53
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 24.11.2023 13:23:15 »
Yep. Eksperymentowałem z bardziej "plastycznymi" ruchami, bo zazwyczaj to jest co mi się na co dzień fajnie sprawdza, ale w ogóle timing tego skalowania jest rozjechany z ruchami postaci i wygląda to źle. Ten kierunek mi nie zaskoczył, to już nawet nie próbowałem tego poprawiać. Zresztą to ujęcie w ogóle wygląda źle i mam z nim największy problem. Dlatego na razie zostawiłem jak jest i idę dalej. Swoją drogą stopnie nie są fejkowe, w kolejnych ujęciach widać jak one wyglądają i że "fizycznie" faktycznie tam są.
Prawda, doszedłem już do takiego wniosku, że perfekcyjne to nigdy nie będzie. Zresztą jeszcze na etapie budowania sceny coś czułem, że mi ten projekt jakoś nie idzie, że "to nie to". Chcę to chociaż domknąć, bo szkoda mi tego całego czasu jaki w to włożyłem. Nie musi być majstersztyk, wystarczy że będzie poprawnie, bez większych baboli. Ale w drugą skrajność też nie chcę popaść - nie chcę żeby było na odwal. Dlatego jeszcze będę się starał nad tym uczciwie pracować, choć aktualnie poziom "fine i guess" mi wystarczy. Po prostu się pogodziłem z myślą, że ten projekt jest całościowo taki-se.
Mdłe ruchy tyczą się tego schodzenia po schodach, czy jeszcze czegoś innego? Dla pewności pytam.