Autor Wątek: Huśtawka integracyjna - animacja  (Przeczytany 15187 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tvaroog

Huśtawka integracyjna - animacja
« dnia: 30.01.2018 20:26:49 »
Taka tam krótka animacja. Modele nie moje ale ludzika i wózek musiałem sporo poprawiać.



EDIT: kolejne animacje



« Ostatnia zmiana: 26.09.2019 14:41:01 wysłana przez Tvaroog »
 

Offline BogumiłZ

  • Noob
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Huśtawka integracyjna - animacja
« Odpowiedź #1 dnia: 31.01.2018 19:11:10 »
Fajne. Jakim sposobem zanimowałeś pasy?
 

Offline Tvaroog

Odp: Huśtawka integracyjna - animacja
« Odpowiedź #2 dnia: 01.02.2018 09:30:26 »
Pasek to prosta symulacja 'Cloth'. Jeden z wierzchołków jest przypięty do empty przy pomocy 'Hook' a ten z kolei jest przypięty do ręki przy pomocy 'Child of'. Symulacja włącza się dopiero w momencie gdy ręka idzie do góry. Lewa strona nie bierze udziału w symulacji. Na koniec dodałem Subsurfa, Solidify i EdgeSplita.
 

Offline BogumiłZ

  • Noob
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Huśtawka integracyjna - animacja
« Odpowiedź #3 dnia: 17.02.2018 09:33:06 »
Świetnie, muszę spróbować. Do tej pory moje manipulacje clothem i hookiem kończyły się na tym, że wyciągałem z symulacji tylko jeden vertex, a reszta opadała :<
 

Offline Tvaroog

Odp: Huśtawka integracyjna - animacja
« Odpowiedź #4 dnia: 26.09.2019 14:43:34 »
Dodałem dwie kolejne animacje w pierwszym poście. Ostatnią z piaskownicami wyrenderowałem w Eevee.
 

 

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek