Autor Wątek: Subsurf i displacement "rozciągają" krawędź modelu  (Przeczytany 11964 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline narazieniemam

  • Noob
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Witam,

Chciałem stworzyć cylindryczny bloczek drewna (cycles). Stworzyłem cylinder i z niego zrobiłem mapę UV. Następnie dodałem Subsurf w celu zagęszczenia siatki oraz wygładzenia a po tym dodałem dwa modyfikatory displacement (jeden dla małych zagłębień, drugi dla większych szpar). W efekcie z nieznanego mi powodu krawędź modelu zakrzywia się/rozciąga. Próbowałem ugrać to edge loopem, bevelem oraz ustawieniami cease. Nic nie zadziałało.

Czy jest jakiś sposób poradzenia sobie z tym problemem bez "apply" (potwierdzania?) modyfikatorów?
 

 

Uproszczenie modelu budynku dlla potrzeb prezentacji w Unity [Praca]

Zaczęty przez GregDział Oferty pracy (bez ogłoszeń FREE)

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 21674
Ostatnia wiadomość 15.03.2023 16:38:11
wysłana przez Greg
Od fotografii do modelu 3D. Seria tutoriali na temat fotogrametrii.

Zaczęty przez adrian2608Dział Offtopic

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 16746
Ostatnia wiadomość 10.08.2017 12:11:23
wysłana przez Hubert
Dziwny efekt na modelu filizanki po renderingu w otoczeniu z HDR

Zaczęty przez KrzysztofJDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 18421
Ostatnia wiadomość 14.12.2017 22:31:46
wysłana przez freeqstyler
Problem widocznych szwów na modelu

Zaczęty przez 3DNoobDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1271
Ostatnia wiadomość 06.11.2024 15:03:12
wysłana przez Piotr
Wycinanie symbolu w modelu

Zaczęty przez siemieniakaDział Modelowanie

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 27728
Ostatnia wiadomość 27.10.2017 10:56:30
wysłana przez siemieniaka

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek