Autor Wątek: Regulamin  (Przeczytany 40354 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline freeqstyler

Regulamin
« dnia: 02.09.2017 21:44:06 »
  • Najlepszą Pracę Miesiąca wybieramy spośród prac użytkowników Blenderowni, które zamieszczone zostały w dziale Prace ukończone (3D). W pierwszym poście z pracą należy umieścić obrazek w formie linku, załącznika lub tagu "img" (opcja umieść obrazek w edytorze). Jeżeli autor pracy nie chce, aby była ona uwzględniona w konkursie, najlepiej umieścić informację o tym również w pierwszym poście wątku.
  • Dopuszczalne jest stosowanie zewnętrznego oprogramowania (silniki renderujące, programy do teksturowania etc.), jednak większa część pracy musi zostać wykonana w Blenderze.
  • Pierwszy zamieszczony obraz w wątku jest kadrem reprezentującym pracę w konkursie.
  • Lista prac biorących udział w konkursie zostaje sporządzona na początku każdego miesiąca i zawiera prace zamieszczone na forum w miesiącu poprzednim.
  • Najlepsza praca wybrana zostaje w wyniku głosowania poprzez ankietę.
  • Każdy użytkownik (z odpowiednią liczbą postów) Blenderowni ma do oddania jeden głos na najlepszą pracę danego miesiąca.
  • Głosowanie trwa 7 dni (każdorazowo podany jest termin, kiedy ankieta zostanie automatycznie zamknięta).
  • W ciągu 1-3 dni od zakończenia głosowania zwycięska praca zostaje umieszczona w Galerii Najlepsze na Blenderowni, a fragment pracy i link do niej wyróżniony w górnej części strony serwisu Blenderownia, na Facebookowym fanpage'u oraz w grupie.
  • Nie oddajemy głosu na własne prace ;)
  • Jeżeli praca prezentuje niski poziom, może nie trafić do ankiety.
  • Zgłaszanie animacji do konkursu odbywa się poprzez umieszczenie kadru z niej w pierwszym poście wątku z pracą. Kadr ten będzie reprezentował film w konkursie.
« Ostatnia zmiana: 28.03.2019 03:32:32 wysłana przez freeqstyler »
 

 

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek