Autor Wątek: Komoda  (Przeczytany 11375 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline MieszQ

Komoda
« dnia: 03.02.2018 13:56:24 »
Ostatnio dostałem zlecenie od znajomego, chodziło  o wizualizację pomysłu komody, na który on wpadł. Zlecenie wykonałem,  teraz chciałem efekt poddać krytyce na forum. Zachęcam wszystkich do komentowania, krytykowania , oraz udzielania rad.
Tekstury są niestety w małej rozdzielczości, niestety nie mam dostępu do tekstur lepszej jakości, gdyby ktoś wiedział gdzie można znalezć takie tekstury za darmo może się podzielić ;)
Pozdrawiam wszystkich: )
 

Offline Peerapatpp

  • Noob
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • Osiągnięcia
Odp: Komoda
« Odpowiedź #1 dnia: 14.02.2018 09:37:03 »
I like it very much. It is a site that provides a very good content.
 

Offline Jerry

Odp: Komoda
« Odpowiedź #2 dnia: 14.02.2018 23:41:51 »
Jeżeli powierzchnia miała wyglądać jak okleina drewnopodobna a nie prawdziwe drewno wygląda ok ;)
 

Offline MieszQ

Odp: Komoda
« Odpowiedź #3 dnia: 15.02.2018 08:42:37 »
@Jerry
De facto miało to być prawdziwe drewno,  możliwe ze skopałem, że nie wygląda to w ten sposób przez niska jakość tekstur. 
Moglibyście Panowie podpowiedzieć mi co mógłbym poprawić, żeby nadać temu więcej realizmu ?
 

Offline Jerry

Odp: Komoda
« Odpowiedź #4 dnia: 15.02.2018 10:08:26 »
A dodawałeś mapę "Reflection"? Całość się strasznie jednolicie błyszczy...
Zobacz sobie program CrazyBump. Da się na nim zrobić bardzo realistyczne materiały i jest prosty w obsłudze. Ewentualnie musisz skombinować skądś jakąś inną teksturę  :-\

zobacz od 7:25
 

Offline MieszQ

Odp: Komoda
« Odpowiedź #5 dnia: 15.02.2018 10:58:36 »
@Jerry
Nie, reflection nie dodałem tylko "gloss" z nodem invert color, mozliwe ze to przez to,  do nodeow używałem PBR workflow, jeszcze sporo muszę się o nim nauczyć, bo do tej pory nakładałem materiały z Principled BSDF, możecie wytłumaczyć różnice, wady i zalety w tych flowach pracy, prosiłbym :)
Czyli największy problem to fakt, że mebel się bardzo błyszczy tak? Jak macie jeszcze inn uwagi Panowie dawajcie śmiało ;)
 

 

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek