Autor Wątek: Łazienka, ćwiczenia z interior'u  (Przeczytany 10773 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kusociński

Łazienka, ćwiczenia z interior'u
« dnia: 14.11.2017 15:47:49 »
dwie wersje, wydaje mi się, że pierwsza trochę lepiej wygląda

Stacja Artystowo [nofollow]
 

Offline Kporabik

Odp: Łazienka, ćwiczenia z interior'u
« Odpowiedź #1 dnia: 14.11.2017 16:25:17 »
1wsza wygląda jak by miała na sobie zieloną tintę. Do czego mogę się przyczepić to kamera.  Postaraj się wyprostować tą pionową ścianę bo teraz wygląda to niekorzystnie.  Możesz też skorzystać z różnych trybów kompozycji które udostępnia blender. Poszalałbym również z postprodukcją. Na ten moment render jest tylko poprawny. Brakuje jakichś smug na lustrze, resztek pary po wziętej kompieli, jakiegoś volumetrica
 

Offline araneus

Odp: Łazienka, ćwiczenia z interior'u
« Odpowiedź #2 dnia: 15.11.2017 21:32:27 »
Perspektywa - stosujesz szeroki kąt i 3 punktowa perspektywę. Wygląda to nienaturalnie. Do tego dziwny kadr -  mimo zastosowania szerokiego kąta, ucinasz blat, nogę szafki, kinkiet i okno. Może spróbuj skupić się na jednym elemencie łazienki (np. szafce z umywalką) i na nim skup kadr i ostrość, resztę rozmyj DOFem.
Kwiatek wygląda trochę dziwnie, zwłaszcza liście - brak tekstury?
Ma ścianach są płytki? W tej chwili to wygląda trochę jak źle nałożona tekstura (widać szwy). Może z delikatnymi fugami wyglądałoby to lepiej.
Zetknięcie ściany i sufitu można wykończyć listwą/gzymsem. Chodzi mi o powtórzenie motywu z podstawy sedesu.
Pusty sufit mocno kontrastuje z mocno przeładowaną szczegółami resztą łazienki.
Oświetlenie raczej "płaskie" i nudne.
Tyle moich, oczywiście subiektywnych uwag. Całośc nie wygląda źle, jest kilka fajnych elementów np. posadzka czy świeczki.
Na koniec filmik od Andrew Price'a przedstawiający tworzenie sceny podobnej do twojej:
https://www.blenderguru.com/tutorials/interior-architecture [nofollow]
 

Offline Kusociński

Odp: Łazienka, ćwiczenia z interior'u
« Odpowiedź #3 dnia: 18.11.2017 18:02:03 »
dzięki za wasze opinie, teraz lepiej widzę co jest do poprawy
tej wizki już nie będę męczył, a wezmę się za następną i tam spróbuje zastosować się do waszych rad
filmik od Andrew Price'a już kiedyś widziałem, rzeczywiście całkiem podobna scena
Stacja Artystowo [nofollow]
 

 

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek