Autor Wątek: Materiał szkło  (Przeczytany 11668 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline vipovsky

  • Noob
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Materiał szkło
« dnia: 21.09.2017 03:13:39 »
witam,

mam pewien problem z ustawieniem materiałów tak aby był on widoczny  podobny sposób jak na obrazku. zna ktoś może metodę którą można tu zastosować? chodzi o szkło za szkłem, które zachowuje swoje detale. podobnie jak na znalezionym przykładzie w załączniku
 

Offline goten22

Odp: Materiał szkło
« Odpowiedź #1 dnia: 21.09.2017 08:30:19 »
To powinno działać out of the box. Może chodzi o Full GI, które niweluje czarne artefakty na szkle? Albo jeżeli szyba szafki odbija za dużo to można jej materiał glass zmieszać z transparent.

lowGI


full GI

 

Offline Piotr

Odp: Materiał szkło
« Odpowiedź #2 dnia: 21.09.2017 11:04:11 »
A możesz zrobić screeny nodów materiału i ustawień renderowania?

 

Emission Pass i szkło

Zaczęty przez MortusDział Montaż i postprodukcja

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 23583
Ostatnia wiadomość 26.10.2018 10:07:21
wysłana przez Mortus
Materiał półprzepuszczalny

Zaczęty przez KubikDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 11796
Ostatnia wiadomość 10.05.2018 08:44:13
wysłana przez Piotr

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Front closeup

Wyświetleń: 1235
Autor: Kporabik
w: Aston Martin Vanquish Q