Autor Wątek: Wrocław Dworzec Główny  (Przeczytany 27875 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline goten22

Wrocław Dworzec Główny
« dnia: 27.09.2017 20:55:44 »
Z racji braku szczegółowych zdjęć będę się raczej luźno trzymał oryginału (ale rzecz jasna na tyle, żeby dało się rozpoznać).

Na razie nie wiele, ale zakładam dla motywacji. :P
« Ostatnia zmiana: 27.09.2017 21:06:03 wysłana przez goten22 »
 

Offline Kporabik

Odp: Wrocław Dworzec Główny
« Odpowiedź #1 dnia: 28.09.2017 10:40:26 »
Jak chcesz to jutro będę na dworcu to jak mi starczy czasu to pstrykne kilka fotek
 

Offline goten22

Odp: Wrocław Dworzec Główny
« Odpowiedź #2 dnia: 28.09.2017 12:28:10 »
Nie trzeba. ;) Od października będę tam często.
 

Offline goten22

Odp: Wrocław Dworzec Główny
« Odpowiedź #3 dnia: 28.09.2017 21:33:07 »
Ciekawą rzecz zauważyłem. Jak wiele daje duża, odbijająca światło powierzchnia. Na pierwszym obrazku sufit wydaje się jaśniejszy. W ogóle mam wrażenie, że blenderowy glossy troche za dużo pochłania światła. Czasem wnętrza wyglądają przez to strasznie ciemno.


 

Offline winhelp

Odp: Wrocław Dworzec Główny
« Odpowiedź #4 dnia: 28.09.2017 22:48:06 »
Se tak myślę, Wrocław, gdzie tam, "zagranica" - patrzę na tę ławeczkę i nagle buch - przecież ja tam byłem! To zaczynam trzymać kciuki ;)

Offline goten22

Odp: Wrocław Dworzec Główny
« Odpowiedź #5 dnia: 29.09.2017 22:07:12 »
Dzięki. ;)

Już mi nie wchodzi scena na kartę. :( Trochę to dziwne, bo to przecież same array'e. Robi się też trochę monotonnie od tych arrayów. Może popracuje teraz nad jakimś światłem z klimatem.

 

Offline Kporabik

Odp: Wrocław Dworzec Główny
« Odpowiedź #6 dnia: 02.10.2017 15:16:01 »
ale array nie działa chyba na zasadzie matki po aplikacji? spróbuj jeszcze kopiować alt d albo ctrl d.( nie pamiętam który to skrót). Może zadziała
 

Offline freeqstyler

Odp: Wrocław Dworzec Główny
« Odpowiedź #7 dnia: 03.10.2017 08:15:20 »
Wrzuć nity na normalkę :) Albo dispa
 

Offline KafeleK

Odp: Wrocław Dworzec Główny
« Odpowiedź #8 dnia: 04.10.2017 02:11:57 »
Skoro nity są modelami, to nie ma się co dziwić.
Pomysł fajny, w dali domodelować nadjeżdżający pociąg, kilka półprzezroczystych postaci 2D, światełko wpadające przez szyby i bombka praca będzie.
Pozdrawiam, Krzysztof.
 

Offline goten22

Odp: Wrocław Dworzec Główny
« Odpowiedź #9 dnia: 07.10.2017 20:04:00 »
Powoli do przodu. Strasznie szumi. :/
 

Offline KafeleK

Odp: Wrocław Dworzec Główny
« Odpowiedź #10 dnia: 07.10.2017 22:02:23 »
Te siedzenia w rzeczywistości nie są przypadkiem kanciate ?
Przez te rozmycie, peron wygląda, jak makieta.
Pozdrawiam, Krzysztof.
 

Offline goten22

Odp: Wrocław Dworzec Główny
« Odpowiedź #11 dnia: 12.11.2017 15:40:52 »
Są kanciaste. ;)

 

Offline goten22

Odp: Wrocław Dworzec Główny
« Odpowiedź #12 dnia: 17.11.2017 20:44:02 »
Nic nowego, ale inny rzut.
 

Offline winhelp

Odp: Wrocław Dworzec Główny
« Odpowiedź #13 dnia: 17.11.2017 22:37:08 »
Szyny mają dobrą grubość? I czy tam jest dziura czy kałuża (obie te rzeczy i tak mi nie pasują :P )?

Offline goten22

Odp: Wrocław Dworzec Główny
« Odpowiedź #14 dnia: 24.12.2017 22:29:18 »



Nie mogę sobie poradzić z mixowaniem nodów tak, żeby "falka" nie działała bumpem w miejscach kałuż. Jak to zmixować? Na renderze widać, że kałuże są pofalowane, a nie powinny być. W miejscach gdzie są kałużę, chcę żeby bump "falka" nie działał.
 

 

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek

p11_3

Wyświetleń: 2036
Autor: Lukasz
w: Rendery