Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 6 7 8 9 10
71
Tender Blender / Sketchfab usuwa Ferrari
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 05.10.2023 20:53:19 »
Hej,
Coś się dzieje na Sketchfabie. Miałem tam wstawione dwa modele Ferrari i mi je zablokowali z powodu roszczeń o własność intelektualną (DMCA). Wygląda na to, że producent zakroił jakąś akcję, bo z wyników wyszukiwarki zniknęły niemal wszystkie modele tej marki, a inne samochody pozostały bez zmian. Jeżeli ktoś miał 3 lub więcej aut tej firmy w swoim portfolio, to mu zablokowali całe konto.
W teorii można się odwołać, ale to może zakończyć się cywilnym pozwem, więc raczej odpuszczę.
Gdyby ktoś planował wymodelowanie sobie Ferrari, to niech poszuka innego producenta, który nie jest kutasem.
72
Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine / Odp: Loading render kernels Debian
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zuorion dnia 24.09.2023 13:43:10 »
Generalnie to AMD nie tak dopracowane z HIP/ROCm jak CUDA/Optix i mało ludzi z niego korzysta.
Do 7700 XT jest zaledwie 4 benchmarki podczas gdy do 4070 jest po kilkaset
Więc może nawet jesteś jednym z pierwszych z tą konkretną kartą.


Przetestuj na najnowszym buildzie 4.0 pobranym z :
https://builder.blender.org/download/daily/

Polecam prześledzić ostatnie wpisy na blenderartists
https://blenderartists.org/t/cycles-hip-for-amd/1333869/299
I tam się zapytać.
73
Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine / Odp: Loading render kernels Debian
« Ostatnia wiadomość wysłana przez hepa dnia 24.09.2023 07:35:53 »
Zuorion
Sterowniki biorę z tej strony : repo.radeon.com
jest to, na chwilę obecną najnowszy sterownik 5.7

- Czyli mam wgrane : całą paczkę amdgpu + wszystkie zależności paczki rocm-dev

Być może ta karta jest nowa, za nowa do Blendera
74
Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine / Odp: Loading render kernels Debian
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zuorion dnia 23.09.2023 15:36:29 »
Jakie masz sterowniki?
Cytuj
Radeon Software 22.10 or ROCm 5.3
75
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 23.09.2023 13:55:28 »
Tekstury. Ostatnio trochę nawet nad tym wszystkim popracowałem. Zgrubsza przebudowałem od zera oświetlenie sceny - jeszcze chwilę nad tym posiedzę i zrobię update z renderem sceny. Zacząłem nawet animację. Do tych tematów jeszcze wrócę, na razie oteksturowana tancerka. Szału nima, bo żadna to nowa postać, ale mam nadzieję że styka.



76
Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine / Loading render kernels Debian
« Ostatnia wiadomość wysłana przez hepa dnia 23.09.2023 10:04:08 »
Witam,

Może ktoś będzie wiedział  -
Kilka dni temu kupiłem nową kartę AMD Radeon RX 7700.

Mój Debian widzi taką kartę, sterowniki wgrane, ale jak uruchamiam tzw podgląd renderu GPU ( Cycles ), cały czas pokazuje / Loading render kernels /.

Pół nocy PC uruchamiał ten blenderowy Loading i tego nie zakończyło.

Czy może ktoś wie, kiedy będzie możliwe wsparcie takich kart do Blendera pod Linuxem?

Może ktoś wie co z tym zrobić.
77
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 15.09.2023 11:45:59 »
Jak najbardziej załatwiają sprawę.
78
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 14.09.2023 23:08:34 »
Nad czymś takim właśnie się zastanawiam. Albo jakaś drobna modyfikacja proporcji shape keyem. Jeszcze zobaczę, bo w oryginale one niby są prawie identyczne. Jak wrzucę wszystkie postacie na scenę to zdecyduję czy jest potrzeba robić taką edycję. Bardzo się rzuca w oczy to podobieństwo? Może głupie pytanie, ale ja mam osobiście wrażenie że sama fryzura i ubrania/kolory już załatwiają sprawę w podobnym stopniu co oryginał. Ale moje zdanie jest mocno stronnicze, więc nie ma się nim co sugerować. Dlatego pytam.
79
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 06.09.2023 23:56:46 »
Może lekki lattice deform, żeby nie była 100% kopią?
80
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 29.08.2023 15:28:36 »
Jeszcze się tym światłem mocno bawię i chyba je ogólnie nieco przebuduję, bo mi się cały czas nie podoba. Ciągle mam wrażenie że "to nie to". Ale to później, na razie robię model tancerki żeby się nieco od tej sceny odkleić i żeby robota szła do przodu. Światłem mogę się zająć już nawet na samym końcu po zrobieniu animacji.
Tak więc na razie W.I.P. z modelu tancerki. nie powinno mi to długo zająć, bo nie robię jej od zera, a modyfikuję po prostu bazowy model Courtney. Zastanawiam się czy przemodelować buźkę, czy może jednak zostawić taką jaka jest.


Strony: 1 ... 6 7 8 9 10

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Woda

Wyświetleń: 1202
Autor: wojtekkier42
w: Postać