić (choć akurat mam niemało zasobów). Co do ujęcia 20 - nie za szybko ten obrót głowy? Aż się wystraszyłem, że im te makówki poodpadają. Ale jak patrzę na to 8 raz to nawet ok.
Ciś dalej. |
...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.
Wasz były administrator
Zmienne przekroje na krzywej - Jarek Lublin
WIP Courtney Gears - Mortus
FAQ - czyli jak zacząć z Blenderem - winhelp
Zmiana interfac na 3dsMax - winhelp
Błąd wyświetlania - Piotr
Viewport - Mad Max
sprzedaż dzieł online w Polsce - winhelp
3D Budynek 3D - gucias
Sketchfab usuwa Ferrari - Piotr
Loading render kernels Debian - Zuorion
Siatka UV, koło wpisane w prostokąt. - winhelp
3D Ferrari F355 low-poly - Piotr
|