Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 4 5 6 7 8 ... 10
51
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 03.12.2023 19:24:18 »
Dobra, jednak zdążyłem przed końcem tygodnia. Druga połowa animacji jeszcze nie jest zrobiona w całości, ale zanimowałem kilka nowych ujęć więc wrzucam to co mam. Plan jest aktualnie taki, że najpierw doanimuję do końca wszystkie ujęcia z Courtney, a dopiero potem wrócę do poprzednich i będę je poprawiał. Tak więc nie olewam krytyki, po prostu staram się w jakiś uporządkowany sposób podchodzić do pracy. Wszystkie powyższe uwagi mam z tyłu głowy. Oczywiście feedback jak zawsze mile widziany.

52
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 25.11.2023 19:34:04 »
Reszta ujęć spoko przy tym montażu jest git IMO.
53
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 24.11.2023 13:23:15 »
Yep. Eksperymentowałem z bardziej "plastycznymi" ruchami, bo zazwyczaj to jest co mi się na co dzień fajnie sprawdza, ale w ogóle timing tego skalowania jest rozjechany z ruchami postaci i wygląda to źle. Ten kierunek mi nie zaskoczył, to już nawet nie próbowałem tego poprawiać. Zresztą to ujęcie w ogóle wygląda źle i mam z nim największy problem. Dlatego na razie zostawiłem jak jest i idę dalej. Swoją drogą stopnie nie są fejkowe, w kolejnych ujęciach widać jak one wyglądają i że "fizycznie" faktycznie tam są.
Prawda, doszedłem już do takiego wniosku, że perfekcyjne to nigdy nie będzie. Zresztą jeszcze na etapie budowania sceny coś czułem, że mi ten projekt jakoś nie idzie, że "to nie to". Chcę to chociaż domknąć, bo szkoda mi tego całego czasu jaki w to włożyłem. Nie musi być majstersztyk, wystarczy że będzie poprawnie, bez większych baboli. Ale w drugą skrajność też nie chcę popaść - nie chcę żeby było na odwal. Dlatego jeszcze będę się starał nad tym uczciwie pracować, choć aktualnie poziom "fine i guess" mi wystarczy. Po prostu się pogodziłem z myślą, że ten projekt jest całościowo taki-se.
Mdłe ruchy tyczą się tego schodzenia po schodach, czy jeszcze czegoś innego? Dla pewności pytam.
54
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 22.11.2023 23:12:16 »
Ten początek no też mi się nie podoba. Czy ona... sprężynuje jej głowa? (Frame_6)  ??? Nie wiem, co dokładnie ale chyba to wszystko: te sprężynowanie, schodzenie po fejkowych stopniach i mdłe ruchy daje ogólne wrażenie "coś tu nie gra". Reszta powiedziałbym OK.
ps. Należy pamiętać o tym by - nie siedzieć za długo nad jedną sceną, perfekcji nigdy się nie osiągnie i spać też trzeba. XD
55
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 19.11.2023 11:37:01 »
Zrobiłem sobie chwilę przerwy, bo stwierdziłem że i tak nie będę potrafił tego poprawić jeśli nie do końca widzę problemy. Muszę przyznać że rzeczywiście - jak się od tej animacji trochę odkleiłem to zacząłem zauważać, że faktycznie momentami jest jakaś płynąco-wolno-dziwna. Część z tego poprawiłem. To co mi się najbardziej rzucało w oczy. Początek, gdy postać schodzi po "schodach" jest co prawda zrobiony od nowa, ale szczerze nadal mi się nie podoba. To znaczy wydaje mi się, że i tak jest lepiej niż wcześniej, ale wciąż to jeszcze nie to. Ot, taka uwaga do samego siebie. Jakby nie było liczę na dalszą krytykę - jest lepiej, gorzej, dalej do kitu? A jeśli coś jest do zmiany, to co? Dla wygody i ułatwienia komunikacji ponumerowałem też ujęcia.

56
Prace ukończone (3D) / Odp: Budynek 3D
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gucias dnia 30.10.2023 18:41:07 »
Materiały sam robiłem dla budynku.  Komputer przetrwał choć testy wykazały, że zakup RTX4090 24GB był niezbędny :)
57
Prace ukończone (3D) / Odp: Budynek 3D
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 24.10.2023 19:06:55 »
Fajne choć trochę czarno w tych lisciach. Skąd brałeś materiały dla domu? Były w pakiecie? Pytam z ciekawości. No i czy komp przetrwał?  ;)
58
Prace ukończone (3D) / Budynek 3D
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gucias dnia 23.10.2023 22:05:57 »
 W ramach ćwiczeń i testowania kiedy komputer wysadzi się w powietrze z powodu zbyt dużej ilości meshy w scenie zrobiłem taką scenkę - dom ze skeczupa + roślinność płatny dodatek Vegetation

59
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 17.10.2023 16:14:26 »
Do tego co Piotr dodałbym sam początek, bo zaczyna jakby się odmroziła. Zapewne będzie tam jakaś gra światłami itd więc scena będzie bardziej dynamiczna ale teraz jest za... "maślana"?
Już wiem co mi tam nie pasuje. Kiedy ona schodzi z podestu? Spodziewałbym się jakiegoś szarpniecia, pracy włosów w momencie zejścia ze stopnia. A ona jakby spływa.
60
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 17.10.2023 13:55:23 »
No nie powiem, to jednak całkiem inne fragmenty niż się spodziewałem. Muszę nad tym trochę podumać i może nabrać jakiegoś dystansu żeby ocenić.
Strony: 1 ... 4 5 6 7 8 ... 10

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek