Autor Wątek: Mauser C96 (Gameart)  (Przeczytany 14293 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wookie

Mauser C96 (Gameart)
« dnia: 28.01.2018 20:36:42 »
Mauser C96. Screeny to realtime z Unity.
Model główny: 3801 triangles
Magazynek z nabojami: 2376 triangles
Tekstury w 4k dla głównego modelu i 2k dla magazynka + naboje.
Model udostępniłem również do sprzedaży na Gumroadzie: https://gumroad.com/l/yDNvR [nofollow].









http://www.blender.pl/index.php?action=media;sa=item;in=480
ArtStation [nofollow]
 

Offline KafeleK

Odp: Mauser C96 (Gameart)
« Odpowiedź #1 dnia: 28.01.2018 20:48:15 »
Piękna robota :-)
Pozdrawiam, Krzysztof.
 

Offline Piotr

Odp: Mauser C96 (Gameart)
« Odpowiedź #2 dnia: 28.01.2018 21:12:45 »
Mrrrrr, te grawery i zarysowania mógłbym oglądać zamiast porno.

Offline winhelp

Odp: Mauser C96 (Gameart)
« Odpowiedź #3 dnia: 28.01.2018 22:51:42 »
Te "ząbki" na nabojach to tak były w rzeczywistości czy tylko uproszczona geometria?

Offline Wookie

Odp: Mauser C96 (Gameart)
« Odpowiedź #4 dnia: 28.01.2018 23:05:37 »
Mrrrrr, te grawery i zarysowania mógłbym oglądać zamiast porno.
Piękna robota :-)

Dzięki Panowie :)

Te "ząbki" na nabojach to tak były w rzeczywistości czy tylko uproszczona geometria?

To jest moje niedpoatrzenie którego wcześniej nie wychwyciłem. Takie artefakty pojawiają się przy wypalaniu decali na cylindrycznych powierzchniach o ubogiej geometrii ale można ich uniknąć poprawiając odpowiednio model Highpoly i wypalając bez cage'a.
ArtStation [nofollow]
 

Offline elizka201

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Mauser C96 (Gameart)
« Odpowiedź #5 dnia: 02.02.2018 16:51:02 »
wow piękna robota! Długo zajęło Ci zrobienie tego?
Oczywiście, bolało. Bolało wcześniej, w najgorszy, szarpiący sposób, kiedy już wiadomo, że zaraz cię nie będzie, a wszechświat będzie toczył się i tak, niewzruszony.
Stephen King
 

Offline Wookie

Odp: Mauser C96 (Gameart)
« Odpowiedź #6 dnia: 03.02.2018 13:08:18 »
wow piękna robota! Długo zajęło Ci zrobienie tego?

Dzięki! Praca nad tym modelem zajęła mi około 10-15 godzin.
ArtStation [nofollow]
 

 

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek