Autor Wątek: Problem dźwięk u Gamekit na Blenderze.  (Przeczytany 12146 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline RadWolf

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Problem dźwięk u Gamekit na Blenderze.
« dnia: 23.09.2017 18:25:07 »
Blender Game Engine (BGE) nawet skrypt Python słychać dźwięk, a Gamekit na Blenderze nic nie słychać dźwięk.Przecież Blender posiada OpenAL.
Bez używanie język skryptowy Lua.
Co zrobić żeby zdziałało dźwięk?

Zrobione aplikacji(apk) z dzięki program Blender oraz Eclipse, ale niestety pozostaje bez dźwięku  :( .

Poniżej link z YouTube.Działa bez zarzutu i słychać dźwięk ( czas od 3 min. ).
newbielink:https://www.youtube.com/watch?v=b_vbdIfubVk [nonactive]



Udzielenie wskazówek nie dotyczy na temat slink gry Unreal Engine, Unity czy innych programy.
 

 

Problem ze swiatlem point light przy jednoczesnym uzywaniu HDRI

Zaczęty przez KrzysztofJDział Oświetlenie i rendering

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 28001
Ostatnia wiadomość 24.04.2018 01:28:39
wysłana przez KrzysztofJ
Texture Coordinate Sterowanie przez Armature Pose Mode Problem

Zaczęty przez alien1983Dział Modelowanie

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 23627
Ostatnia wiadomość 09.04.2020 19:10:17
wysłana przez alien1983
Sterownik AMD przestał działać... - problem z update do 2.81a

Zaczęty przez RamonaDział Offtopic

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 24030
Ostatnia wiadomość 11.01.2020 18:27:38
wysłana przez Piotr
Problem z kartą graficzną i startem Blendera

Zaczęty przez iwoneqDział Tender Blender

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 28440
Ostatnia wiadomość 08.03.2020 23:12:42
wysłana przez alex
Problem z origin przy importowaniu animacji.

Zaczęty przez KamilDDział Animacja i symulacje

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 21527
Ostatnia wiadomość 21.06.2021 17:14:13
wysłana przez KamilD

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek